Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

stara přfacelift světla za nová faceliftová s xenononem

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#1 Příspěvek od Rady523i »

taky bych rád nějaký přední světýlka ale mám e 39 1998 ještě bez čoček a s oranžovým blinkrem a chci se zeptat daji se dát lampy s xenony nebo přestavbovou sadu do světel s čočkou tak aby to nedělalo brykule s elektrikou a nebyli obtiže s kembasem nebo jak se říká tý jednotce co hlídá žárovky ,, jinak náklonové čidlo a naklápění mám ostrik dodělam . díkys
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#2 Příspěvek od Raadii »

Taky mam před FL bez xenonu a dal jsem xenony origo Helly po FL. Světla svítí, všechno funguje jak má, jen musim nastartovat a rychle rozsvítit než proběhne kontrola, aby na mě nepípala hláška, že mam v prdeli žárovku. Když to stihneš (stihnout se to dá vždycky), tak potom i ta kontrola ti odhalí, když bys ten xenon měl v prdeli. Jen jsem teda ty světla koupil s nějakejma redukčníma konektorama na blinkry, jinak snad všechno sedí.
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#3 Příspěvek od Birkoff »

Koukám, že automatický naklápění xenonů (podle zatížení náprav) asi neřešíš a co ostřikovače světel?
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#4 Příspěvek od Raadii »

Ostřikovače neřešim vůbec, protože ty ten plast tak akorát dokurví. Naklápění neřešim taky, co znám lidi s xenonama, tak to 90% nefunguje, nebo maj ty tyčky ulámaný. Tohle jsou spíš věci pro STK, než pro běžnej provoz myslim si já....
kupca
Registrovaný
Příspěvky: 477
Registrován: stř 22.10.2003 00:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 941

#5 Příspěvek od kupca »

Sorry za OT, jsou to věci na STK, ale myslím i na běžný provoz.
Je úžasné pak jet proti autu, které má špinavá skla a za nima xenony, rozptyluje to světlo úplně jinak a docela to oslňuje. Stejně tak automatické naklápění. Ručně podle zatížení to neseřizuje skoro nikdo a pak když je zatížené auto a xenony svítí nahoru, to je fakt "paráda" v protisměru.
Ti co mají ulámané tyčky a nevadí jim to - vizitka toho, jak se o auto starají. Dle mého jsou bezohlední.

Je to jen můj názor, nemusí každý souhlasit.

P.S.
Na co tak paky například gumy minimum 1,6 mm? Vždyť F1 jezdí na slickách.... :-)
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#6 Příspěvek od Lucifer »

Tak že špína láme světlo xenonu tak znatelně že by si to poznal pochybuju :roll: Jen ten zákon je tak napsanej aby ty xenony si tam jen tak někdo dát nemohl na starší auta a musel si kvůli tomu přeci kupovat nový auta pokud mi nevěříš nevěř ale je nic jinýho za tím nehledej.

Ta automatická regulace se dá dodělat bez problémů buď z auta druhýho auta jako např u e39 není problém sehnat, ale např u e36 e34 atd už to je problém protože se to nedělalo.

Ale dá se sehnat i čidlo který se umístí někam na zadek auta třeba k diferáku a to měří vzdálenost mezi autem a zemí podle toho potom sklopí či zvedne xenony při zachování stejných motorků na štelování výšky.
Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#7 Příspěvek od Raadii »

kupca píše:Sorry za OT, jsou to věci na STK, ale myslím i na běžný provoz.
Je úžasné pak jet proti autu, které má špinavá skla a za nima xenony, rozptyluje to světlo úplně jinak a docela to oslňuje. Stejně tak automatické naklápění. Ručně podle zatížení to neseřizuje skoro nikdo a pak když je zatížené auto a xenony svítí nahoru, to je fakt "paráda" v protisměru.
Ti co mají ulámané tyčky a nevadí jim to - vizitka toho, jak se o auto starají. Dle mého jsou bezohlední.

Je to jen můj názor, nemusí každý souhlasit.

P.S.
Na co tak paky například gumy minimum 1,6 mm? Vždyť F1 jezdí na slickách.... :-)
Nevim, podle mě je to věc názoru. Když jsem měl světla z druhovýroby, furt na mě někdo blikal, že oslňuju. Pak jsem koupil tyhle s xenonama a za tu dobu co je mam, neblikl nikdy nikdo. Jinak jsem nemluvil o štelovacích tyčkách ve světlech, to je věc druhá, že je má polovina lidí ulámaný, bavil jsem se o tyčkách na nápravách a tam pochybuju, že je někdo kontroluje a spousta lidí ani neví, že je tam má. Další věc, že mam Mpaket podvozek, takže pochybuju, že když mi dozadu někdo sedne, že se předek tak zvedne, že začnu oslňovat, auto se skoro nehne jak je to tvrdý. Každá Fábie oslňuje daleko víc s normálníma světlama bez xenonu a má to tak z výroby...
Já jsem prostě spokojenej jak to svítí, ostatní jsou asi taky spokojený když na mě neblikaj, tak nevim o čem tu debatujeme. STK stejně uplácim kvůli jinejm věcem, takže xenony už je tam nevytrhnou. Toť můj názor
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#8 Příspěvek od LukesE39 »

Lucifer píše:Jen ten zákon je tak napsanej aby ty xenony si tam jen tak někdo dát nemohl na starší auta a musel si kvůli tomu přeci kupovat nový auta pokud mi nevěříš nevěř ale je nic jinýho za tím nehledej.
Pokud jde o výměnu za originální xenon, no problem. Ale není nic hnusnějšího, než potkat v noci za deště debila, co si dobastlil HID xenony do normálních parabol, ještě navíc bez čoček. Za to bych sbíral techničáky...
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#9 Příspěvek od Lucifer »

No samozřejmě ale pokud chceš xenon dodělat dle originálu a hlavně podle zákonu tak se to docela prodraží.
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#10 Příspěvek od LukesE39 »

Tak jest.. Proto když to nemá xenony z výroby, tak se na to vy... :)
kupca
Registrovaný
Příspěvky: 477
Registrován: stř 22.10.2003 00:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 941

#11 Příspěvek od kupca »

Velmi se omlouvám, několikáté BMW už mám od roku 1995, všechno si na nich dělám sám, ale vidím, že o tom vím houby. Stejně jako o rozptylu světa a dalších věcech...

Pokud to někdo udělat chce, je to jeho věc, jsem raději, když je to dle zákona, nemám s tím pak žádné problémy a co hlavně - je to ohleduplné k ostatním, což mi na našich silnicích velmi chybí.

Ale raději už mlčím...
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#12 Příspěvek od Rady523i »

ja sem koukal ze na starých lampach s oranžovým blinkrem a bez čočky mi automatické naklápění funguje vždy když rosvítím tak sjedou dolu a pak nahoru kdybych tam dal nějaké druhovýroby a s čočkou a dal tam xenony byt třeba HID sadu co to bude tedy dělat , bude to hlasit nějakou chybu nebo se to da prenastavit díky Rady 523i
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#13 Příspěvek od Rady523i »

a ještě se zeptam když výběr světla bez čočky a normální žarovka a nebo s čočkou a žárovka co svítí líp
gamers
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: čtv 05.08.2004 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 96

#14 Příspěvek od gamers »

asi před 8 roky jsem taky dodělaval original xenony na mojí e39 automatické naklapění jsem kupoval přimo v autokelly original dostavba od Bosh něco kolem 4000kč a ostřikovače jsem taky dodělal jenom co nefungovalo přesně jak original osřikovalí vždy stejně jako okno takže větší spotřeba vody a hlašení žarovek jsem řešil relatkem
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Huska »

Nechci se dohadovat, ale pokud má auto s nivelací a dobře seřídí světla, tak nevidím problém vykašlat se na automatické naklápění, v případě obyčejných pružin souhlasím s názorem popsaným výše (že je to bezohledné).
Jinak problém s checkcontrolem se řeší dodělání odporu, který imituje obyčejnou žárovku (otázka 15Kč) a nemusí se "šaškovat" s rychlým zapínáním a vše funguje.

PS: kontrolní nastavení světel = sjede dolů a zpět do základní polohy nemá nic společného s automatickým nastavováním výšky !
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Uživatelský avatar
cmelak
Registrovaný
Příspěvky: 1539
Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Praha - Čeština do BMW
Klubové ID: 2687

#16 Příspěvek od cmelak »

Dával jsem si taky na předFL model originální FL světla od helly, nechal jsem to ještě předělat na bixenony a zatím mi to občas ohlásí jen dálkový ale při tom normálně svítí i s bixenonem-neřeším (kontrola různých žárovek se dá zrušit přes diag., takže se to nemusí řešit odporama)

Co se týče dodělání ostřiků a aut. náklonů - xenon. výbojka nemá takovou teplotu jako obyč. žárovka takže až pojedete v hustém sněžení ve tmě po dálnici tak za chvíli přestanete vidět na cestu (pokuď si to nerozehřejete dálkovýma) K tomu bych ty ostřiky doporučoval. Náklony jsou dobrý ale za každou cenu je tam cpát taky nemusíte, pokuď nejezdíte permanentně naložený na standartních pružinách nebo netaháte auto na podvalu. Já je tam ale mám:)
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
Harry002
Registrovaný
Příspěvky: 223
Registrován: pát 02.11.2007 01:00
Bydliště: Praha, prdel světa
Klubové ID: 2175

#17 Příspěvek od Harry002 »

Huska píše:Nechci se dohadovat, ale pokud má auto s nivelací a dobře seřídí světla, tak nevidím problém vykašlat se na automatické naklápění, v případě obyčejných pružin souhlasím s názorem popsaným výše (že je to bezohledné).
Jinak problém s checkcontrolem se řeší dodělání odporu, který imituje obyčejnou žárovku (otázka 15Kč) a nemusí se "šaškovat" s rychlým zapínáním a vše funguje.

PS: kontrolní nastavení světel = sjede dolů a zpět do základní polohy nemá nic společného s automatickým nastavováním výšky !

Přesně tak, check se obejde zátěžovými moduly na 20W, také to prodejci označuji jako eliminátor chybového hlašení. Sice to nestojí 15 Kč, ale zase to člověk jen zapojí mezi jednotku a napájecí kabel Plug&Play a nemusí se s tím pájet.

K aut. naklápění je to věc názoru, ano, je to ve vyhlášce, sice halogen má 4-5poloh dle auta, a xenon jako takový třeba 20-30 poloh, ale poloha "0" a poloha "4 nebo 5" je stejná. :roll:
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#18 Příspěvek od Rady523i »

hoj kluci když mam před face světla s oranžovíma blinkrama , a chtěl bych zachovat tyto světla ale chtěl bych mít blinkr jako face světla to znamena s cockou blinkru a tim stribrným bokem jde to,,, jako nechat klasicka světla se zarovkama ale k tomu dat faleliftovy blinkr dá se to nějak rozebrat a přeskladat díky moc
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#19 Příspěvek od Rady523i »

nebo poradte jak nejednoduseji udelat z pred face po face svetla
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#20 Příspěvek od bibikuba »

Rady523i píše:nebo poradte jak nejednoduseji udelat z pred face po face svetla
tož si kup tohle :D :D -budeš mít velkou parádu :D
http://www.bmwjakes.cz/predni-kryty-sve ... -p-49.html
Odpovědět