Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Aktiní řízení
Prosím o radu kdyz se rozjedu cca nad 50km/h rozsiti se mi kontrolka akt.řízení pak to siti do doby nez vypnu motor pak zase nic nez se rozjedu diagnostika ukazala 613f cidlo uhlu rizeni,6145 vztah souctu uhlu,614a polohovy uhel motoru,jinak na aute jelo se nez se udelala geometrie a vymena cepu rizeni,lehl jsem pod auto je tam praskly konektor nevim ceho je to vedle toho snimace uhlu rizeni tezko popsat co to je ten konektor ma ctyry draty
Rád bych tento problém trošku rozpytval a zeptal se tady někoho, kdo se v tom vyzná a možná i měl stejný problém jako já .
Od koupě auta mi svítí aktivní řízení, do poslední chvíle bych to nějak neřešil ale :
Jednoho krásného dne jsem přišel do auta, nastartoval otočil volantem směrem do ulice a při jízdě rovně, jsem z ničeho nic měl volant lehce doleva
- tak jsem si říkal že jsem asi debil ale že to snad není možný
.
Šel jsem na GO - lehce rozhašený , kluci spravili , volant mi dali do správné polohy , bylo to OK.
Po pátrání jsem zjistil , že volantová tyč jde do elektromtoru a z el.motru do řízení-pak mi asi něoc docvaklo..
No , týden jsem jezdil a hle, volant se posunul o tu část a o opačný směr o tolik, kolik jsme mu posunuli na GO ..
Říkal jsem si , tady asi něco nebude v pořádku ale jezdil jsem dál.
No a včera po nastartování mám volant opět na opačnou stranu ale o podstatně více než-li předtím.
Sehnal jsem si borce, co to prej umí opravit .Myslí si , že nemám špatné čidlo dole na řízení,ale tu drážku kterou čidlo snímá.
Tak jsem se chtěl jen zeptat, zda tady s tím má někdo z Vás nějakou zkušenost.
Zde jsou hlášky , které mi to píše :
ACTIVE STEERING FAULT
Steering behaviour altered.
Steering wheel may be at an angle.
Possible to continue the journey.
Steer with care!
Tohle je hláška kterou mi to běžně psalo , ale cca 4 měsíce jsem s tím jezdil.
A po této hlášce, se volant sám přenastavil , takže více co Vás čeká
, ps- než jsem stačil zastavit a vypnout motor tak se to stalo..
ACTIVE STEERING INACTIVE
Please stop if possible and reset angine to initialise the active
steering.
Určitě nejsem sám komu to svítí , takže dávejte postřehy ,auto budu dávat borci asi tento týden, tak se pak vyjádřím co to bylo a
kolik stála oprava.
PS - zlatá E39 ...
Jinak se jedná o rok 2004 - 530i.
Od koupě auta mi svítí aktivní řízení, do poslední chvíle bych to nějak neřešil ale :
Jednoho krásného dne jsem přišel do auta, nastartoval otočil volantem směrem do ulice a při jízdě rovně, jsem z ničeho nic měl volant lehce doleva
Šel jsem na GO - lehce rozhašený , kluci spravili , volant mi dali do správné polohy , bylo to OK.
Po pátrání jsem zjistil , že volantová tyč jde do elektromtoru a z el.motru do řízení-pak mi asi něoc docvaklo..
No , týden jsem jezdil a hle, volant se posunul o tu část a o opačný směr o tolik, kolik jsme mu posunuli na GO ..
Říkal jsem si , tady asi něco nebude v pořádku ale jezdil jsem dál.
No a včera po nastartování mám volant opět na opačnou stranu ale o podstatně více než-li předtím.
Sehnal jsem si borce, co to prej umí opravit .Myslí si , že nemám špatné čidlo dole na řízení,ale tu drážku kterou čidlo snímá.
Tak jsem se chtěl jen zeptat, zda tady s tím má někdo z Vás nějakou zkušenost.
Zde jsou hlášky , které mi to píše :
ACTIVE STEERING FAULT
Steering behaviour altered.
Steering wheel may be at an angle.
Possible to continue the journey.
Steer with care!
Tohle je hláška kterou mi to běžně psalo , ale cca 4 měsíce jsem s tím jezdil.
A po této hlášce, se volant sám přenastavil , takže více co Vás čeká
ACTIVE STEERING INACTIVE
Please stop if possible and reset angine to initialise the active
steering.
Určitě nejsem sám komu to svítí , takže dávejte postřehy ,auto budu dávat borci asi tento týden, tak se pak vyjádřím co to bylo a
kolik stála oprava.
PS - zlatá E39 ...
Jinak se jedná o rok 2004 - 530i.
Sorry , dopadlo to tak, že bylo vyzkoušeno jiné řízení - také starší a tam to fungovalo dobře .
Bylo mi řečeno , že mé řízení je sice možná v pořádku , čidlo v pořádku atd, ale prej ta dráha kterou snímá to čidlo , je v prdeli .
Prostě ten elektromotor přes to čidlo prej špatně vyhodnocuje , tak jsem mu řekl ať mi tam nasadí zpátky to staré a sehnal jsem si druhé za 7tis jen ještě nebyla možnost ho vyměnit .
Ale ceny lidi opravdu přehání , nicméně je běžně k sehnání ( KOMPLET ) , od 6 do 12tis tady na Ostravě .
Bylo mi řečeno , že mé řízení je sice možná v pořádku , čidlo v pořádku atd, ale prej ta dráha kterou snímá to čidlo , je v prdeli .
Prostě ten elektromotor přes to čidlo prej špatně vyhodnocuje , tak jsem mu řekl ať mi tam nasadí zpátky to staré a sehnal jsem si druhé za 7tis jen ještě nebyla možnost ho vyměnit .
Ale ceny lidi opravdu přehání , nicméně je běžně k sehnání ( KOMPLET ) , od 6 do 12tis tady na Ostravě .
E30STORM píše:Sorry , dopadlo to tak, že bylo vyzkoušeno jiné řízení - také starší a tam to fungovalo dobře .
Bylo mi řečeno , že mé řízení je sice možná v pořádku , čidlo v pořádku atd, ale prej ta dráha kterou snímá to čidlo , je v prdeli .
Prostě ten elektromotor přes to čidlo prej špatně vyhodnocuje , tak jsem mu řekl ať mi tam nasadí zpátky to staré a sehnal jsem si druhé za 7tis jen ještě nebyla možnost ho vyměnit .
Ale ceny lidi opravdu přehání , nicméně je běžně k sehnání ( KOMPLET ) , od 6 do 12tis tady na Ostravě .
a nevis jestli lze vymenit za obycejny rizeni?
- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
- Klubové ID: 2687
Taky mám ode dneška problém se servotronicem na e39, občas po prvním nastartování šel volant ztuha, stačilo vypnout a znovu nastartovat a bylo po problému.
Začalo to ale dělat čím dál častěji, no a nakonec ať dělám co dělám dneska už musím na zatáčení použít obě ruce
Slyšel jsem i o tom jak to někdo dočasně spravuje tím, že několik metrů couvá a dává plnej rejd doprava i doleva.
Začalo to ale dělat čím dál častěji, no a nakonec ať dělám co dělám dneska už musím na zatáčení použít obě ruce
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
aktivní řízení má proměnnej zámek řízení, neboli mění úhel natočení kol (při stejné poloze volantu) dle rychlosti......de facto máš při vysoký rychlosti pomalůý řízení, takže ti kára neplave, v nižší rychlosti je naopak převod strmější, aby si se líp vešel do vracečky....Honza325 píše:Nene, i v e60 to byl docela drahej příplatek.. pár lidí už mi řeklo,že v e60 byly celkem 3varianty a to normální hydraulický posilovač,pak servotronik a aktivní řízení..
Jen by mě zajímali rozdíly mezi servotronikem a aktivnim...?
imho pro toho kdo jen trochu umí řídit je to úplně nahovno...
