Vaše zkušenosti?
EDIT: Toto téma se netýká majitelů X verzí

SEMRY píše:Já to dlouhodobě přičítal gumám, byli to RTF a už nestály za moc. S novými se to o dost zlepšilo přesto mě překvapuje že W124 s těžkým dieselem na předku projede daleko více. Jedině ty užší gumy, ale myslím že 17tky o tomhle rozměru jsou minimum.
Jendix píše:SEMRY píše:Já to dlouhodobě přičítal gumám, byli to RTF a už nestály za moc. S novými se to o dost zlepšilo přesto mě překvapuje že W124 s těžkým dieselem na předku projede daleko více. Jedině ty užší gumy, ale myslím že 17tky o tomhle rozměru jsou minimum.
ne ne... koukni se na tu tabulku co máš na sloupku když otevřeš dveře u řidiče.. na e60 je obecně minimum 225/16 u 525D a 225/17 u 530D a výš kvůli větším brzdám.. jinak dřív jsem měl na e36 175/15 na zimu.. a byla to naprostá pohoda, nikdy jsem se nesetkal s tím že bych nevyjel.. šířka je na zimu fakt hodně znát.. teď na e61 mám 225/16 a zatím bez problému, ale je fakt že jsem se ještě nedostal do žádnejch extrémních podmínek.. a tour bude mít ten zadek asi i trochu těžší..
Marda píše:Já mám opačné zkušensti. S E60 jsem v zimě vyjel to, co jsem s předokolkou zaboha nezvládl, nikdy jsem neměl v zimě problém (obuto 225/17).
Nyní s E63 předjíždím všechny trapný předokolky (obuto 245/18).
Není náhodou nějaký rozdíl v diferenciálech? Nejsou některé elektronicky řízené, něco jako uzávěrka? S E60 jsem loni vyjel k chatě do kopce ve 20cm sněhu úplně lážo plážo, ostatní s předokolkama museli zůstat pod kopcem. Vůbec jsem nechápal
RuDoSh píše:Marda píše:Já mám opačné zkušensti. S E60 jsem v zimě vyjel to, co jsem s předokolkou zaboha nezvládl, nikdy jsem neměl v zimě problém (obuto 225/17).
Nyní s E63 předjíždím všechny trapný předokolky (obuto 245/18).
Není náhodou nějaký rozdíl v diferenciálech? Nejsou některé elektronicky řízené, něco jako uzávěrka? S E60 jsem loni vyjel k chatě do kopce ve 20cm sněhu úplně lážo plážo, ostatní s předokolkama museli zůstat pod kopcem. Vůbec jsem nechápal
Já myslím, že jen v řidičích. A taky trochu podmínkách. Každopádně ty 245 jsou zbytečně moc. 225 je akorát.
Musíte s tím jezdit tak ať se ty kola neprotáčí! DSC a ASC je pro lidi, kteří to nepochopí, tak to ubírá plyn/brzdí kola samo, ale mělo by to být hloupější, než to co sedí za volantem (nemůže to vyhodnotit všechno).
clay píše:RuDoSh píše:Marda píše:Já mám opačné zkušensti. S E60 jsem v zimě vyjel to, co jsem s předokolkou zaboha nezvládl, nikdy jsem neměl v zimě problém (obuto 225/17).
Nyní s E63 předjíždím všechny trapný předokolky (obuto 245/18).
Není náhodou nějaký rozdíl v diferenciálech? Nejsou některé elektronicky řízené, něco jako uzávěrka? S E60 jsem loni vyjel k chatě do kopce ve 20cm sněhu úplně lážo plážo, ostatní s předokolkama museli zůstat pod kopcem. Vůbec jsem nechápal
Já myslím, že jen v řidičích. A taky trochu podmínkách. Každopádně ty 245 jsou zbytečně moc. 225 je akorát.
Musíte s tím jezdit tak ať se ty kola neprotáčí! DSC a ASC je pro lidi, kteří to nepochopí, tak to ubírá plyn/brzdí kola samo, ale mělo by to být hloupější, než to co sedí za volantem (nemůže to vyhodnotit všechno).
napadlo me, ze by nebylo na skodu pridat info o jakou jde provodovku, prijde mi, ze s automatem (i v mem pripade) je to podstatne jednodussi - rozjet se velmi pomalu...