Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

zkusenosti s BMW E60 535d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
golf2vr6
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 22.05.2008 00:00

#1 Příspěvek od golf2vr6 »

Zdravim,kdo mate toto BMW,ma tento motor nejake neduhy,caste zavady,problemy?

dekuju
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od matiz »

Ja myslim ze by JaraX mohl neco vedet :oops:
fik001 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 84
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: Teplice
Klubové ID: 4002

#3 Příspěvek od fik001 Člen Klubu »

Mám ho 5let najeto 222000km a zná jen výměny olejů a ted nedavno jsem měnil termostaty.Jinak nic.Bez problemu.
butthead740
Registrovaný
Příspěvky: 377
Registrován: pon 23.06.2008 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 1599

#4 Příspěvek od butthead740 »

A kolik mas prumernou hltavost? :D
peco1111
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: úte 01.12.2009 01:00
Klubové ID: 2244

#5 Příspěvek od peco1111 »

Já ho mám půl roku a můžu říct, že jsem spokojený, jede krásně, poruchy klep, klep, klep, zatím žádné, najeto teď 204 tisíc poctivých.
golf2vr6
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 22.05.2008 00:00

#6 Příspěvek od golf2vr6 »

dobre :) diky diky jo budu rad za kazde info :)
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 2669

#7 Příspěvek od Sweden »

pročti si zkušenosti o 530d,je jich tady mraky, připočítej k tomu jedno málé turbo a máš to samé :wink:
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Hartge120d
Registrovaný
Příspěvky: 94
Registrován: stř 19.09.2012 00:00

#8 Příspěvek od Hartge120d »

Máme doma 535 najeto 118tkm a zlobí převodovka zrovna( je to pry jen o diagnostice ) minulej týden jsem měnil silentbloky motoru jsou tam úplne jiné než v 530 a novy setrvacnik
golf2vr6
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 22.05.2008 00:00

#9 Příspěvek od golf2vr6 »

tak ja 30d naftaky mel,tak vim co a ja ktrosku :) zajimaly me nazory majitelu 535d spis,jestli je to nejak vic rozlisne,nez 30d ;)
Hartge120d
Registrovaný
Příspěvky: 94
Registrován: stř 19.09.2012 00:00

#10 Příspěvek od Hartge120d »

535D má dost jiných dílu než 530D
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 2669

#11 Příspěvek od Sweden »

tak bral jsem to z pohledu motoru a jeho spolehlivosti,to kolik vydrží vetší brzdy apod.myslím zakladatele asi moc nezajímá,možná se ale mýlím.Každopádně asi to bude o fous vychatnější než 530d,lepší výf.svody,tuším že je použitá i jiná slitina na blok motoru,převodovka je lépe dimenzovaná na danný výkon apod :wink:
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
fik001 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 84
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: Teplice
Klubové ID: 4002

#12 Příspěvek od fik001 Člen Klubu »

Dlouhodobá spotřeba je na PC 8,7l jezdím tak nějak normálně.když se chci svézt svezu se.jinak oproti 3,0d je to úplně něco jiného nééé že je tam jedno malý turbo navíc.jinej kroťák všechno je jinde.Proč to asi nedělají s manualem?Protože by to spojka nepokousala.Opravdu jen dobrý skušenosti.
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 2669

#13 Příspěvek od Sweden »

ty woe vy ste jak telata fakt,je mi jasný že výkonově je to někde jinde,na to se tu ale nikdo neptal,spolehlivost bude na stejné úrovni jako 530d...vy rozumbradové s 535d,koukněte se do ETK a zijstíte ty obrovské rozdíly v konstrukci motoru :D
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od JaraX »

535d je stejně spolehliva nebo ještě spolehllivější než 530d.
ale furt je to nafta a furt v kastli s celkem dost vrozenyma vadama.
ale na to že to je nafta je ten motor baječnej.
Hartge120d
Registrovaný
Příspěvky: 94
Registrován: stř 19.09.2012 00:00

#15 Příspěvek od Hartge120d »

motor je super...ten náš už má za sebou párkrát Nürburgring :D
Eks
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Klubové ID: 1372

#16 Příspěvek od Eks »

to:Hartge120d
od kdy je v 535d setrvačník. Tyhle auta se dělaly jen ve spojení s automatem. Co jste tomu autu provedli, že musíte měnit silentbloky motoru po 118tkm. Víš když si takový příspěvek přečtu tak vždycky pochybuji o jeho věrohodnosti. Pokud máš doma 535d v manuálu tak se omlouvám ale ani ETK nenabízí manuál.
Jinak 535d servisy vychvalují jako jeden z nejpovedenějších dieslů.
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00
Klubové ID: 3957

#17 Příspěvek od ada540i »

Ono i u auta s automatickou převodovkou je něco, co by se dalo nazvat setrvačníkem. Do něčeho se startér opírat musí. Ale je pravda, že některý automaty setrvačník vůbec nemaji.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od JaraX »

to není setrvačník ale oběžné kolo,
setrvačník jed od slova setrvat, něco co má držet energii svou rotací, to bys pak mohl říkat že je setrvačník přední řemenice na klice, nebo altík apod.
setrvačník se bere od určité energie.
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00
Klubové ID: 3957

#19 Příspěvek od ada540i »

Aha a má teda 535d setrvačník nebo ne?
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Eks
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Klubové ID: 1372

#20 Příspěvek od Eks »

Jasně, je to deska (plech) na kterou se přišroubuje měnič. Ale není to dvouhmota. Takže jaký je důvod k výměně po 118tkm?
Odpovědět