Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
523i nejde odvzdušnit
Sorry, já to chápal z kopce jako že máš auto předkem dolu. Já to odvdušňoval na rovině. Za studena jsem dolil kapalinu, povolil odvdušňovák na chladiči a trubce od termostatu a když tekla voda tak zavřel. Pak natočil zapnul topení, nechal proběhnout, povolil znova odvzdušňováky až šla voda bez vzduchu, utáh a hotovo.
Auto za studena na rovině nebo líp s předkem do kopce, povolit odvzdušňovák u termostatu a na chladiči, lejt směs, vždy když se naplní expanzka promačkat spodní hadice tak, aby nasály vodu, takhle pořád dokola, až jde voda z odvzdušňováku u termostatu. Potom zavřít odvzdušňováky, chladič a je to. Případně po jízdě a následném vychladnutí ještě zkontrolovat vodu, obvykle se tam ještě nějaká deci vejde.
Dělal jsem to takhle u 2,8i několikrát, je to taky motor M52 a vždy bez problému. Jakmile to zahřeješ a není to odvzdušněné, už to neodvzdušníš.
EDIT: Zrychlená verze - postup stejnej, jen odvzdušňovák na chladiči ani otvírat nemusíš (na termostatu už si nepamatuju), zmáčkneš spodní hadici k chladiči, ucpeš prstem přepadovej otvor u expanzky a hadici pustíš - nasaje to jak pumpa. Po pár zapumpování doleješ směs a znovu, takhle to naplníš za pár minut a máš to bez jediné bubliny.
Dělal jsem to takhle u 2,8i několikrát, je to taky motor M52 a vždy bez problému. Jakmile to zahřeješ a není to odvzdušněné, už to neodvzdušníš.
EDIT: Zrychlená verze - postup stejnej, jen odvzdušňovák na chladiči ani otvírat nemusíš (na termostatu už si nepamatuju), zmáčkneš spodní hadici k chladiči, ucpeš prstem přepadovej otvor u expanzky a hadici pustíš - nasaje to jak pumpa. Po pár zapumpování doleješ směs a znovu, takhle to naplníš za pár minut a máš to bez jediné bubliny.

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Ja jsem mel tenkrat problem u E36 ale byl to motor tusim M50 musel jsem z boku chladiče povolit zátku a dolejvat vodu,dokud nezacala vytekat,pak az to slo normalne odvzdusnovakem na chladici... jinak jsem mohl delat co jsem chtel a jak pises sla jen para..... zatka byla po prave strane chladice (na strane svodu motoru) mrkni na to... ale u E39 M52 už to tak být nemusí 
