Rok od 2000 výš. Děkuji za rady

mám dobrý přísun naftyJaraX píše:určitě bych to jel kupovat s diagnostikou a koupil nejlepe benzina na LPG, pokud nemáš naftu zadarmo
Zdravicko,Hug0 píše:Zdravím, potřeboval bych poradit na co si dát při koupi 530D/525TDS pozor. Hledal jsem tu asi hodinu, ale nic moc jsem nenašel... Sám se orientuji spíše v Toyotách, ale protože se mi 5er strašně líbí a potřebuju něco na denní ježdění padla volba na tohle nebo Audi A6.
Rok od 2000 výš. Děkuji za rady
No vidiš 528i, 530i, 540í a není co řešit ještě M5JaraX píše:a když je to benzín tak to vydrží ještě 5x tolik a má to nížší naklady a větší komfort
Jj nevypada to ružově ale při troše chuti si to dokážeš poladit aby to vypadalo i sámRejchy píše:http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-5/10234120?goFrom=listten plyn tam je prasecky natahanej,já nevědět co mám u motoru navíc,tak bych u svího auta ten plyn ani nenašel.Jinak celkem pěkný tour.
tu naftu jsem nějak nepochopil. Máme na firmě jak E39 tak E60, obojí 3,0D automat a první mi vleze 7,5l a druhá pod 7.0l. Pokud je to někomu moc pro 3litra s 200PS, tak ať si koupi ochcávku s 1,9TDiJaraX píše:určitě bych to jel kupovat s diagnostikou a koupil nejlepe benzina na LPG, pokud nemáš naftu zadarmo
no vidíš a ja jezdím s E65 745i LPG za 13 litru LPG, což je jak 6 litru nafty, ma to 330 PS, stojí to auto mín na pořízení jak E60, je bezpečnejí, vybavenější a nemusím se bát že klekne turbo, vstřiky, prasknou svody a nebo odejde jedno z 10ti čerpadel. auto se netřepe jak ratlík a netahne v rozmezí 2000 otáčekgelty píše:tu naftu jsem nějak nepochopil. Máme na firmě jak E39 tak E60, obojí 3,0D automat a první mi vleze 7,5l a druhá pod 7.0l. Pokud je to někomu moc pro 3litra s 200PS, tak ať si koupi ochcávku s 1,9TDiJaraX píše:určitě bych to jel kupovat s diagnostikou a koupil nejlepe benzina na LPG, pokud nemáš naftu zadarmo
Máš recht, mám 530d automat, bere 7,5 l/100 km a když si člověk uvědomý že jakékoli průměrné auto s motorem 1,3-1,8 žere v benzinu to samý ale sverení je jinde není co řešit...e155 píše:NJ, ale servisní náklady na benzínový a naftový motor jsou někde úplně jinde.gelty píše:tu naftu jsem nějak nepochopil. Máme na firmě jak E39 tak E60, obojí 3,0D automat a první mi vleze 7,5l a druhá pod 7.0l. Pokud je to někomu moc pro 3litra s 200PS, tak ať si koupi ochcávku s 1,9TDi
Tak máš 330PS a o min.100kg víc než E60. ALe o turbu, a jiných věcech máš pravdu.... zatím sem měnil turbo a teď budu měnit převodovku...JaraX píše:no vidíš a ja jezdím s E65 745i LPG za 13 litru LPG, což je jak 6 litru nafty, ma to 330 PS, stojí to auto mín na pořízení jak E60, je bezpečnejí, vybavenější a nemusím se bát že klekne turbo, vstřiky, prasknou svody a nebo odejde jedno z 10ti čerpadel. auto se netřepe jak ratlík a netahne v rozmezí 2000 otáčekgelty píše:tu naftu jsem nějak nepochopil. Máme na firmě jak E39 tak E60, obojí 3,0D automat a první mi vleze 7,5l a druhá pod 7.0l. Pokud je to někomu moc pro 3litra s 200PS, tak ať si koupi ochcávku s 1,9TDiJaraX píše:určitě bych to jel kupovat s diagnostikou a koupil nejlepe benzina na LPG, pokud nemáš naftu zadarmo