Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Glow module E60 530D

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#1 Příspěvek od MUF_IV »

Ahoj, když bylo ráno kolem -3 st., tak mi auto po nažhavení chytlo dost nepravidelně. Napíchl jsem na CARSOFT a ukázalo to chybu 4 žhavičů včetně GLOW MODULE. Někde jsem tady četl a už to nemužu najít, že to muže dělat jednotka GLOW MODUL. Co mám prvně měnit ? Auto má 190TKM, před 14dny jsme ho přivezl z DE....ty žhaviče?

Přijel kolega s E39 a CARSOFT ukázal taky chybu jednotky :))) a staruje to OK..
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#2 Příspěvek od libovka »

No u E39 to podle mě napíše jen poruchu žhavení a neumí to rozeznat kde je konkrétní problém.U E60 už to umí rozeznat konkrétní problém.Hele svíčkama nic nezkazíš.Maj se měnit pravidelně jako třeba u benzína a to nikdo nedělá.No a pak když má auto problém tak se to začne řešit ale to už sou za ty léta tak zarostlé že třeba nejdou ani povolit.
originalbmwparts
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: čtv 08.09.2011 00:00
Klubové ID: 2853

#3 Příspěvek od originalbmwparts »

Hlavně u e60 je předpis BMW že se musí měnit i relé žhavení. Což skoro nikdo nedělá a pak mění žhaviče do nekonečna. Navíc žhaviče se mají utahovat tuším na 18Nm, kdo je utáhne více má problém je povolit. Pokud je utáhnete správně nikdy není problém.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7554
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#4 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Není přepis, že by se ta jednotka žhavení měla měnit. Ale starší provedení mělo tenké cesty na plošňáku, a ty se propálily.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#5 Příspěvek od MUF_IV »

Dneska jsem koupil žhaviče, měníte to trubkovým klíčem 10kou? jiným se tam asi nedá dostat, že? podle žhaviče kterej jsem dostal z krabičky. A ještě jsem koukal na slovenském foru že se prej dost trhaj a je nutný je nechat odvrtat.....už se to někomu stalo?
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#6 Příspěvek od libovka »

No přávě že když na to někdo sere a nemění je tak je utrhneš.Mě se to stalo.
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#7 Příspěvek od MUF_IV »

Hmm tak uvidím, auto má 195tkm, do 160tkm bylo servisované v BMW Berlin, ale nevím jakej interval dodržovali...asi bych zjistil dle VIN...nějaká rada při povolování? :)
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#8 Příspěvek od rooc »

já teď na 530d žhavky měnil a není to zas takový porno šly povolit normálně.., koupil jsem si v bmw 6 metrů podtlakových hadic, jelikož muselo i sání dolů...atd...tak se vyčistil egr, klapka.., vyškubal jsem komplet podtlaky.., dal tam nové a jak mám dobrej pocit :-)..plus jsem udělal ještě odlučovač oleje a další
mcconrad
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 17.12.2011 01:00

#9 Příspěvek od mcconrad »

originalbmwparts píše:Hlavně u e60 je předpis BMW že se musí měnit i relé žhavení. Což skoro nikdo nedělá a pak mění žhaviče do nekonečna. Navíc žhaviče se mají utahovat tuším na 18Nm, kdo je utáhne více má problém je povolit. Pokud je utáhnete správně nikdy není problém.
Mohl bych se zeptat, kde je to psáno, že se má měnit i to relé? Ne že bych s tím nesouhlasil, jen me zajímá, proč to nemění teda standardně při servisu, když se to má měnit. Žhaviče nejsou psané ani v servisce, řeším podobný problém...

s tím momentem jsou snad na 15Nm, když se máznou při montáži, tak je třeba dát majzla, axialní síla je pak větší...
originalbmwparts
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: čtv 08.09.2011 00:00
Klubové ID: 2853

#10 Příspěvek od originalbmwparts »

Viz jak napsal Vlasta, my jsme ho měnili vždy a nebyl problém.....
mcconrad
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 17.12.2011 01:00

#11 Příspěvek od mcconrad »

ok, ja mám 2008, nikde jsem nic takového neslyšel, právě jsem řešil téma žhavící svíčky viz téma Snímač teploty E60, diagnostika ukázala všechny žhaviče ok, proto se ptám, co to relé...
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#12 Příspěvek od MUF_IV »

V originál BMW mi řekli že prvni žhaviče všechny určitě , což má logiku když už i auto špatně startuje za nižších teplot a následně po diagnostice jednotka...pokud to potřebuje :)
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#13 Příspěvek od MUF_IV »

Ještě dotaz, pokud se jedná o propálený plošnák v jednotce, tak to se nedá rozdělat a plošnák opravit? Berte to jen jako teoretickou úvahu vzhledem k né příliš vysoké ceně jednotky :) Ještě jsem ji neměl venku, takže nevím jestli není lisovaná...
Odpovědět