Artax píše:Kde mám ale vrtat, aby nešel bordel z vrtání pak do oleje?
Samozřejmě, že lepší je, aby ty šrouby byly více na obvodu, aby byla větší páka. Podle mne se olej ve filtru čistí (proudí) zvenku do středu, tam je i snímač tlaku. Takže pokud Ti něco spadne dolů, zůstane to před filtrem a po otevření to najdeš. Jak to tam vypadá najdeš tady
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=30
Ale nespadne tam skoro nic, musíš vrtat opatrně, pomalu a moc netlačit. Napřed začni vrtáčkem 1,5mm, špony Ti půjdou ven, to se neboj. Nevím, kolik je ta tloušťka víčka, ale 4cm by mohly na šrouby nebo kolíky stačit. Prostě nemusíš úplně zkrz. Potom díry zvětšíš na vhodný šroub nebo kolík. Dokonce ten kolík (nebo menší šroub) se jeví vhodnější, aby jsi nemusel řezat závit, to už by něco dolů spadnout mohlo. Ale ten kolík musí mít nahoře hlavičku (=šroub už bez závitu), aby Ti nespadl dolů. I samořezný šroub (vrut) by mohl stačit, ale to zase moc nesnáší páčení, které budeš potřebovat.