Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

první díl výfuku 525i / 525ix - totožné?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city
Klubové ID: 2962

#1 Příspěvek od Perunwit »

ahoj kolegové, mám prostou otázku, prosím Vás o odpověď:

chci koupit první díl výfuku (s katy) na svojí 525i - půjde mi tam první díl ze 4-kolky? Bez úprav, myšleno...

díky :D
aDAm_2
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: pon 10.03.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od aDAm_2 »

první díl? to jako od svodů ke katu? Protože e34 má od katu do zadu jeden kus a je to záměnné 2kola vs 4kolka
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city
Klubové ID: 2962

#3 Příspěvek od Perunwit »

no máš přední díl (+katy), střední tlumič a koncovej tlumič... tak mě jde o ten první.

hýr:

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=18&fg=10
aDAm_2
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: pon 10.03.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od aDAm_2 »

Katalog tvrdí dvě odlišné part numbery, takže asi záměnné nejsou. Od katu dozadu je to pak jedno. Ale u IXka tipuju jinak tvarované trubky kvůli diffu.

jinak střední tlumič a koncák je jeden díl a perfektně se mění ;)
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city
Klubové ID: 2962

#5 Příspěvek od Perunwit »

jo to sedí, mě to taky hlásí něco jiného a přesně to jsem myslel. tak ok, díky
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 6000
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Je to kvůli přední nápravě a pomocnému rámu (525iX má jednoduchá trojúhelníková ramena (jako E36) ale na pomocném rámu, má jako jediná E34 hřebenové řízení).
Úplně nezáměnné to není, jedním směrem to jde, ale nepamatuju si jestli iX výfuk na zadokolku nebo zadokolkový výfuk na iX.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city
Klubové ID: 2962

#7 Příspěvek od Perunwit »

no nedá se svítit, dál sháním katík na zadokolku.... řešení plug and play. díky
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 6000
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Anebo je iX kat kratší, protože je za převodovkou ještě mezinápravová rozvodovka s diffem. Pak by iX výfuk byl použitelný na zadokolku.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city
Klubové ID: 2962

#9 Příspěvek od Perunwit »

jenomže to neověřím, musel bych mít obě ty auta vedle sebe :(
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 6000
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Stačilo by jedno a výfuk z druhého ;-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city
Klubové ID: 2962

#11 Příspěvek od Perunwit »

to je fakt :) no jakmile zahlídnu E34 2,5i ve čtyřkolce, pojedu za nim, dokud mi nezastaví :)
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 321

#12 Příspěvek od ajfel »

ja daval katy (mel jsme cely predni dil) ze zadokolky na ix (teda ja ne - servis) ..
a nakonec rikali, ze si s tim museli celkem vyhrat, ze to museli rezat a varita kombinovat s puvodni dily .. ze to nesedelo ...
ale odmenou mi byly paradni zanovni originalni katy :)
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city
Klubové ID: 2962

#13 Příspěvek od Perunwit »

tak napadlo už mě, že by se to dalo rozřezat a napojit... já mám první díl celej novej, nějaký polsko, katy tam nejsou je tam nějakej "tlumič" nebo teda zvenku to vypadá jako lumič, co je vevnitř, nikdo neví :lol:
sharewood
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: úte 01.07.2008 00:00
Bydliště: Plzeň-Jih
Klubové ID: 1936

#14 Příspěvek od sharewood »

Záměna předního dílu výfuku E34 525 iX s normálním nelze, je tam příčka pro držení mezinápravového difu,sestupky..Díl je jiný.Původní katy na iX jsou 2. Viditelné jako 2 samostatné válce na svodech od "parohů".Katy od Polmostrow jsou na pohled asi dle mého názoru zapouzdřené.Odhaduji, asi jak píšeš nevím co v tom je.Nešahal bych do toho.Neměnil jsem.Jinak u sedanu 525ix se rozlišuje i u středního dílu výfuku man. a automat převodovka kvuli sestupce mez.difu. iX NEPASUJE na automat a man. je jiná příruba.Převařit- napasovat by to určitě možné bylo.....Je to na tobě.Kupoval jsem díly výfuku na iX od Primavýfuku Frýdek Místek a Polmostrow Polsko.Zatím nemůžu posloužit s hodnocením Polmostrow píšou 2x poALu plech od dodavatelu z DE.....
sharewood
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: úte 01.07.2008 00:00
Bydliště: Plzeň-Jih
Klubové ID: 1936

#15 Příspěvek od sharewood »

Nedá mi to spát.Předělávat něco z 525iX na normální je barbarbarsvi.Díly nesjou.Je to uplně jiné auto. První předchůdce Xdrive s řetězem v mez.difu.Pokud máš iX na díly nabidni tady. Pěkný iX NEJSOU ani v Německu. Je jich vyrobno málo" jak psal jiný uživatel"
Třeba pření dif. tlumiče,ramena,řízení,olejovou vanu,mezi dif,kardany, Tím zdravím všechny 525 iX E 34
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city
Klubové ID: 2962

#16 Příspěvek od Perunwit »

v klidu... nebudu to hrotit, jak jsem psal výše, preferuju plug and play... jinak já iX ne díly nemám, ale v inzerci myslím byla jedna ze které jsem uvažoval o těch katech.
aDAm_2
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: pon 10.03.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od aDAm_2 »

sharewood: no nevím co si měnil ty, ale IXko žáden střední díl nemá. Od katů až po konec je to jeden díl. Ano ty polské plíšky se dělají ze dvou kusů ale origo je jen jeden.

Jinak protože mě na IXku vejfál šel do kytek tak sem sehnal druhý ze zadokolky a byl naprosto identický, nevím jestli byl z man nebo aut verze ale šel do aut verze a pasoval jak prdel na hrnec včetně napojení na katy.

A ad díly na ix, tak třeba přední ramena není problém sehnat.
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city
Klubové ID: 2962

#18 Příspěvek od Perunwit »

aDAm: a tys měnil teda díl za katama jo? Mě šlo spíš o to, jestli půjdou vzít katy z xka (myšleno celej první díl) na zadokolku. Jnak na to polsko si nemůžu stěžovat, už je to tam přes rok a naprosto v pohodě... opatřilo se nátěrem na výfuky a je.
aDAm_2
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: pon 10.03.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od aDAm_2 »

ano od katů do zadu, koncák sem měl na kaši. No možná se ti poláci zlepšili, ale jednou sem je dával na toledo a byl to porod, pak na fkovou astru a to sem si taky pěkně zanadával jak to nepasovalo.
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city
Klubové ID: 2962

#20 Příspěvek od Perunwit »

no u toho prvního dílu polskýho to při montáži jednoduchý teda nebylo to je fakt, muselo se to ke svodům trochu přihnout, hoší ale bylo, že tam nebyl udělanej otvor/závit pro lambdu :lol: ... holt euro2 hehe. Musel se vyříznout ze starýho, do novýho udělat ďůra a navařit to tam... takže to na tom bylo asi nejhorší... jinak bylo to docela těžký, takže vyloženě žádnej papír to nebyl a to tam nejsou katy.
Odpovědět