Katalog tvrdí dvě odlišné part numbery, takže asi záměnné nejsou. Od katu dozadu je to pak jedno. Ale u IXka tipuju jinak tvarované trubky kvůli diffu.
jinak střední tlumič a koncák je jeden díl a perfektně se mění
Je to kvůli přední nápravě a pomocnému rámu (525iX má jednoduchá trojúhelníková ramena (jako E36) ale na pomocném rámu, má jako jediná E34 hřebenové řízení).
Úplně nezáměnné to není, jedním směrem to jde, ale nepamatuju si jestli iX výfuk na zadokolku nebo zadokolkový výfuk na iX.
ja daval katy (mel jsme cely predni dil) ze zadokolky na ix (teda ja ne - servis) ..
a nakonec rikali, ze si s tim museli celkem vyhrat, ze to museli rezat a varita kombinovat s puvodni dily .. ze to nesedelo ...
ale odmenou mi byly paradni zanovni originalni katy
tak napadlo už mě, že by se to dalo rozřezat a napojit... já mám první díl celej novej, nějaký polsko, katy tam nejsou je tam nějakej "tlumič" nebo teda zvenku to vypadá jako lumič, co je vevnitř, nikdo neví
Záměna předního dílu výfuku E34 525 iX s normálním nelze, je tam příčka pro držení mezinápravového difu,sestupky..Díl je jiný.Původní katy na iX jsou 2. Viditelné jako 2 samostatné válce na svodech od "parohů".Katy od Polmostrow jsou na pohled asi dle mého názoru zapouzdřené.Odhaduji, asi jak píšeš nevím co v tom je.Nešahal bych do toho.Neměnil jsem.Jinak u sedanu 525ix se rozlišuje i u středního dílu výfuku man. a automat převodovka kvuli sestupce mez.difu. iX NEPASUJE na automat a man. je jiná příruba.Převařit- napasovat by to určitě možné bylo.....Je to na tobě.Kupoval jsem díly výfuku na iX od Primavýfuku Frýdek Místek a Polmostrow Polsko.Zatím nemůžu posloužit s hodnocením Polmostrow píšou 2x poALu plech od dodavatelu z DE.....
Nedá mi to spát.Předělávat něco z 525iX na normální je barbarbarsvi.Díly nesjou.Je to uplně jiné auto. První předchůdce Xdrive s řetězem v mez.difu.Pokud máš iX na díly nabidni tady. Pěkný iX NEJSOU ani v Německu. Je jich vyrobno málo" jak psal jiný uživatel"
Třeba pření dif. tlumiče,ramena,řízení,olejovou vanu,mezi dif,kardany, Tím zdravím všechny 525 iX E 34
v klidu... nebudu to hrotit, jak jsem psal výše, preferuju plug and play... jinak já iX ne díly nemám, ale v inzerci myslím byla jedna ze které jsem uvažoval o těch katech.
sharewood: no nevím co si měnil ty, ale IXko žáden střední díl nemá. Od katů až po konec je to jeden díl. Ano ty polské plíšky se dělají ze dvou kusů ale origo je jen jeden.
Jinak protože mě na IXku vejfál šel do kytek tak sem sehnal druhý ze zadokolky a byl naprosto identický, nevím jestli byl z man nebo aut verze ale šel do aut verze a pasoval jak prdel na hrnec včetně napojení na katy.
A ad díly na ix, tak třeba přední ramena není problém sehnat.
aDAm: a tys měnil teda díl za katama jo? Mě šlo spíš o to, jestli půjdou vzít katy z xka (myšleno celej první díl) na zadokolku. Jnak na to polsko si nemůžu stěžovat, už je to tam přes rok a naprosto v pohodě... opatřilo se nátěrem na výfuky a je.
ano od katů do zadu, koncák sem měl na kaši. No možná se ti poláci zlepšili, ale jednou sem je dával na toledo a byl to porod, pak na fkovou astru a to sem si taky pěkně zanadával jak to nepasovalo.
no u toho prvního dílu polskýho to při montáži jednoduchý teda nebylo to je fakt, muselo se to ke svodům trochu přihnout, hoší ale bylo, že tam nebyl udělanej otvor/závit pro lambdu ... holt euro2 hehe. Musel se vyříznout ze starýho, do novýho udělat ďůra a navařit to tam... takže to na tom bylo asi nejhorší... jinak bylo to docela těžký, takže vyloženě žádnej papír to nebyl a to tam nejsou katy.