Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Servisní náročnost E39 523 (tlumiče, ramena a td)
Ahoj,
zvažuji koupi E39 523i http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -3/9113320
Prosím poradíte mi jak je tenhle kousek servisně náročný a co mě asi čeká?
- při kolika km se asi mění tlumiče a ramena a kolik to stojí
- je velký problém zamlžené svetlomety
- na co bych si měl dát bacha
(auto by bylo max na 3 roky a 40 Tis Km)
Předem děkuji
zvažuji koupi E39 523i http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -3/9113320
Prosím poradíte mi jak je tenhle kousek servisně náročný a co mě asi čeká?
- při kolika km se asi mění tlumiče a ramena a kolik to stojí
- je velký problém zamlžené svetlomety
- na co bych si měl dát bacha
(auto by bylo max na 3 roky a 40 Tis Km)
Předem děkuji
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
tlumiče 2000 kus
ramena sada předek top kvalita 10 000
tlumiče máš asi na 90 000 km a ramena podle silnice a kvality 10-50 000 km,
dej si bacha na chlazení , jestli funguje sahara, visco vrtule, jestli nic neteče, a samozřejmě věci jako motor, převodovka jestli nedělá nic divný zvuky. jo a eště klima ta může bejt taky drahá
ramena sada předek top kvalita 10 000
tlumiče máš asi na 90 000 km a ramena podle silnice a kvality 10-50 000 km,
dej si bacha na chlazení , jestli funguje sahara, visco vrtule, jestli nic neteče, a samozřejmě věci jako motor, převodovka jestli nedělá nic divný zvuky. jo a eště klima ta může bejt taky drahá
Dík za info to jsem přesně potřeboval.
prosém tě co je sahara
prosém tě co je sahara
soukupadam píše:tlumiče 2000 kus
ramena sada předek top kvalita 10 000
tlumiče máš asi na 90 000 km a ramena podle silnice a kvality 10-50 000 km,
dej si bacha na chlazení , jestli funguje sahara, visco vrtule, jestli nic neteče, a samozřejmě věci jako motor, převodovka jestli nedělá nic divný zvuky. jo a eště klima ta může bejt taky drahá
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Sahara (pusher fan) je elektrický větrák hned za nárazníkem, často odchází, pokud nefunguje auto se přehřívá, může být i nefunkční klima, a může to odnést chladič (z vlastní zkušenosti). někdy se dá opravit výměnou odporů (1200 kč)- odpory jsou u modelů před FL přesně nevím rok kdy se začaly dávat verze s pulzní modulací otáček, někdy je komplet KO
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy
světla koupíš nový od depa i s kroužkama za 6tisíc,jestli neni měněnej ježek/regulace topení/,tak 1500,separátor oleje na 90 % taky-1500,benzínovej filtr 800 ,jinak je to nákladově běžný,pokud nekoupíš auto,který furt vařilo,/jako já/a nebudeš muset řešit těsnění pod hlavou/12000/,tak i celkem "držák",držim palce 

-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
venturi píše:Ahoj,
zvažuji koupi E39 523i http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -3/9113320
Prosím poradíte mi jak je tenhle kousek servisně náročný a co mě asi čeká?
- při kolika km se asi mění tlumiče a ramena a kolik to stojí
- je velký problém zamlžené svetlomety
- na co bych si měl dát bacha
(auto by bylo max na 3 roky a 40 Tis Km)
Předem děkuji
posílal jsem ti soukromou zprávu

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 226
- Registrován: úte 19.05.2009 00:00
- Bydliště: Aussig(Ústí/L)
vubec nechci zneverohodnovat vyse popsane prispevky. Jen popisuji svoji vlastni zkusenost. mam sic e46 330i, ale nebude to myslim zas tak jine. Tlumice jsem vymenil v cca 120 000 a ramena jedno leve predni a pretesneni cele zadni napravy cca 170 000 a to ty ramena byli origo z vyroby. Ted mam cca 220 000, tlumice zatim drzi a netecou. a ramena zatim bez vule, ale asi preventivne dam i to prave predni.
jak psal kolega, hrozne moc zalezi kde jezdis a jak. Nekdy klickuju mezi kanalama jak blazen abych zadnej nevzal, a retardery prejizdim v minimalni rychlosti. myslim ze ty ramena vydrzi daleko vic nez tech padesat. Ale pomalu ti to vadne a cejtis ze uz by bylo lepsi vymenit. Ale jezdit se da v poho. jinak jsem daval v tech cca 170 000 nove rizeni, protoze tak trojka s em podvozkem dostavala fakt zahul...
jak psal kolega, hrozne moc zalezi kde jezdis a jak. Nekdy klickuju mezi kanalama jak blazen abych zadnej nevzal, a retardery prejizdim v minimalni rychlosti. myslim ze ty ramena vydrzi daleko vic nez tech padesat. Ale pomalu ti to vadne a cejtis ze uz by bylo lepsi vymenit. Ale jezdit se da v poho. jinak jsem daval v tech cca 170 000 nove rizeni, protoze tak trojka s em podvozkem dostavala fakt zahul...
Treba Meyle tlumice mi prijdou rozumny kompromis cena vs. kvalita. Sachs bude lepsi, ale stejne tak ustupuju od Loemferder dilu podvozku, protoze uz to neni to co driv, jenom cena se drzi.
Daji se sehnat rozumne alternativy, ale ne v Kelly nebo Elitu. Pokud jsou ty cesty u nas v takovem stavu jakem jsou tak odchazi vsechno nechutne rychle.
Co na to vy ostatni E39kari?
Daji se sehnat rozumne alternativy, ale ne v Kelly nebo Elitu. Pokud jsou ty cesty u nas v takovem stavu jakem jsou tak odchazi vsechno nechutne rychle.
Co na to vy ostatni E39kari?
jjj,díly to je utrpení-sere mě když najdu ve spojkové sadě LUK čínské spojkové ložiskoweNTyll píše:Treba Meyle tlumice mi prijdou rozumny kompromis cena vs. kvalita. Sachs bude lepsi, ale stejne tak ustupuju od Loemferder dilu podvozku, protoze uz to neni to co driv, jenom cena se drzi.
Daji se sehnat rozumne alternativy, ale ne v Kelly nebo Elitu. Pokud jsou ty cesty u nas v takovem stavu jakem jsou tak odchazi vsechno nechutne rychle.
Co na to vy ostatni E39kari?

