Když jsem jel cca 220 km dlouhou cestu, rozsvítilo se mi check brake linings (asi brzdový obložení, ale to mam tak 75%). Dojel jsem do cíle a druhej den jel na dovolenou. Po týdnu jsem sedl do auta, nastartoval a najednou se na tachometru ukázalo že jedu 20km/h přesto že jsem stál na místě. Pak jsem jel zpět domu zase těch 220km a tachometr už nešel vůbec a s nim se rozvítilo ABS a ASR a v nádrži jsem měl 50L nafty a najednou se ručka vyšplhala do plna a dojezd se zvedl na 999km. Ve čtvrtek jdu na diagnostiku, ale dost se obávám co mi řeknou, je možný, že by tohle všechno způsobilo třeba jen ABS čidlo? Že když mi nejde tachometr, zvýší se dojezd a způsobí to vyšplhání ručičky palivoměru? Jestli teda má tachometr něco společnýho s tim ABS čidlem, protože když jsem měnil pravý zadní čildo, tak tacháč šel normálně, economěr taky a palivo ukazovalo taky normálně.
Me to delalo neco podobneho,ale nesel mi tachometr vubec,palivomer taky a sly jenom otacky-bylo to leve zadni cidlo ABS-udajne hlavni cidlo ABS.Diagnostika by to mela bez problemu najit.
A když je to hlavní čidlo, liší se nějak cenově např. od pravýho zadního? Jinak díky, trošku jsi mě uklidnil, mě tachometr už taky nejde vůbec, občas když brzdim, tak se ručička kousíček hne, ale z 99% nejde vůbec.
Dobře, snad to spolu všechno souvisí, i když mi přijde, že je to teda trochu nedomyšlený když se mi vysere čidlo abych nevěděl kolik mam nafty atd, nevim proč to při poruše nezačne snímat třeba z jinýho kola... Ale hlavně aby to bylo jen timhle, to nevyjde moc draho.
Jsem zvědav jak to dopadne, mně se pozdeji přidal k závadě tzv. rosypaný čaj, nápis code?... Dle rad tady jsem vyměnil kondíky, zbytečne, přístrojovka si žije svým životem, občas naskočí tachometr (meření rychlosti řeším navigací), měření paliva v nádrži kanistrem v kufru, pipak jsem odpojil at mně ner@re, a teplotu motoru řeším kontrolou chladiče průběžne, voda drží a až začně stoupat pára (bude asi pozdě), ale zjistím přehřátí motoru . A economěr mám v paži. Ta kontrolka ABS zůstane občas svítit i po vybratí klíčku v zapalování, takže odpojím akumulátor. Ale typ z čidlem abs by mohl být dobrý.
Teplota vody mi jde. Ono to má spojitost economěr, tachometr, palivoměr a čidlo ABS a ASR, tak doufám že pak bude pokoj. Rozsypanej čaj tu někdo nabízí opravit, mění se tam prej nějaký vodivý pásky či co. To zatim neřešim, mam to ještě celkem čitelný.
Ve vybírání přístrojovky bych mohl na závody formule, takže pásek zatím ponechám v klidu (dik za radu, už jsem ji tady zaregistroval). Jsem zvědav na výsledek s čidlem.
skoda ze stale nevieme o ake auto sa jedna.........
Je mozne ze odisla RJ ABS, da sa zrepasovat (aj u mna)
Budiky tiez vieme dat dokopy, ak su to e39......
Kontrolna otazka - co diagnostika?
Tak dneska jsem si vyměnil levý zadní čidlo ABS a už mi jde všechno jak má, jen mi zůstala svítit červená kontrolka s vykřičníkem i přesto, že mi vymazali na diagnostice chyby. Tak příští týden to ještě hodim do servisu aby dohledali, proč se tak děje. Zítra jedu na BIGBMW, tak už do servisu nejedu...
Tak jen pro info ostatním, kdo to doposud nevěděli jako já. Ta červená kontrolka (vykřičník v kroužku ) co mi nezhasla po výměně ABS čidla znamená opotřebení brzdovejch destiček. Myslel jsem, že na to je oranžová kontrolka kulatá s tou jakoby závorkou, ale u velkýho BC je to asi tak jak říkám, protože se mi rozsvítila jen ta kontrolka a BC u budíků mi to napsal, že si mam zkontrolovat obložení. Měl jsem za to, že ho mam dobrý, tak jsem myslel, že je problém jinde, ale mam v prdeli jen vnitřní stranu, na kterou jsem neviděl dokud jsem nesundal kolo...
tak mám stejej problém nefunkční ABS a protiskluz,nefunkční tachometr a ekonoměr Diagnostika vyplivla levé zadní čidlo...Bohužel se zdá že závada je v zástrčce kde je čidlo napojený do svazku-teda zástrčka v podběhu-nikoliv od čidla ale z karoserie..Nemá někdo zkušenost jestli se dá tahle zástrčka nová koupit včetně konektorů,popřípadě naletovat třeba použitá??Jinak mám E39 530D rok 99 s modrou zásuvkou..
nikdo neřešil rozpadlou zástrčku ???? ještě se mi přidal další problém-možná to je náhoda ale nějak mi přituhlo servo,mám totiž Servotronic ale nejsem si jistej jestli to může dělat zminovaný levý zadní čidlo...Jen doufám že se neodporoučí jednotka!!Každopádně co je kolem snímání rychlosti tak to nemaká.Dokonce i zamčení po rozjetí nefunguje jak má-většinou to ted zamkne hned po nastartování..
To ztuhlé řízení s tím na 99% má souvislost, na fóru jsem tu četl, že pokud je špatný snímač abs, jednotka si myslí že je vozidlo ve smyku, ztuhne řízení. Zkušenost s tím nemám, jen předávám, co jsem se tu dozvěděl, ale dává to smysl.