Vaše zkušenosti?
EDIT: Toto téma se netýká majitelů X verzí

ne ne... koukni se na tu tabulku co máš na sloupku když otevřeš dveře u řidiče.. na e60 je obecně minimum 225/16 u 525D a 225/17 u 530D a výš kvůli větším brzdám.. jinak dřív jsem měl na e36 175/15 na zimu.. a byla to naprostá pohoda, nikdy jsem se nesetkal s tím že bych nevyjel.. šířka je na zimu fakt hodně znát.. teď na e61 mám 225/16 a zatím bez problému, ale je fakt že jsem se ještě nedostal do žádnejch extrémních podmínek.. a tour bude mít ten zadek asi i trochu těžší..SEMRY píše:Já to dlouhodobě přičítal gumám, byli to RTF a už nestály za moc. S novými se to o dost zlepšilo přesto mě překvapuje že W124 s těžkým dieselem na předku projede daleko více. Jedině ty užší gumy, ale myslím že 17tky o tomhle rozměru jsou minimum.
E61, 530D, 225/16 vs 10cm snehu a hodne prudky kopec... jen par proklouznuti a vse ok, zkusil jsem i v kopci zastavit, abych prubnul rozjezd a taky na pohodu, ale bylo to jen 10 cm snehuJendix píše:ne ne... koukni se na tu tabulku co máš na sloupku když otevřeš dveře u řidiče.. na e60 je obecně minimum 225/16 u 525D a 225/17 u 530D a výš kvůli větším brzdám.. jinak dřív jsem měl na e36 175/15 na zimu.. a byla to naprostá pohoda, nikdy jsem se nesetkal s tím že bych nevyjel.. šířka je na zimu fakt hodně znát.. teď na e61 mám 225/16 a zatím bez problému, ale je fakt že jsem se ještě nedostal do žádnejch extrémních podmínek.. a tour bude mít ten zadek asi i trochu těžší..SEMRY píše:Já to dlouhodobě přičítal gumám, byli to RTF a už nestály za moc. S novými se to o dost zlepšilo přesto mě překvapuje že W124 s těžkým dieselem na předku projede daleko více. Jedině ty užší gumy, ale myslím že 17tky o tomhle rozměru jsou minimum.
Já myslím, že jen v řidičích. A taky trochu podmínkách. Každopádně ty 245 jsou zbytečně moc. 225 je akorát.Marda píše:Já mám opačné zkušensti. S E60 jsem v zimě vyjel to, co jsem s předokolkou zaboha nezvládl, nikdy jsem neměl v zimě problém (obuto 225/17).
Nyní s E63 předjíždím všechny trapný předokolky (obuto 245/18).
Není náhodou nějaký rozdíl v diferenciálech? Nejsou některé elektronicky řízené, něco jako uzávěrka? S E60 jsem loni vyjel k chatě do kopce ve 20cm sněhu úplně lážo plážo, ostatní s předokolkama museli zůstat pod kopcem. Vůbec jsem nechápal
napadlo me, ze by nebylo na skodu pridat info o jakou jde provodovku, prijde mi, ze s automatem (i v mem pripade) je to podstatne jednodussi - rozjet se velmi pomalu...RuDoSh píše:Já myslím, že jen v řidičích. A taky trochu podmínkách. Každopádně ty 245 jsou zbytečně moc. 225 je akorát.Marda píše:Já mám opačné zkušensti. S E60 jsem v zimě vyjel to, co jsem s předokolkou zaboha nezvládl, nikdy jsem neměl v zimě problém (obuto 225/17).
Nyní s E63 předjíždím všechny trapný předokolky (obuto 245/18).
Není náhodou nějaký rozdíl v diferenciálech? Nejsou některé elektronicky řízené, něco jako uzávěrka? S E60 jsem loni vyjel k chatě do kopce ve 20cm sněhu úplně lážo plážo, ostatní s předokolkama museli zůstat pod kopcem. Vůbec jsem nechápal
Musíte s tím jezdit tak ať se ty kola neprotáčí! DSC a ASC je pro lidi, kteří to nepochopí, tak to ubírá plyn/brzdí kola samo, ale mělo by to být hloupější, než to co sedí za volantem (nemůže to vyhodnotit všechno).
Jj, mám vždy automat. Myslím si, že nikdo nepřenese krouťák při rozjezdu citlivěji než hydroměničclay píše:napadlo me, ze by nebylo na skodu pridat info o jakou jde provodovku, prijde mi, ze s automatem (i v mem pripade) je to podstatne jednodussi - rozjet se velmi pomalu...RuDoSh píše:Já myslím, že jen v řidičích. A taky trochu podmínkách. Každopádně ty 245 jsou zbytečně moc. 225 je akorát.Marda píše:Já mám opačné zkušensti. S E60 jsem v zimě vyjel to, co jsem s předokolkou zaboha nezvládl, nikdy jsem neměl v zimě problém (obuto 225/17).
Nyní s E63 předjíždím všechny trapný předokolky (obuto 245/18).
Není náhodou nějaký rozdíl v diferenciálech? Nejsou některé elektronicky řízené, něco jako uzávěrka? S E60 jsem loni vyjel k chatě do kopce ve 20cm sněhu úplně lážo plážo, ostatní s předokolkama museli zůstat pod kopcem. Vůbec jsem nechápal
Musíte s tím jezdit tak ať se ty kola neprotáčí! DSC a ASC je pro lidi, kteří to nepochopí, tak to ubírá plyn/brzdí kola samo, ale mělo by to být hloupější, než to co sedí za volantem (nemůže to vyhodnotit všechno).