Zdravím,
potřeboval bych poradit jak mám postupovat při ovzdušnění chladící soustavy motoru?
Měl jsem dole jak termostat tak pumpu a tedka jsem to dal všechno zpět.
Nalil jsem vodu jak do nádržky tak jsem se snažil nalít vodu i do motoru.
Expanzní nádrž jsem se snažil nalít skoro plnou a natočil jsem motor po tom co se ohřál na provozní teplotu jsem poodšrouboval plastový šroubek vedle expanzní nádoby a nechal páru vyfouknout pryč ale ani po deseti min se neobjevila voda jen pára. Málem se mi motor přehřál tak jsem ho ihned zastavil. Když jsem šáhl na chladič (hliník) tak byl studenej (jen kousek od horní hadice byl trošičku teplý.
Kde jsem udělal chybu?
Díky za každou radu.
David
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 520i - ovzdušnění soustavy chlazení
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Odvzdušňovací šroub má být otevřený už při nalévání kapaliny, aby vzduch mohl ven.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec