Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
baterie 523i
Nazdar všici , dnes jsem málem nenastartoval ráno ted jsem dojel domu odpoledne v pohodě , tak jsem změřil v kufru baterii připojená měla 11,89 V odpojená 12,02 V dobíjí to 14,2 V a odběr pri otevřeném kufru svítí dvě lampičky a auto jsem nechal zamčené jen kufr otevřený a čas neotevřeneho auta byl cca 30 minut jen kufr svítil tak odběr jsem měl 2,002 A ,,, je to moc nebo mál nevím ale poradte je asi bat v loji nebo je to tim odběrem diky moc
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: úte 26.07.2011 00:00
- Bydliště: bohumin
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: úte 26.07.2011 00:00
- Bydliště: bohumin
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: úte 26.07.2011 00:00
- Bydliště: bohumin
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2213
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
v panelu klima jsou tuším dva "větráčky" když je dvouzonová. když zamkneš auto a necháš otevřený kufr-bude svítit 20 minut(než auto usne),
odběr žárovek v kufru je minimalní. buďto je KO baterka (jak je stará?) nebo ti vybíjí baterii ježek,baterii napojíš na ampermetr a vytahuješ pojistky jednu za druhou. Před měsícem jsem řešil přesně stejný problém. Dal jsem novou baterii a auto ožilo, lepší starty na "škyt" a lambdy se taky vzpamatovaly při vyššim startovacim proudu.
odběr žárovek v kufru je minimalní. buďto je KO baterka (jak je stará?) nebo ti vybíjí baterii ježek,baterii napojíš na ampermetr a vytahuješ pojistky jednu za druhou. Před měsícem jsem řešil přesně stejný problém. Dal jsem novou baterii a auto ožilo, lepší starty na "škyt" a lambdy se taky vzpamatovaly při vyššim startovacim proudu.
auto jsem mel zamčené a po pul hodině jsem jej nechal zamčené jen jsem odemkl kufr a po otevření jsem měřil a to byli 2 A a díky výpočtu jsem došel že to jsou pravě ty dvě žarovičky v kufru a to tak že odpor 5w 12 V žárovek je 2,7 na jednu takže cca 5,5 ohmů a když proud rovná se napětí děleno odporem rovná se 2,01 A tak jsem více nešpekuloval