Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E60 - XD - čtyřkola
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
pouze o hnanou přední nápravu vícjura55 píše:Ahoj, je nějaký rozdíl ve spolehlivosti, když si koupim E60 naftu v automatu se 160 000tkm se čtyřkolou(XD)? O kolik věcí na vysrání je tam víc a za kolik cca nebo je to jedno?
Diky za odpovědi!





To je ale pak o střelení do makovice.Huska píše:pouze o hnanou přední nápravu vícostatní je stejné
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
No a sere se to nebo na to nemusim 500 000km sahnout? (Myslim ted ty veci co tam jsou navic proti zadokolce 530d)Huska píše:pouze o hnanou přední nápravu vícjura55 píše:Ahoj, je nějaký rozdíl ve spolehlivosti, když si koupim E60 naftu v automatu se 160 000tkm se čtyřkolou(XD)? O kolik věcí na vysrání je tam víc a za kolik cca nebo je to jedno?
Diky za odpovědi!ostatní je stejné
a na kolik tohle vše asi tak přijde? a jestli orig. díly nebo stačí nějaká druhovýroba?lesta540 píše:hele sice to není moc totožný,ale mám E61 2005 525i a přední náprava od 0km do 220tis km, prodělala, výměnu tlumičů včetně uložení, spojovačky včetně těch dlouhých tyček a ozývají se ramena, a ložiska, na zadní nápravě měchy včetně kompresoru. podotýkám že jezdím na 19 kolech, díry nezbírám.
nedávám druhovýrobu,ale něco lepšího co se rovná originál bmw, někdy mají i lepší zpracování jako origo,i na febi,swag,bilstein,sachs,meyle, najdeš vyražený loga jako bmw audi, vw, nebo jsou vyfrezovaný,takže je používají jako prvovýrobu, třeba francouzskej sasic-na F auto to davaj ve fabrice..
jinak abych ti to tady vysčital, tak se asi skácíš,ale to máš u každýho auta ne jenom u E61 máš to i u E87 nebo E90, mám taky E39 m paket v té je 300tis a stála před dvěma lety 280tis.
) tak že auto přes pul míče, ale jak řikám koupíš octávku a je to taky na stejno, všechno to jsou spotřební díly.
jinak abych ti to tady vysčital, tak se asi skácíš,ale to máš u každýho auta ne jenom u E61 máš to i u E87 nebo E90, mám taky E39 m paket v té je 300tis a stála před dvěma lety 280tis.

Tos jako nasypal 300 litru do e39 za 2 roky? Tak to je slusnelesta540 píše:nedávám druhovýrobu,ale něco lepšího co se rovná originál bmw, někdy mají i lepší zpracování jako origo,i na febi,swag,bilstein,sachs,meyle, najdeš vyražený loga jako bmw audi, vw, nebo jsou vyfrezovaný,takže je používají jako prvovýrobu, třeba francouzskej sasic-na F auto to davaj ve fabrice..
jinak abych ti to tady vysčital, tak se asi skácíš,ale to máš u každýho auta ne jenom u E61 máš to i u E87 nebo E90, mám taky E39 m paket v té je 300tis a stála před dvěma lety 280tis.) tak že auto přes pul míče, ale jak řikám koupíš octávku a je to taky na stejno, všechno to jsou spotřební díly.

podotýkám že to jsou všechno spotřební díly, sice mi praskla expanzska,okamžité přehřátí motoru a tak mi blok žral olej a vodu, dával se novej blok, a jezdím s autem na horách, takže po několika srážkách se zvěří mám 3 origo nárazník, několikrát lakovanej, spousty plastu, chladiče nové, servo,vodní pumpy, cívky, hromadu svíček, řemenice, kilometry klínáku, a sud oleje, komplet přední náprava, dvakráty tyče řízení, zadní stabilizatory, včetně ramen, tlumiče, pružiny, uložení tlumiču, a je to m-.paket tak tlumič je dvakrát tak dražší i pružina, spojka, setrvačník, hardy spojka atd. mohl bych takle spát až do rána, ale všechno to jsou spotřební díly, auto najelo o technický do technický 132tis km. což je slušnej nájez, a co to spolikalo destik a dodávku gum:-)
Hm, ja ted premyslim o koupi teda e60 v mpacketu, fakt je ten tlumic 2x drazsi nez serie? Ja m-packet podvozek moc nechci - tvrdost(libi se mi jen vzhled), jde pak dat misto tech drahych mtlumicu normal. serie nebo se musi menit i pruziny a dalsi veci?lesta540 píše:podotýkám že to jsou všechno spotřební díly, sice mi praskla expanzska,okamžité přehřátí motoru a tak mi blok žral olej a vodu, dával se novej blok, a jezdím s autem na horách, takže po několika srážkách se zvěří mám 3 origo nárazník, několikrát lakovanej, spousty plastu, chladiče nové, servo,vodní pumpy, cívky, hromadu svíček, řemenice, kilometry klínáku, a sud oleje, komplet přední náprava, dvakráty tyče řízení, zadní stabilizatory, včetně ramen, tlumiče, pružiny, uložení tlumiču, a je to m-.paket tak tlumič je dvakrát tak dražší i pružina, spojka, setrvačník, hardy spojka atd. mohl bych takle spát až do rána, ale všechno to jsou spotřební díly, auto najelo o technický do technický 132tis km. což je slušnej nájez, a co to spolikalo destik a dodávku gum:-)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 285
- Registrován: úte 01.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Kupoval jsem před 4 měsíci e61 a vysloveně jsem nechtěl M packet. (Praha a jiné dokonalé cesty v ČR) Koukal jsem na aukru atd a myslím že je daleko lepší varianta dodatečně dodělat ty nárazníky a prahy. neni to zas taková mašle.jura55 píše:Hm, ja ted premyslim o koupi teda e60 v mpacketu, fakt je ten tlumic 2x drazsi nez serie? Ja m-packet podvozek moc nechci - tvrdost(libi se mi jen vzhled), jde pak dat misto tech drahych mtlumicu normal. serie nebo se musi menit i pruziny a dalsi veci?lesta540 píše:podotýkám že to jsou všechno spotřební díly, sice mi praskla expanzska,okamžité přehřátí motoru a tak mi blok žral olej a vodu, dával se novej blok, a jezdím s autem na horách, takže po několika srážkách se zvěří mám 3 origo nárazník, několikrát lakovanej, spousty plastu, chladiče nové, servo,vodní pumpy, cívky, hromadu svíček, řemenice, kilometry klínáku, a sud oleje, komplet přední náprava, dvakráty tyče řízení, zadní stabilizatory, včetně ramen, tlumiče, pružiny, uložení tlumiču, a je to m-.paket tak tlumič je dvakrát tak dražší i pružina, spojka, setrvačník, hardy spojka atd. mohl bych takle spát až do rána, ale všechno to jsou spotřební díly, auto najelo o technický do technický 132tis km. což je slušnej nájez, a co to spolikalo destik a dodávku gum:-)
přesně jak řikáš orig a předělat to na m-paket, ale musím říct nemko a emko rozdíl v e39,v e61 nevím-.PPetr píše:Kupoval jsem před 4 měsíci e61 a vysloveně jsem nechtěl M packet. (Praha a jiné dokonalé cesty v ČR) Koukal jsem na aukru atd a myslím že je daleko lepší varianta dodatečně dodělat ty nárazníky a prahy. neni to zas taková mašle.jura55 píše:Hm, ja ted premyslim o koupi teda e60 v mpacketu, fakt je ten tlumic 2x drazsi nez serie? Ja m-packet podvozek moc nechci - tvrdost(libi se mi jen vzhled), jde pak dat misto tech drahych mtlumicu normal. serie nebo se musi menit i pruziny a dalsi veci?lesta540 píše:podotýkám že to jsou všechno spotřební díly, sice mi praskla expanzska,okamžité přehřátí motoru a tak mi blok žral olej a vodu, dával se novej blok, a jezdím s autem na horách, takže po několika srážkách se zvěří mám 3 origo nárazník, několikrát lakovanej, spousty plastu, chladiče nové, servo,vodní pumpy, cívky, hromadu svíček, řemenice, kilometry klínáku, a sud oleje, komplet přední náprava, dvakráty tyče řízení, zadní stabilizatory, včetně ramen, tlumiče, pružiny, uložení tlumiču, a je to m-.paket tak tlumič je dvakrát tak dražší i pružina, spojka, setrvačník, hardy spojka atd. mohl bych takle spát až do rána, ale všechno to jsou spotřební díly, auto najelo o technický do technický 132tis km. což je slušnej nájez, a co to spolikalo destik a dodávku gum:-)
Jako negativni rozdil pro mko nebo ne? Ja ted zvazuju jednu E60 v mpacketu (sport. podvozek), je to teda hruza jo? Ten sport. podvozek?lesta540 píše:přesně jak řikáš orig a předělat to na m-paket, ale musím říct nemko a emko rozdíl v e39,v e61 nevím-.PPetr píše:Kupoval jsem před 4 měsíci e61 a vysloveně jsem nechtěl M packet. (Praha a jiné dokonalé cesty v ČR) Koukal jsem na aukru atd a myslím že je daleko lepší varianta dodatečně dodělat ty nárazníky a prahy. neni to zas taková mašle.jura55 píše: Hm, ja ted premyslim o koupi teda e60 v mpacketu, fakt je ten tlumic 2x drazsi nez serie? Ja m-packet podvozek moc nechci - tvrdost(libi se mi jen vzhled), jde pak dat misto tech drahych mtlumicu normal. serie nebo se musi menit i pruziny a dalsi veci?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 285
- Registrován: úte 01.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Já za sebe nenajedu tolik km na dálnicich, ale spíš po městě, mám mimino takže jsem potřeboval spíš rodinou káru. proto jsem nechtel Mpacket. předtím jsem měl e46 se sport podvozkem a i na zakladnich 17kách to byl kostitřas. Proto u mě vyhrál rozum nad krásou... Ale být v jiné situaci, bez mimina a lítat po dálnici jako dřív, tak asi taky budu spíš koukat na vzhled a jizdní vlastnosti. To za mě, ale každýmu vyhovuje něco jinýho, být tebou tak vyzkouším obě a udelam si svůj nazor.