Přijel kolega s E39 a CARSOFT ukázal taky chybu jednotky
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Glow module E60 530D
Ahoj, když bylo ráno kolem -3 st., tak mi auto po nažhavení chytlo dost nepravidelně. Napíchl jsem na CARSOFT a ukázalo to chybu 4 žhavičů včetně GLOW MODULE. Někde jsem tady četl a už to nemužu najít, že to muže dělat jednotka GLOW MODUL. Co mám prvně měnit ? Auto má 190TKM, před 14dny jsme ho přivezl z DE....ty žhaviče?
Přijel kolega s E39 a CARSOFT ukázal taky chybu jednotky
)) a staruje to OK..
Přijel kolega s E39 a CARSOFT ukázal taky chybu jednotky
No u E39 to podle mě napíše jen poruchu žhavení a neumí to rozeznat kde je konkrétní problém.U E60 už to umí rozeznat konkrétní problém.Hele svíčkama nic nezkazíš.Maj se měnit pravidelně jako třeba u benzína a to nikdo nedělá.No a pak když má auto problém tak se to začne řešit ale to už sou za ty léta tak zarostlé že třeba nejdou ani povolit.
-
originalbmwparts
- Registrovaný
- Příspěvky: 89
- Registrován: čtv 08.09.2011 00:00
- Klubové ID: 2853
Není přepis, že by se ta jednotka žhavení měla měnit. Ale starší provedení mělo tenké cesty na plošňáku, a ty se propálily.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
já teď na 530d žhavky měnil a není to zas takový porno šly povolit normálně.., koupil jsem si v bmw 6 metrů podtlakových hadic, jelikož muselo i sání dolů...atd...tak se vyčistil egr, klapka.., vyškubal jsem komplet podtlaky.., dal tam nové a jak mám dobrej pocit
..plus jsem udělal ještě odlučovač oleje a další
Mohl bych se zeptat, kde je to psáno, že se má měnit i to relé? Ne že bych s tím nesouhlasil, jen me zajímá, proč to nemění teda standardně při servisu, když se to má měnit. Žhaviče nejsou psané ani v servisce, řeším podobný problém...originalbmwparts píše:Hlavně u e60 je předpis BMW že se musí měnit i relé žhavení. Což skoro nikdo nedělá a pak mění žhaviče do nekonečna. Navíc žhaviče se mají utahovat tuším na 18Nm, kdo je utáhne více má problém je povolit. Pokud je utáhnete správně nikdy není problém.
s tím momentem jsou snad na 15Nm, když se máznou při montáži, tak je třeba dát majzla, axialní síla je pak větší...
-
originalbmwparts
- Registrovaný
- Příspěvky: 89
- Registrován: čtv 08.09.2011 00:00
- Klubové ID: 2853
