Rok od 2000 výš. Děkuji za rady
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Koupě e39 530d
- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Klubové ID: 2613
- Kontaktovat uživatele:
HLEDAT, použít AND... je toho tady dost, třeba:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 0d+koup%EC
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 0d+koup%EC
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 0d+koup%EC
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 0d+koup%EC
V těch odkazech najdeš odpovědi a odkazy na další...
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 0d+koup%EC
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 0d+koup%EC
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 0d+koup%EC
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 0d+koup%EC
V těch odkazech najdeš odpovědi a odkazy na další...
mám dobrý přísun naftyJaraX píše:určitě bych to jel kupovat s diagnostikou a koupil nejlepe benzina na LPG, pokud nemáš naftu zadarmo
K A6 tam mě osobně odrazuje problém s vačkou na motoru 2.5TDi V6
Osobně jsem cca před měsícem koupil 530d tourning 142kw 2002 poctivé tři kila namotano.
při koupi koukni jak je ohmatanej moc volant a jak prošlapanej tapec napodlaze u pedálů, když to budeš kupovat od soukromé osoby a sejdete se u něj doma a ne na benzíně tak to značí že by to nemusel být žadnej podvodník
už jsem měnil
- zadní tlumiče 3300,- kayaba ( přední mě čekaji do podzima myslím)
- uložení zadní napravy 4x silentblok 4000,- mayle
- termostat 900,- ( mam jen jeden, automaty a některé manualy maji 2, co jsem se tak dočetl)
- Všechny filty + olej 5000,-
- přední ložísko 1800,- mayle
- budeš muset mrknout na vyřivé klapky a dát je prič jestli tam budou, já neměl
dále mě napodzim čeká, zadni brzdy cca 3500,-
Práce nepočítam dělal jsem si to sám.
Dál jsem si udělal radost a koupil repliky m5 kol a letnaky dalších 13 000,-
1. pokavad dotoho chceš začít lejt naftu od jezedaků tak si připrav šupy na střiky a myslím časem komplet sestavu vedeni paliva
. kámoš doma vaří měřo ( olej z fritáku ) passat b4 na to jede ale do brambory bych to nelil.
2. spojka na tu bych se zaměřil aby jsi nemusel hned pulit
3. Rozvody neřešíš, máme řetez
4. turbo, čerpadlo, vodní pumpa a ost o tom zatím moc nevím pač mi to šlape jak má tak to neřeším
5.Audi ani zadarmo to už radši oktavu nebo passat )u všech na koko přední náprava, když ji vyměníš a dáš druho výrobu, vydrží tí to max rok
6.osobně jsem do nedavna vlastnil E32 730i 1992 3kila km na krku, lpg do sání ( najel jsem něco málo přez 100 tis a absolutně bez problému, dokavad to do mě nenapresovala ženská
)
kdybych sehnal za stejný šupy E39 528i nevahal bych a napalil plyn s teriodní nádrží
Závěrem: at koupiš co chceš stejně se na tom něco vysere, je to jen spotřebák ale BMW je srdcovka
při koupi koukni jak je ohmatanej moc volant a jak prošlapanej tapec napodlaze u pedálů, když to budeš kupovat od soukromé osoby a sejdete se u něj doma a ne na benzíně tak to značí že by to nemusel být žadnej podvodník
už jsem měnil
- zadní tlumiče 3300,- kayaba ( přední mě čekaji do podzima myslím)
- uložení zadní napravy 4x silentblok 4000,- mayle
- termostat 900,- ( mam jen jeden, automaty a některé manualy maji 2, co jsem se tak dočetl)
- Všechny filty + olej 5000,-
- přední ložísko 1800,- mayle
- budeš muset mrknout na vyřivé klapky a dát je prič jestli tam budou, já neměl
dále mě napodzim čeká, zadni brzdy cca 3500,-
Práce nepočítam dělal jsem si to sám.
Dál jsem si udělal radost a koupil repliky m5 kol a letnaky dalších 13 000,-
1. pokavad dotoho chceš začít lejt naftu od jezedaků tak si připrav šupy na střiky a myslím časem komplet sestavu vedeni paliva
2. spojka na tu bych se zaměřil aby jsi nemusel hned pulit
3. Rozvody neřešíš, máme řetez
4. turbo, čerpadlo, vodní pumpa a ost o tom zatím moc nevím pač mi to šlape jak má tak to neřeším
5.Audi ani zadarmo to už radši oktavu nebo passat )u všech na koko přední náprava, když ji vyměníš a dáš druho výrobu, vydrží tí to max rok
6.osobně jsem do nedavna vlastnil E32 730i 1992 3kila km na krku, lpg do sání ( najel jsem něco málo přez 100 tis a absolutně bez problému, dokavad to do mě nenapresovala ženská
kdybych sehnal za stejný šupy E39 528i nevahal bych a napalil plyn s teriodní nádrží
Závěrem: at koupiš co chceš stejně se na tom něco vysere, je to jen spotřebák ale BMW je srdcovka
Jestli chces,poradim ti cloveka co ma BMW servis,doveze ti-sezene.
Ja koupil za 114 530dA
Kdybych vedel ze on existuje,jdu za nim hned.Odbornik,super clovek,i prace za nim.
Moje auto servisuje,po koupi me stalo cca 120000 navic,moje chyba.
Sel jsem a koupil.
On kupuje jinym stylem a hlavne ne v CZ !
No mrkni
http://www.auto-malik.net/
Ja koupil za 114 530dA
Kdybych vedel ze on existuje,jdu za nim hned.Odbornik,super clovek,i prace za nim.
Moje auto servisuje,po koupi me stalo cca 120000 navic,moje chyba.
Sel jsem a koupil.
On kupuje jinym stylem a hlavne ne v CZ !
No mrkni
http://www.auto-malik.net/
Mám 523i LPG a šlape krásně .. Nicméně jen malá poznámka, LPG je zkapalněný plyn, takže žádné suché palivo. Možná tomu bylo dříve ale i tak vozidla na LPG využívá na pohon benzín a nejen k rozjezdu.
Při montáži LPG se šteluje mísení s benzínem (každý Xtý vstřik je benzín).
Neškodí to motoru naopak, prospívá
Mám 250 tis. najeto já na něm najel 30 tis a bez problémů.
Při montáži LPG se šteluje mísení s benzínem (každý Xtý vstřik je benzín).
Neškodí to motoru naopak, prospívá
Zdravicko,Hug0 píše:Zdravím, potřeboval bych poradit na co si dát při koupi 530D/525TDS pozor. Hledal jsem tu asi hodinu, ale nic moc jsem nenašel... Sám se orientuji spíše v Toyotách, ale protože se mi 5er strašně líbí a potřebuju něco na denní ježdění padla volba na tohle nebo Audi A6.
Rok od 2000 výš. Děkuji za rady
tak predem, Audi A6 NEBRAT, hlavne ne s jakymkoliv motorem 2.5 TDi, jsou to nejhorsi V6 jake snad kdy byly vyrobene - serou se a to dost casto, jednu V6 jsme meli doma a hruza ... jak na servis, tak na vykon a taky na spotrebu.
530d jasna volba, jestli man, ci automat je na kazdem z vas. U obou, kdyz se neco vysmoli, tak clovek stejne zaplati. S manualem se da jezdit tak o cca 1.5l min ... Co se tyce automatu, jak psal kolega, nesmi prokluzovat, musi mit plynule rizeni, nesmi skubat ... A je dobre take hledet na celkovou opotrebovanost auta (rozpraskana kuze, pedaly, koberecky) ... Co se tyce osoupani volantu, je to tezko, dle meho hoden zalezi taky, jak moc se ridicovi poti ruce, ten pot umi delat sve ... kamarad ma kozeny volant, auto ma najeto 140tkm a volant obrouseny ... takze nevim no.
Kazdopadne BMW je srdcova zalezitost, kdyz se clovek k tomu bude hezky chovat, bude delat pravidelny servis, nebude to honit zastune a delat ruzne p*coviny, a vymetat kdejaky kanal ... je to drzak
No vidiš 528i, 530i, 540í a není co řešit ještě M5JaraX píše:a když je to benzín tak to vydrží ještě 5x tolik a má to nížší naklady a větší komfort
Koukejvšude toho je
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list ten by se mi libil
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
-
Rejchy
- Moderátor
- Příspěvky: 1746
- Registrován: úte 27.09.2005 00:00
- Bydliště: Červený Kostelec
- Klubové ID: 510
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
ten plyn tam je prasecky natahanej,já nevědět co mám u motoru navíc,tak bych u svího auta ten plyn ani nenašel.Jinak celkem pěkný tour.
Jj nevypada to ružově ale při troše chuti si to dokážeš poladit aby to vypadalo i sámRejchy píše:http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-5/10234120?goFrom=listten plyn tam je prasecky natahanej,já nevědět co mám u motoru navíc,tak bych u svího auta ten plyn ani nenašel.Jinak celkem pěkný tour.
-
gelty
- Registrovaný
- Příspěvky: 575
- Registrován: ned 21.09.2003 00:00
- Bydliště: Opava - Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
tu naftu jsem nějak nepochopil. Máme na firmě jak E39 tak E60, obojí 3,0D automat a první mi vleze 7,5l a druhá pod 7.0l. Pokud je to někomu moc pro 3litra s 200PS, tak ať si koupi ochcávku s 1,9TDiJaraX píše:určitě bych to jel kupovat s diagnostikou a koupil nejlepe benzina na LPG, pokud nemáš naftu zadarmo
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
no vidíš a ja jezdím s E65 745i LPG za 13 litru LPG, což je jak 6 litru nafty, ma to 330 PS, stojí to auto mín na pořízení jak E60, je bezpečnejí, vybavenější a nemusím se bát že klekne turbo, vstřiky, prasknou svody a nebo odejde jedno z 10ti čerpadel. auto se netřepe jak ratlík a netahne v rozmezí 2000 otáčekgelty píše:tu naftu jsem nějak nepochopil. Máme na firmě jak E39 tak E60, obojí 3,0D automat a první mi vleze 7,5l a druhá pod 7.0l. Pokud je to někomu moc pro 3litra s 200PS, tak ať si koupi ochcávku s 1,9TDiJaraX píše:určitě bych to jel kupovat s diagnostikou a koupil nejlepe benzina na LPG, pokud nemáš naftu zadarmo
Máš recht, mám 530d automat, bere 7,5 l/100 km a když si člověk uvědomý že jakékoli průměrné auto s motorem 1,3-1,8 žere v benzinu to samý ale sverení je jinde není co řešit...e155 píše:NJ, ale servisní náklady na benzínový a naftový motor jsou někde úplně jinde.gelty píše:tu naftu jsem nějak nepochopil. Máme na firmě jak E39 tak E60, obojí 3,0D automat a první mi vleze 7,5l a druhá pod 7.0l. Pokud je to někomu moc pro 3litra s 200PS, tak ať si koupi ochcávku s 1,9TDi
-
gelty
- Registrovaný
- Příspěvky: 575
- Registrován: ned 21.09.2003 00:00
- Bydliště: Opava - Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Tak máš 330PS a o min.100kg víc než E60. ALe o turbu, a jiných věcech máš pravdu.... zatím sem měnil turbo a teď budu měnit převodovku...JaraX píše:no vidíš a ja jezdím s E65 745i LPG za 13 litru LPG, což je jak 6 litru nafty, ma to 330 PS, stojí to auto mín na pořízení jak E60, je bezpečnejí, vybavenější a nemusím se bát že klekne turbo, vstřiky, prasknou svody a nebo odejde jedno z 10ti čerpadel. auto se netřepe jak ratlík a netahne v rozmezí 2000 otáčekgelty píše:tu naftu jsem nějak nepochopil. Máme na firmě jak E39 tak E60, obojí 3,0D automat a první mi vleze 7,5l a druhá pod 7.0l. Pokud je to někomu moc pro 3litra s 200PS, tak ať si koupi ochcávku s 1,9TDiJaraX píše:určitě bych to jel kupovat s diagnostikou a koupil nejlepe benzina na LPG, pokud nemáš naftu zadarmo
Kdybych si mohl vybrat, tak nafta a automat letí z domu a vrátím se k benálu a manuálu. Ale základní myšlenka je pořád stejná a to, že spotřeba je oproti obsahu a výkonu úplně fajná
