Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

kryci plech brzdy

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
venca750
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: ned 02.12.2012 01:00

#1 Příspěvek od venca750 »

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=05

Je dil č. 15 nutnej?nejak mi uhnily srouby a rachta mi to..Bude vadit kdyz tam ten plech nebude,nebo mam shanet nahradni?Samozrejmne ze bych byl radsi kdyby tam byl,ale jedna se mi o to,jestli bude vadit kdyz tam treba do leta nebude...Dik
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#2 Příspěvek od beny-maser »

je tam aby nelítal bordel na kotouč
venca750
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: ned 02.12.2012 01:00

#3 Příspěvek od venca750 »

To je mi jasny,jde mi jen o to,jestli kdyz to tam nebude,tak jestli to muze mit vazny nasledky.koutouce mam uz spatny,tak je budu v lete menit a dal bych tam zpatky i ten plech.znamymu je mechanik urval a vyhodil s tim,ze sou tam k hovnu.kdyby byly k nicemu tak je tam davat nebudou od vyroby.
fasik
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: stř 13.03.2013 01:00

#4 Příspěvek od fasik »

Je to také kvůli teplotě co jde od kotoučů k tomu čepu v řízení.
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#5 Příspěvek od Raadii »

Mě to taky rachtalo a stačilo to jen trošku upravit flexou a plech tam jinak normálně nechat. Záleží jak moc ho máš v prdeli. Původně jsem ho chtěl taky vyhodit, protože mě tam sral už docela dlouho, ale pak jsem ho jen trošku obřízl aby nerachtal a od tý doby v klidu. Ale znám i lidi, co ho nemaj vůbec a taky zatim v pohodě.
venca750
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: ned 02.12.2012 01:00

#6 Příspěvek od venca750 »

no na pravym kole by jeste sel zachranit,ale na levym uz nedrzi ani na jednom sroubku a od toho spodniho je celej skroucenej a roztrzenej.Napadlo me tam heftnout podlozky a nastrikat to nejakou sragorou at to nerezne.Ale to pujde jen u toho pravyho.nalevo uz je k.o
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#7 Příspěvek od bibikuba »

co třeba koupit novej,dát si tu práci s výměnou-nemáme přece embéčka :D :D :D Taky mám jeden už chcíplej a nechce se mi rozebírat komplet kolo,řekl bych i s ložiskem a měnit jeden kryt ale asi ho vyměním... Koukal jsem že druhovýroba se nenabízí a origo už někdo kupoval???
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#8 Příspěvek od LukesE39 »

Já to vyřešil podložkama mezi šroub a štít a bez problému :)
Uživatelský avatar
cmelak
Registrovaný
Příspěvky: 1539
Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Praha - Čeština do BMW

#9 Příspěvek od cmelak »

Přesně tohle jsem taky řešil a ty štíty jsem vyhodil, ale neměl jsem to dělat, v žádným případě tohle nedoporučuju, už jen kvůli bezpečnosti za deště když na to dupnete tak než to začne pořádně brzdit trvá to tak o 1−2 vteřiny déle. Už jsem měl kvůli tomu na dálnici párkrát naděláno v kalhotech když potřebujete hned zabrzdit tak ta 1−2 vteřiny je docela dlouhá doba.

Chystám se teď koupit origo nový, blbý je jenom to že se musí kvůli tomu sundavat ložisko a povytáhnout phersna abyste se k jednomu šroubu vůbec dostali.
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
Victor
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: pon 04.02.2008 01:00

#10 Příspěvek od Victor »

takze lozisko musi von ? ked sa uvolnia sruby pojde von lahko alebo ... ?
Kantry
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: ned 09.05.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Kantry »

Taky záleží co máš za auto, já je na svym TDS vyhodil před dvěma rokama a rozdíl neni žádnej. Se silnějšim motorem a většíma brzdama bych to ale asi nedělal.
Odpovědět