Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
stara přfacelift světla za nová faceliftová s xenononem
taky bych rád nějaký přední světýlka ale mám e 39 1998 ještě bez čoček a s oranžovým blinkrem a chci se zeptat daji se dát lampy s xenony nebo přestavbovou sadu do světel s čočkou tak aby to nedělalo brykule s elektrikou a nebyli obtiže s kembasem nebo jak se říká tý jednotce co hlídá žárovky ,, jinak náklonové čidlo a naklápění mám ostrik dodělam . díkys
Taky mam před FL bez xenonu a dal jsem xenony origo Helly po FL. Světla svítí, všechno funguje jak má, jen musim nastartovat a rychle rozsvítit než proběhne kontrola, aby na mě nepípala hláška, že mam v prdeli žárovku. Když to stihneš (stihnout se to dá vždycky), tak potom i ta kontrola ti odhalí, když bys ten xenon měl v prdeli. Jen jsem teda ty světla koupil s nějakejma redukčníma konektorama na blinkry, jinak snad všechno sedí.
Sorry za OT, jsou to věci na STK, ale myslím i na běžný provoz.
Je úžasné pak jet proti autu, které má špinavá skla a za nima xenony, rozptyluje to světlo úplně jinak a docela to oslňuje. Stejně tak automatické naklápění. Ručně podle zatížení to neseřizuje skoro nikdo a pak když je zatížené auto a xenony svítí nahoru, to je fakt "paráda" v protisměru.
Ti co mají ulámané tyčky a nevadí jim to - vizitka toho, jak se o auto starají. Dle mého jsou bezohlední.
Je to jen můj názor, nemusí každý souhlasit.
P.S.
Na co tak paky například gumy minimum 1,6 mm? Vždyť F1 jezdí na slickách....
Je úžasné pak jet proti autu, které má špinavá skla a za nima xenony, rozptyluje to světlo úplně jinak a docela to oslňuje. Stejně tak automatické naklápění. Ručně podle zatížení to neseřizuje skoro nikdo a pak když je zatížené auto a xenony svítí nahoru, to je fakt "paráda" v protisměru.
Ti co mají ulámané tyčky a nevadí jim to - vizitka toho, jak se o auto starají. Dle mého jsou bezohlední.
Je to jen můj názor, nemusí každý souhlasit.
P.S.
Na co tak paky například gumy minimum 1,6 mm? Vždyť F1 jezdí na slickách....
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Tak že špína láme světlo xenonu tak znatelně že by si to poznal pochybuju
Jen ten zákon je tak napsanej aby ty xenony si tam jen tak někdo dát nemohl na starší auta a musel si kvůli tomu přeci kupovat nový auta pokud mi nevěříš nevěř ale je nic jinýho za tím nehledej.
Ta automatická regulace se dá dodělat bez problémů buď z auta druhýho auta jako např u e39 není problém sehnat, ale např u e36 e34 atd už to je problém protože se to nedělalo.
Ale dá se sehnat i čidlo který se umístí někam na zadek auta třeba k diferáku a to měří vzdálenost mezi autem a zemí podle toho potom sklopí či zvedne xenony při zachování stejných motorků na štelování výšky.
Ta automatická regulace se dá dodělat bez problémů buď z auta druhýho auta jako např u e39 není problém sehnat, ale např u e36 e34 atd už to je problém protože se to nedělalo.
Ale dá se sehnat i čidlo který se umístí někam na zadek auta třeba k diferáku a to měří vzdálenost mezi autem a zemí podle toho potom sklopí či zvedne xenony při zachování stejných motorků na štelování výšky.
Nevim, podle mě je to věc názoru. Když jsem měl světla z druhovýroby, furt na mě někdo blikal, že oslňuju. Pak jsem koupil tyhle s xenonama a za tu dobu co je mam, neblikl nikdy nikdo. Jinak jsem nemluvil o štelovacích tyčkách ve světlech, to je věc druhá, že je má polovina lidí ulámaný, bavil jsem se o tyčkách na nápravách a tam pochybuju, že je někdo kontroluje a spousta lidí ani neví, že je tam má. Další věc, že mam Mpaket podvozek, takže pochybuju, že když mi dozadu někdo sedne, že se předek tak zvedne, že začnu oslňovat, auto se skoro nehne jak je to tvrdý. Každá Fábie oslňuje daleko víc s normálníma světlama bez xenonu a má to tak z výroby...kupca píše:Sorry za OT, jsou to věci na STK, ale myslím i na běžný provoz.
Je úžasné pak jet proti autu, které má špinavá skla a za nima xenony, rozptyluje to světlo úplně jinak a docela to oslňuje. Stejně tak automatické naklápění. Ručně podle zatížení to neseřizuje skoro nikdo a pak když je zatížené auto a xenony svítí nahoru, to je fakt "paráda" v protisměru.
Ti co mají ulámané tyčky a nevadí jim to - vizitka toho, jak se o auto starají. Dle mého jsou bezohlední.
Je to jen můj názor, nemusí každý souhlasit.
P.S.
Na co tak paky například gumy minimum 1,6 mm? Vždyť F1 jezdí na slickách....
Já jsem prostě spokojenej jak to svítí, ostatní jsou asi taky spokojený když na mě neblikaj, tak nevim o čem tu debatujeme. STK stejně uplácim kvůli jinejm věcem, takže xenony už je tam nevytrhnou. Toť můj názor
Pokud jde o výměnu za originální xenon, no problem. Ale není nic hnusnějšího, než potkat v noci za deště debila, co si dobastlil HID xenony do normálních parabol, ještě navíc bez čoček. Za to bych sbíral techničáky...Lucifer píše:Jen ten zákon je tak napsanej aby ty xenony si tam jen tak někdo dát nemohl na starší auta a musel si kvůli tomu přeci kupovat nový auta pokud mi nevěříš nevěř ale je nic jinýho za tím nehledej.
Velmi se omlouvám, několikáté BMW už mám od roku 1995, všechno si na nich dělám sám, ale vidím, že o tom vím houby. Stejně jako o rozptylu světa a dalších věcech...
Pokud to někdo udělat chce, je to jeho věc, jsem raději, když je to dle zákona, nemám s tím pak žádné problémy a co hlavně - je to ohleduplné k ostatním, což mi na našich silnicích velmi chybí.
Ale raději už mlčím...
Pokud to někdo udělat chce, je to jeho věc, jsem raději, když je to dle zákona, nemám s tím pak žádné problémy a co hlavně - je to ohleduplné k ostatním, což mi na našich silnicích velmi chybí.
Ale raději už mlčím...
ja sem koukal ze na starých lampach s oranžovým blinkrem a bez čočky mi automatické naklápění funguje vždy když rosvítím tak sjedou dolu a pak nahoru kdybych tam dal nějaké druhovýroby a s čočkou a dal tam xenony byt třeba HID sadu co to bude tedy dělat , bude to hlasit nějakou chybu nebo se to da prenastavit díky Rady 523i
-
gamers
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: čtv 05.08.2004 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 96
asi před 8 roky jsem taky dodělaval original xenony na mojí e39 automatické naklapění jsem kupoval přimo v autokelly original dostavba od Bosh něco kolem 4000kč a ostřikovače jsem taky dodělal jenom co nefungovalo přesně jak original osřikovalí vždy stejně jako okno takže větší spotřeba vody a hlašení žarovek jsem řešil relatkem
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
Nechci se dohadovat, ale pokud má auto s nivelací a dobře seřídí světla, tak nevidím problém vykašlat se na automatické naklápění, v případě obyčejných pružin souhlasím s názorem popsaným výše (že je to bezohledné).
Jinak problém s checkcontrolem se řeší dodělání odporu, který imituje obyčejnou žárovku (otázka 15Kč) a nemusí se "šaškovat" s rychlým zapínáním a vše funguje.
PS: kontrolní nastavení světel = sjede dolů a zpět do základní polohy nemá nic společného s automatickým nastavováním výšky !
Jinak problém s checkcontrolem se řeší dodělání odporu, který imituje obyčejnou žárovku (otázka 15Kč) a nemusí se "šaškovat" s rychlým zapínáním a vše funguje.
PS: kontrolní nastavení světel = sjede dolů a zpět do základní polohy nemá nic společného s automatickým nastavováním výšky !
- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
- Klubové ID: 2687
Dával jsem si taky na předFL model originální FL světla od helly, nechal jsem to ještě předělat na bixenony a zatím mi to občas ohlásí jen dálkový ale při tom normálně svítí i s bixenonem-neřeším (kontrola různých žárovek se dá zrušit přes diag., takže se to nemusí řešit odporama)
Co se týče dodělání ostřiků a aut. náklonů - xenon. výbojka nemá takovou teplotu jako obyč. žárovka takže až pojedete v hustém sněžení ve tmě po dálnici tak za chvíli přestanete vidět na cestu (pokuď si to nerozehřejete dálkovýma) K tomu bych ty ostřiky doporučoval. Náklony jsou dobrý ale za každou cenu je tam cpát taky nemusíte, pokuď nejezdíte permanentně naložený na standartních pružinách nebo netaháte auto na podvalu. Já je tam ale mám:)
Co se týče dodělání ostřiků a aut. náklonů - xenon. výbojka nemá takovou teplotu jako obyč. žárovka takže až pojedete v hustém sněžení ve tmě po dálnici tak za chvíli přestanete vidět na cestu (pokuď si to nerozehřejete dálkovýma) K tomu bych ty ostřiky doporučoval. Náklony jsou dobrý ale za každou cenu je tam cpát taky nemusíte, pokuď nejezdíte permanentně naložený na standartních pružinách nebo netaháte auto na podvalu. Já je tam ale mám:)
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
-
Harry002
- Registrovaný
- Příspěvky: 223
- Registrován: pát 02.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha, prdel světa
- Klubové ID: 2175
Huska píše:Nechci se dohadovat, ale pokud má auto s nivelací a dobře seřídí světla, tak nevidím problém vykašlat se na automatické naklápění, v případě obyčejných pružin souhlasím s názorem popsaným výše (že je to bezohledné).
Jinak problém s checkcontrolem se řeší dodělání odporu, který imituje obyčejnou žárovku (otázka 15Kč) a nemusí se "šaškovat" s rychlým zapínáním a vše funguje.
PS: kontrolní nastavení světel = sjede dolů a zpět do základní polohy nemá nic společného s automatickým nastavováním výšky !
Přesně tak, check se obejde zátěžovými moduly na 20W, také to prodejci označuji jako eliminátor chybového hlašení. Sice to nestojí 15 Kč, ale zase to člověk jen zapojí mezi jednotku a napájecí kabel Plug&Play a nemusí se s tím pájet.
K aut. naklápění je to věc názoru, ano, je to ve vyhlášce, sice halogen má 4-5poloh dle auta, a xenon jako takový třeba 20-30 poloh, ale poloha "0" a poloha "4 nebo 5" je stejná.
hoj kluci když mam před face světla s oranžovíma blinkrama , a chtěl bych zachovat tyto světla ale chtěl bych mít blinkr jako face světla to znamena s cockou blinkru a tim stribrným bokem jde to,,, jako nechat klasicka světla se zarovkama ale k tomu dat faleliftovy blinkr dá se to nějak rozebrat a přeskladat díky moc
tož si kup tohleRady523i píše:nebo poradte jak nejednoduseji udelat z pred face po face svetla
http://www.bmwjakes.cz/predni-kryty-sve ... -p-49.html
