Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E60 - XD - čtyřkola

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
jura55
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pon 21.05.2007 00:00
Bydliště: Brno

#1 Příspěvek od jura55 »

Ahoj, je nějaký rozdíl ve spolehlivosti, když si koupim E60 naftu v automatu se 160 000tkm se čtyřkolou(XD)? O kolik věcí na vysrání je tam víc a za kolik cca nebo je to jedno?

Diky za odpovědi!
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Huska »

jura55 píše:Ahoj, je nějaký rozdíl ve spolehlivosti, když si koupim E60 naftu v automatu se 160 000tkm se čtyřkolou(XD)? O kolik věcí na vysrání je tam víc a za kolik cca nebo je to jedno?

Diky za odpovědi!
pouze o hnanou přední nápravu víc :roll: ostatní je stejné
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7554
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#3 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Huska píše:pouze o hnanou přední nápravu víc :roll: ostatní je stejné
To je ale pak o střelení do makovice.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
jura55
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pon 21.05.2007 00:00
Bydliště: Brno

#4 Příspěvek od jura55 »

Huska píše:
jura55 píše:Ahoj, je nějaký rozdíl ve spolehlivosti, když si koupim E60 naftu v automatu se 160 000tkm se čtyřkolou(XD)? O kolik věcí na vysrání je tam víc a za kolik cca nebo je to jedno?

Diky za odpovědi!
pouze o hnanou přední nápravu víc :roll: ostatní je stejné
No a sere se to nebo na to nemusim 500 000km sahnout? (Myslim ted ty veci co tam jsou navic proti zadokolce 530d)
lesta540
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pon 30.08.2010 00:00

#5 Příspěvek od lesta540 »

hele sice to není moc totožný,ale mám E61 2005 525i a přední náprava od 0km do 220tis km, prodělala, výměnu tlumičů včetně uložení, spojovačky včetně těch dlouhých tyček a ozývají se ramena, a ložiska, na zadní nápravě měchy včetně kompresoru. podotýkám že jezdím na 19 kolech, díry nezbírám.
Uživatelský avatar
sonyk02
Registrovaný
Příspěvky: 486
Registrován: stř 16.11.2011 01:00
Bydliště: Vysočina

#6 Příspěvek od sonyk02 »

lesta540 píše:hele sice to není moc totožný,ale mám E61 2005 525i a přední náprava od 0km do 220tis km, prodělala, výměnu tlumičů včetně uložení, spojovačky včetně těch dlouhých tyček a ozývají se ramena, a ložiska, na zadní nápravě měchy včetně kompresoru. podotýkám že jezdím na 19 kolech, díry nezbírám.
a na kolik tohle vše asi tak přijde? a jestli orig. díly nebo stačí nějaká druhovýroba?
lesta540
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pon 30.08.2010 00:00

#7 Příspěvek od lesta540 »

nedávám druhovýrobu,ale něco lepšího co se rovná originál bmw, někdy mají i lepší zpracování jako origo,i na febi,swag,bilstein,sachs,meyle, najdeš vyražený loga jako bmw audi, vw, nebo jsou vyfrezovaný,takže je používají jako prvovýrobu, třeba francouzskej sasic-na F auto to davaj ve fabrice..

jinak abych ti to tady vysčital, tak se asi skácíš,ale to máš u každýho auta ne jenom u E61 máš to i u E87 nebo E90, mám taky E39 m paket v té je 300tis a stála před dvěma lety 280tis. :-)) tak že auto přes pul míče, ale jak řikám koupíš octávku a je to taky na stejno, všechno to jsou spotřební díly.
jura55
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pon 21.05.2007 00:00
Bydliště: Brno

#8 Příspěvek od jura55 »

lesta540 píše:nedávám druhovýrobu,ale něco lepšího co se rovná originál bmw, někdy mají i lepší zpracování jako origo,i na febi,swag,bilstein,sachs,meyle, najdeš vyražený loga jako bmw audi, vw, nebo jsou vyfrezovaný,takže je používají jako prvovýrobu, třeba francouzskej sasic-na F auto to davaj ve fabrice..

jinak abych ti to tady vysčital, tak se asi skácíš,ale to máš u každýho auta ne jenom u E61 máš to i u E87 nebo E90, mám taky E39 m paket v té je 300tis a stála před dvěma lety 280tis. :-)) tak že auto přes pul míče, ale jak řikám koupíš octávku a je to taky na stejno, všechno to jsou spotřební díly.
Tos jako nasypal 300 litru do e39 za 2 roky? Tak to je slusne :)
lesta540
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pon 30.08.2010 00:00

#9 Příspěvek od lesta540 »

podotýkám že to jsou všechno spotřební díly, sice mi praskla expanzska,okamžité přehřátí motoru a tak mi blok žral olej a vodu, dával se novej blok, a jezdím s autem na horách, takže po několika srážkách se zvěří mám 3 origo nárazník, několikrát lakovanej, spousty plastu, chladiče nové, servo,vodní pumpy, cívky, hromadu svíček, řemenice, kilometry klínáku, a sud oleje, komplet přední náprava, dvakráty tyče řízení, zadní stabilizatory, včetně ramen, tlumiče, pružiny, uložení tlumiču, a je to m-.paket tak tlumič je dvakrát tak dražší i pružina, spojka, setrvačník, hardy spojka atd. mohl bych takle spát až do rána, ale všechno to jsou spotřební díly, auto najelo o technický do technický 132tis km. což je slušnej nájez, a co to spolikalo destik a dodávku gum:-)
jura55
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pon 21.05.2007 00:00
Bydliště: Brno

#10 Příspěvek od jura55 »

lesta540 píše:podotýkám že to jsou všechno spotřební díly, sice mi praskla expanzska,okamžité přehřátí motoru a tak mi blok žral olej a vodu, dával se novej blok, a jezdím s autem na horách, takže po několika srážkách se zvěří mám 3 origo nárazník, několikrát lakovanej, spousty plastu, chladiče nové, servo,vodní pumpy, cívky, hromadu svíček, řemenice, kilometry klínáku, a sud oleje, komplet přední náprava, dvakráty tyče řízení, zadní stabilizatory, včetně ramen, tlumiče, pružiny, uložení tlumiču, a je to m-.paket tak tlumič je dvakrát tak dražší i pružina, spojka, setrvačník, hardy spojka atd. mohl bych takle spát až do rána, ale všechno to jsou spotřební díly, auto najelo o technický do technický 132tis km. což je slušnej nájez, a co to spolikalo destik a dodávku gum:-)
Hm, ja ted premyslim o koupi teda e60 v mpacketu, fakt je ten tlumic 2x drazsi nez serie? Ja m-packet podvozek moc nechci - tvrdost(libi se mi jen vzhled), jde pak dat misto tech drahych mtlumicu normal. serie nebo se musi menit i pruziny a dalsi veci?
PPetr
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: úte 01.05.2007 00:00
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od PPetr »

jura55 píše:
lesta540 píše:podotýkám že to jsou všechno spotřební díly, sice mi praskla expanzska,okamžité přehřátí motoru a tak mi blok žral olej a vodu, dával se novej blok, a jezdím s autem na horách, takže po několika srážkách se zvěří mám 3 origo nárazník, několikrát lakovanej, spousty plastu, chladiče nové, servo,vodní pumpy, cívky, hromadu svíček, řemenice, kilometry klínáku, a sud oleje, komplet přední náprava, dvakráty tyče řízení, zadní stabilizatory, včetně ramen, tlumiče, pružiny, uložení tlumiču, a je to m-.paket tak tlumič je dvakrát tak dražší i pružina, spojka, setrvačník, hardy spojka atd. mohl bych takle spát až do rána, ale všechno to jsou spotřební díly, auto najelo o technický do technický 132tis km. což je slušnej nájez, a co to spolikalo destik a dodávku gum:-)
Hm, ja ted premyslim o koupi teda e60 v mpacketu, fakt je ten tlumic 2x drazsi nez serie? Ja m-packet podvozek moc nechci - tvrdost(libi se mi jen vzhled), jde pak dat misto tech drahych mtlumicu normal. serie nebo se musi menit i pruziny a dalsi veci?
Kupoval jsem před 4 měsíci e61 a vysloveně jsem nechtěl M packet. (Praha a jiné dokonalé cesty v ČR) Koukal jsem na aukru atd a myslím že je daleko lepší varianta dodatečně dodělat ty nárazníky a prahy. neni to zas taková mašle.
lesta540
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pon 30.08.2010 00:00

#12 Příspěvek od lesta540 »

PPetr píše:
jura55 píše:
lesta540 píše:podotýkám že to jsou všechno spotřební díly, sice mi praskla expanzska,okamžité přehřátí motoru a tak mi blok žral olej a vodu, dával se novej blok, a jezdím s autem na horách, takže po několika srážkách se zvěří mám 3 origo nárazník, několikrát lakovanej, spousty plastu, chladiče nové, servo,vodní pumpy, cívky, hromadu svíček, řemenice, kilometry klínáku, a sud oleje, komplet přední náprava, dvakráty tyče řízení, zadní stabilizatory, včetně ramen, tlumiče, pružiny, uložení tlumiču, a je to m-.paket tak tlumič je dvakrát tak dražší i pružina, spojka, setrvačník, hardy spojka atd. mohl bych takle spát až do rána, ale všechno to jsou spotřební díly, auto najelo o technický do technický 132tis km. což je slušnej nájez, a co to spolikalo destik a dodávku gum:-)
Hm, ja ted premyslim o koupi teda e60 v mpacketu, fakt je ten tlumic 2x drazsi nez serie? Ja m-packet podvozek moc nechci - tvrdost(libi se mi jen vzhled), jde pak dat misto tech drahych mtlumicu normal. serie nebo se musi menit i pruziny a dalsi veci?
Kupoval jsem před 4 měsíci e61 a vysloveně jsem nechtěl M packet. (Praha a jiné dokonalé cesty v ČR) Koukal jsem na aukru atd a myslím že je daleko lepší varianta dodatečně dodělat ty nárazníky a prahy. neni to zas taková mašle.
přesně jak řikáš orig a předělat to na m-paket, ale musím říct nemko a emko rozdíl v e39,v e61 nevím-.
jura55
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pon 21.05.2007 00:00
Bydliště: Brno

#13 Příspěvek od jura55 »

lesta540 píše:
PPetr píše:
jura55 píše: Hm, ja ted premyslim o koupi teda e60 v mpacketu, fakt je ten tlumic 2x drazsi nez serie? Ja m-packet podvozek moc nechci - tvrdost(libi se mi jen vzhled), jde pak dat misto tech drahych mtlumicu normal. serie nebo se musi menit i pruziny a dalsi veci?
Kupoval jsem před 4 měsíci e61 a vysloveně jsem nechtěl M packet. (Praha a jiné dokonalé cesty v ČR) Koukal jsem na aukru atd a myslím že je daleko lepší varianta dodatečně dodělat ty nárazníky a prahy. neni to zas taková mašle.
přesně jak řikáš orig a předělat to na m-paket, ale musím říct nemko a emko rozdíl v e39,v e61 nevím-.
Jako negativni rozdil pro mko nebo ne? Ja ted zvazuju jednu E60 v mpacketu (sport. podvozek), je to teda hruza jo? Ten sport. podvozek?
PPetr
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: úte 01.05.2007 00:00
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od PPetr »

Já za sebe nenajedu tolik km na dálnicich, ale spíš po městě, mám mimino takže jsem potřeboval spíš rodinou káru. proto jsem nechtel Mpacket. předtím jsem měl e46 se sport podvozkem a i na zakladnich 17kách to byl kostitřas. Proto u mě vyhrál rozum nad krásou... Ale být v jiné situaci, bez mimina a lítat po dálnici jako dřív, tak asi taky budu spíš koukat na vzhled a jizdní vlastnosti. To za mě, ale každýmu vyhovuje něco jinýho, být tebou tak vyzkouším obě a udelam si svůj nazor.
Odpovědět