špatně mi chodil spojkový pedál,když jsem ho prošlápl úplně,tak nešel hladce,asi od půlky celkové chodu. Tak jsem chtěl odvzdušnit spojkový váleček,četl jsem,že tam bývá špatná kapalina(opotřebovaná časem) taky že ano,tekla z tama tmavě šedé barvy,ale co mě trápí je,že se pedál sice vrátí nahoru,ale není v něm tlak. Jakobi si po odtečení trochy kapaliny nemohl přisát novou.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Problém s odvdušněním spojky BMW E34 525i Vyřešeno
-
DestinyE34
- Registrovaný
- Příspěvky: 278
- Registrován: úte 06.10.2009 00:00
Ahoj,
špatně mi chodil spojkový pedál,když jsem ho prošlápl úplně,tak nešel hladce,asi od půlky celkové chodu. Tak jsem chtěl odvzdušnit spojkový váleček,četl jsem,že tam bývá špatná kapalina(opotřebovaná časem) taky že ano,tekla z tama tmavě šedé barvy,ale co mě trápí je,že se pedál sice vrátí nahoru,ale není v něm tlak. Jakobi si po odtečení trochy kapaliny nemohl přisát novou.
a právě mě tlačí čas,za každý tip děkuji 
špatně mi chodil spojkový pedál,když jsem ho prošlápl úplně,tak nešel hladce,asi od půlky celkové chodu. Tak jsem chtěl odvzdušnit spojkový váleček,četl jsem,že tam bývá špatná kapalina(opotřebovaná časem) taky že ano,tekla z tama tmavě šedé barvy,ale co mě trápí je,že se pedál sice vrátí nahoru,ale není v něm tlak. Jakobi si po odtečení trochy kapaliny nemohl přisát novou.
-
ljakubicka
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: úte 26.07.2011 00:00
- Bydliště: bohumin
hlavni je naplnit nadrzku brzdovky az po okraj, privod pro spojku je relativne vysoko z duvodu, aby pripadna porucha spojkovyho systemu nevypustila zasobu brzdovky, ktera by pak chybela. pak staci ve dvou parkrat slapnout, odvzdusnit stejne jako brzdy. a pak naslapat, je to tak 20-30 slapnuti, nez se tam udela tlak. a nebo vyse zminenym samospadem, taky moznost, i kdyz nespolecenska, protoze na to staci jeden a neni pak duvod jit na pivo/zhulit pul krabky;-)
-
DestinyE34
- Registrovaný
- Příspěvky: 278
- Registrován: úte 06.10.2009 00:00
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
-
DestinyE34
- Registrovaný
- Příspěvky: 278
- Registrován: úte 06.10.2009 00:00
Spojka se odvzdušňuje opačně než brzdy. Spojkový pedál nahoře- v normální poloze a dal jsem hadičku na odvdušňovák na válečku u převodovky. Jeden natlačil kapalinu a druhý povolil odvzdušňovák,než jsem zmizel tlak z hadičky tak odvzdušňovák znovu utáhnout a takhle dokud spojka není ok.
Měl jsem problém s tím,že jsem to dělal jen větší stříkačkou,nejlépe by bylo mít něco,co může v kuse natlačit třeba 1 deci kapaliny najednou,zamezí se možnosti natlačit do hadičky vzduch-omylem. A ještě jsem zkusil na závěr sešlápnout spojku a povolit odvzdušňovák a vyletěl vzduch,takže to tou stříkačkou není nic moc,ale spojka se podařila odvzdušnit.
Ještě doplním,že je třeba hlídat si kapalinu v nádržce,aby nepřetekla a nepotekla motor
Měl jsem problém s tím,že jsem to dělal jen větší stříkačkou,nejlépe by bylo mít něco,co může v kuse natlačit třeba 1 deci kapaliny najednou,zamezí se možnosti natlačit do hadičky vzduch-omylem. A ještě jsem zkusil na závěr sešlápnout spojku a povolit odvzdušňovák a vyletěl vzduch,takže to tou stříkačkou není nic moc,ale spojka se podařila odvzdušnit.
Ještě doplním,že je třeba hlídat si kapalinu v nádržce,aby nepřetekla a nepotekla motor
