Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Měkčí tlumiče na E39 530D Touring M-Paket

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
radikator
Registrovaný
Příspěvky: 213
Registrován: čtv 28.02.2008 01:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od radikator »

Ahoj. Nemá někdo zkušenost s co nejměkčíma tlumičema na E 39 Touring 530D M- Paket?? Před rokem jsem tam dával Bilstein B8 Sprint a je to hodně tvrdý. Dají se koupit tlumiče, který jsou měkčí, nebo to bude všechno kvůli kratší délce podobný? Na autě je NIVO. Díky..
PITAK
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: pát 11.11.2011 01:00

#2 Příspěvek od PITAK »

A co jsi tam měl před tím? Bylo to měkčí?
radikator
Registrovaný
Příspěvky: 213
Registrován: čtv 28.02.2008 01:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od radikator »

Před tim tam byly Sachs ale byly už K.O, takže to nebylo tak poznat.
Andre2
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: sob 15.10.2011 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#4 Příspěvek od Andre2 »

Nechci ti kazit iluze, ale podle mě E39 nikdy žádná žehlička nebude, mám taky nové tlumiče (Bilstein tuším že to byly), né že by to byla vyloženě tragédie, ale přes díry by to mohlo jezdit určitě pohodlněji.
mara30
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: úte 22.12.2009 01:00
Bydliště: praha9

#5 Příspěvek od mara30 »

ja mam nove kayaba a taky je tvrdši ale jde to...
radikator
Registrovaný
Příspěvky: 213
Registrován: čtv 28.02.2008 01:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od radikator »

NA těch Bilstein B8 auto sedí jak přibytý, ale po hodině jízdy v Praze už sem nervozní a těšim se z auta ven :(
hrosik
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: ned 25.03.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#7 Příspěvek od hrosik »

Já jsem dával KONI FSD, je to sice standartní podvozek, ale proti původním tlumičům je to co se týká pohodlí i jízdních vlastností luxus (530iA E39).
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh

#8 Příspěvek od pesa »

taky mam touring s nivem a ikdyz jsme vymenili 4 velky silentbloky, tak se mi to zda porad tvrdy (i bez M-paketu)

hlavne pricny prahy, pokud je auto nenalozeny jsou tragedie :(
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#9 Příspěvek od bibikuba »

mám to samo Tour Nivo M-podvozek a je to tvrdší-taky mě to štve :wink: v létě 17 kola nízký a komfort nic moc.Mám origo tlumiče Sachs ale koukal jsem že je docela problém sehnat na tenhle podvozek zadní tlumiče-nebo ne problém ale je to krapet víc než na standart podvozek..Každopádně nevim jak se dá poznat M- podvozek-já to mám myslím napsané ve výbavě ale krom toho že je auto nižší než normál podvozek -což se dá na zadku s Nivo i změnit přes diagnostiku v tom nevidím rozdíl-ještě teda cena těch tlumičů :? :?Jak se teda dá rozeznat M-podvozek od normálu...Vejška vozu,zřejmě jiný stabilizátory a dál????
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Huska »

tak si vyměňte pružiny za obyčejné + jezděte na 16" kolech a budete spokojení. Máme doma 2 e39 jednu obyč druhou mpacket podvozek a je to velký rozdíl. Otec když sedne k bráchovi do auta tk taky říká,že je to tvrdé. Otec má obyčejné pružniny a tlumiče bilstein.

Sám mohu potvrdit, že se pocitově jedná o dvě naprosto rozdíln auta přitom jsou obě benzínové R6 touring.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
maxmin
Registrovaný
Příspěvky: 414
Registrován: sob 27.01.2007 01:00

#11 Příspěvek od maxmin »

to Bibikuba: Ahoj Davide, doufám, že auto jezdí pořád v pohodě :-) Na té 530D je určitě sportovní podvozek. Měchy jsem tam měnil, ty Mkové měchy jsou nižší než normální! Takže kdybys to chtěl zvýšit přes diagnostiku, muselo by je to ještě více přifouknout a auto by ještě více stvrdlo.
Jinak měl bys to poznat podle čísel ND, tedy tlumiče, pružiny, stabilizátory a možná ještě něco. Ty 4 velké silentbloky jsem tam tehdy taky měnil, jsou to meyle HD. Teď mě to čeká na aktuálním autě...

radikator:
Kdybys chtěl ty tlumiče Bilstein B8 prodat, tak bych měl možná zájem, pokud se jedná o touring.

Taky mám doma kompletní sadu EDC tlumičů na sedan, které mi tady někdo omylem prodal (chtěl jsem touringové bez EDC), ale už jsem pak neměl čas to řešit, tak mi zůstaly doma.
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)

#12 Příspěvek od Birkoff »

Co bys za ty EDC chtěl, jestli bys je teda prodal?
Couloo
Registrovaný
Příspěvky: 417
Registrován: stř 21.01.2009 01:00
Bydliště: Ostrava

#13 Příspěvek od Couloo »

Já sice tlumiče neměnil ale už moji 3 kamarádi kteří měnily tlumiče E60,E90 a E46 a všichni dali BILSTEIN tak nadávali že je to hrozně tvrdé.Ten co je dal na E90 je teda opět vyhodil ven a dal tam origo z BMW a nemůže si ten rozdíl vynachválit. BILSTEIN už prý nikdy více tak nevím no. Já se teď chystám měnit tlumiče na E60 ale koupil jsem si stav.podvozek J O M tak jsem zvědavý.
jararak
Registrovaný
Příspěvky: 448
Registrován: ned 20.07.2008 00:00
Bydliště: Malacky

#14 Příspěvek od jararak »

a co za tlmice tam davali, billstein totiz vyraba 6 roznych tlmicov

pokial viem tak b4 je nahrada za origo, cize tie tvrde niesu (v e36 urcite nie)
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#15 Příspěvek od ViktorDDD »

bilstein b4 je možno o kúsok tvrdší ako sériový sachs/boge čo tam šiel od výroby, ale nie je to žiaden kostitras
keď chcete tvrdšiu náhradu sériového tlmiča, tak vyskúšajte kayabu, sú tiež kvalitné ale tvrdšie ako tie b4-ky, majú to aj v názve KYB = Kill Your Butt :D :D
Odpovědět