Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

baterie 523i

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#1 Příspěvek od Rady523i »

Nazdar všici , dnes jsem málem nenastartoval ráno ted jsem dojel domu odpoledne v pohodě , tak jsem změřil v kufru baterii připojená měla 11,89 V odpojená 12,02 V dobíjí to 14,2 V a odběr pri otevřeném kufru svítí dvě lampičky a auto jsem nechal zamčené jen kufr otevřený a čas neotevřeneho auta byl cca 30 minut jen kufr svítil tak odběr jsem měl 2,002 A ,,, je to moc nebo mál nevím ale poradte je asi bat v loji nebo je to tim odběrem diky moc
ljakubicka
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: úte 26.07.2011 00:00
Bydliště: bohumin

#2 Příspěvek od ljakubicka »

to je tim odběrem, vyhod žarovky a uvidíš ráno :wink:
ljakubicka
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: úte 26.07.2011 00:00
Bydliště: bohumin

#3 Příspěvek od ljakubicka »

to je tim odběrem, vyhod žarovky a uvidíš ráno :wink:
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#4 Příspěvek od Rady523i »

zarovky sviti jen pri otevreným kufru ne pri zavreným ale to tezko změřím jestli je to odběr ci nikoliv kolik muzou odebírat žárovky v kufru???
ljakubicka
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: úte 26.07.2011 00:00
Bydliště: bohumin

#5 Příspěvek od ljakubicka »

aha tak odběr se měří když máš všechno vypnute a nesvítí žárovky. Tak je při měření vypni pokud to jde.
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#6 Příspěvek od Rady523i »

ted jsem zjistil jaky je proud pri dvou zarovičkach 5W 12 V a je to skutecně 2,001 amperu takže asi problem vyřešen baterka kaput nebo na cestě do věčných lovišt
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#7 Příspěvek od Rady523i »

ale zajimalo by mě mam klimu a když všechno vypnu a vyndam kliče ze zapalka tak slysim jako by ze zadu klimatizace nebo toho panelu jako by ventilatorek slabounce je to normal
Angelos
Registrovaný
Příspěvky: 434
Registrován: pát 13.04.2012 00:00
Bydliště: D5 Beroun-Plzeň

#8 Příspěvek od Angelos »

Ano je, vypne se až s uspáním auta (20 minut po zamčení) ;) .
c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 13.08.2010 00:00

#9 Příspěvek od c4mel »

a točí se ventilátor i když klima není zaplá nebo se ten větráček točí furt? já totiž taky někdy slyším jako by se točil ikdyž sem klimu nezapínal ale to se mi možná jen zdálo
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#10 Příspěvek od Rady523i »

jako ventilator ne ne jen maličky ventilatorek jako kdyby ten panel klimy mel svuj nejaky ale malinkaty ale tak dlouho jsem v aute nebyl abych vypozoroval jestli vypne sam
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#11 Příspěvek od LukesE39 »

Vypne se sám... :wink:
Uživatelský avatar
petr
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: čtv 31.01.2008 01:00
Bydliště: Havlíčkův Brod
Klubové ID: 1494

#12 Příspěvek od petr »

...skus projít pojistky,já mám v háji světelný modul.
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2213
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#13 Příspěvek od soukupadam »

v panelu klima jsou tuším dva "větráčky" když je dvouzonová. když zamkneš auto a necháš otevřený kufr-bude svítit 20 minut(než auto usne),
odběr žárovek v kufru je minimalní. buďto je KO baterka (jak je stará?) nebo ti vybíjí baterii ježek,baterii napojíš na ampermetr a vytahuješ pojistky jednu za druhou. Před měsícem jsem řešil přesně stejný problém. Dal jsem novou baterii a auto ožilo, lepší starty na "škyt" a lambdy se taky vzpamatovaly při vyššim startovacim proudu.
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#14 Příspěvek od Rady523i »

auto jsem mel zamčené a po pul hodině jsem jej nechal zamčené jen jsem odemkl kufr a po otevření jsem měřil a to byli 2 A a díky výpočtu jsem došel že to jsou pravě ty dvě žarovičky v kufru a to tak že odpor 5w 12 V žárovek je 2,7 na jednu takže cca 5,5 ohmů a když proud rovná se napětí děleno odporem rovná se 2,01 A tak jsem více nešpekuloval
Odpovědět