Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Zámek E39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1672
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#1 Příspěvek od ACDC »

U auta nešli otevřít PP dveře. Nijak. Po radě od známého mechanika z BMW sundány zadní dveře, tím je možný přístup k demontáži kliky a přístup ke konektoru motorku. Po zjištění, že motorek se nehne a impulzy jsou následovalo praštění do zámku skrze otvor kliky a vše normálně funguje. Byla to taková chvilková slabost asi. Řešil jste někdo podobnou ptákovinu? A zajímalo by mne, jak se postupuje, kdy prostě neotevřete vůbec (doubleloock nejde nijak odjistit). Vyrve se čalounění? Rozřežou dveře??
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Brátn Moderátor »

většinou je to chvilková slabost motorku, pokud se to bude opakovat, tak ho zavčas vyměň (mám skaldem), no a když už neotevřeš vůbec, tak přední dveře jsou v pohodě, prostě všechno odšroubuješ dostaneš se pod tapec a vytáhneš motorek a povolíš dveře ručně, na zadních vytáhneš spodní sedák a zadní opěrák sedačky a pak demontuješ tapec a stejně jako ve předu
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1672
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#3 Příspěvek od ACDC »

Dík
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem
Klubové ID: 2231

#4 Příspěvek od Risa525 »

Bratn píše:většinou je to chvilková slabost motorku, pokud se to bude opakovat, tak ho zavčas vyměň (mám skaldem), no a když už neotevřeš vůbec, tak přední dveře jsou v pohodě, prostě všechno odšroubuješ dostaneš se pod tapec a vytáhneš motorek a povolíš dveře ručně, na zadních vytáhneš spodní sedák a zadní opěrák sedačky a pak demontuješ tapec a stejně jako ve předu
takže když mi čudl občas nezajede nebo se zastaví na půli cesty už je nejvyšší čas ho vměnit že :D ? dělá to moturek vždy?abych ho nekoupil zbytečně....a je vzadu stejný jako vpředu?
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Brátn Moderátor »

všechy 4 jsou stejné, ale prvně prostříkni mechanizmus, když se zastaví na půli tak je to spíš znečištěné
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem
Klubové ID: 2231

#6 Příspěvek od Risa525 »

Bratn píše:všechy 4 jsou stejné, ale prvně prostříkni mechanizmus, když se zastaví na půli tak je to spíš znečištěné
ok...diky za radu,jinak co stojí novej motorek?
wacc
Registrovaný
Příspěvky: 875
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1576

#7 Příspěvek od wacc »

Kupoval jsem VDO Siemens za cca 1 700 Kč. Ale pravděpodobně by šel sehnat levněji.
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Brátn Moderátor »

1800 v BMW druhovýroba pochybuju že je, takže o moc levněji to jinde nebude
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Odpovědět