Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Měkčí tlumiče na E39 530D Touring M-Paket
mám to samo Tour Nivo M-podvozek a je to tvrdší-taky mě to štve
v létě 17 kola nízký a komfort nic moc.Mám origo tlumiče Sachs ale koukal jsem že je docela problém sehnat na tenhle podvozek zadní tlumiče-nebo ne problém ale je to krapet víc než na standart podvozek..Každopádně nevim jak se dá poznat M- podvozek-já to mám myslím napsané ve výbavě ale krom toho že je auto nižší než normál podvozek -což se dá na zadku s Nivo i změnit přes diagnostiku v tom nevidím rozdíl-ještě teda cena těch tlumičů
Jak se teda dá rozeznat M-podvozek od normálu...Vejška vozu,zřejmě jiný stabilizátory a dál????



- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
tak si vyměňte pružiny za obyčejné + jezděte na 16" kolech a budete spokojení. Máme doma 2 e39 jednu obyč druhou mpacket podvozek a je to velký rozdíl. Otec když sedne k bráchovi do auta tk taky říká,že je to tvrdé. Otec má obyčejné pružniny a tlumiče bilstein.
Sám mohu potvrdit, že se pocitově jedná o dvě naprosto rozdíln auta přitom jsou obě benzínové R6 touring.
Sám mohu potvrdit, že se pocitově jedná o dvě naprosto rozdíln auta přitom jsou obě benzínové R6 touring.




to Bibikuba: Ahoj Davide, doufám, že auto jezdí pořád v pohodě
Na té 530D je určitě sportovní podvozek. Měchy jsem tam měnil, ty Mkové měchy jsou nižší než normální! Takže kdybys to chtěl zvýšit přes diagnostiku, muselo by je to ještě více přifouknout a auto by ještě více stvrdlo.
Jinak měl bys to poznat podle čísel ND, tedy tlumiče, pružiny, stabilizátory a možná ještě něco. Ty 4 velké silentbloky jsem tam tehdy taky měnil, jsou to meyle HD. Teď mě to čeká na aktuálním autě...
radikator:
Kdybys chtěl ty tlumiče Bilstein B8 prodat, tak bych měl možná zájem, pokud se jedná o touring.
Taky mám doma kompletní sadu EDC tlumičů na sedan, které mi tady někdo omylem prodal (chtěl jsem touringové bez EDC), ale už jsem pak neměl čas to řešit, tak mi zůstaly doma.

Jinak měl bys to poznat podle čísel ND, tedy tlumiče, pružiny, stabilizátory a možná ještě něco. Ty 4 velké silentbloky jsem tam tehdy taky měnil, jsou to meyle HD. Teď mě to čeká na aktuálním autě...
radikator:
Kdybys chtěl ty tlumiče Bilstein B8 prodat, tak bych měl možná zájem, pokud se jedná o touring.
Taky mám doma kompletní sadu EDC tlumičů na sedan, které mi tady někdo omylem prodal (chtěl jsem touringové bez EDC), ale už jsem pak neměl čas to řešit, tak mi zůstaly doma.
Já sice tlumiče neměnil ale už moji 3 kamarádi kteří měnily tlumiče E60,E90 a E46 a všichni dali BILSTEIN tak nadávali že je to hrozně tvrdé.Ten co je dal na E90 je teda opět vyhodil ven a dal tam origo z BMW a nemůže si ten rozdíl vynachválit. BILSTEIN už prý nikdy více tak nevím no. Já se teď chystám měnit tlumiče na E60 ale koupil jsem si stav.podvozek J O M tak jsem zvědavý.