Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

jak na větrák topení E39?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
bartpt
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: pát 12.12.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od bartpt »

Budu muset měnit větrák topení na E39 a chci se zeptat kudy se k němu dostat a co vše je třeba vyndat.
Čemu se vyvarovat atd?

Dík za pomoc :)
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#2 Příspěvek od zverbo »

Zajtra to budem robit a potom sem napisem co a ako, tiez som to nerobil nikdy.
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Brátn Moderátor »

hodně štěstí, musíš vytáhnout komplet celou palubku,

takže začneš lišty optarně podebrat, pak středový panel (obyčejné rádio se sundává kouzlem a to, vytáheš kolík hlasitosti, pak vemeš imbus, zasuneš kam patří a otočíš protisměru hodinových ručiček), pak spodek palubky, budíky, vrch palubky a jsi u boxu topení je to nahoře a to už najdeš,

dát to vše zpět tak aby to nevrzalo je větší sranda, ale dá se to zvládnout
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#4 Příspěvek od zverbo »

Nejak som sa doftipil že to bude proces porodu votrelca!
Inak mam jednu pracovnu e39 a dnes som siel z haly a vsetko OK, /vonku -10/ prisiel som domou najedol som a za 15min. som sadol do auta a už to nefungovalo, kurit kuri pekne ale ventilator ani hovno, ani ked pustim kvazi vyhrev predneho skla tak vajca nic a navise sa mi rosia skla ako ku.va
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Brátn Moderátor »

hlavně první zásada, když mi nejede ventilátor, tak vyměním ježka, pak až se hrabu v palubce
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#6 Příspěvek od zverbo »

JOJO to sem hned vcera vymnenil taky mne to napadlo ale vajca a to mam tych odporou asi osem mozno je zli ale ked som nahodil ten novy tak sa mi okna zacali mlžit ako ku.va ale potom som už isiel do Prahy /na osobnej e39/ a nestihol som to dalej riesit ale dnes tak alebo tak idem nato - pracovnu e39 potrebujem kazdy den.
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#7 Příspěvek od zverbo »

Tak bohajeho makacka na 2hodinky ale už topim ten zmrd ma v sebe nejake kolecko ktore odpadlo - vsetko sa tocilo pekne ale to kolečko-prevod sa ulomilo a zbohom fukanie.
Odpovědět