Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 528i padá olej z nadobky filtru

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#1 Příspěvek od Smet »

Ahoj kluci vždycky když přijdu rano k autu musím parkrat protočit motor a pak teprve nastartovat a stejně se od hlavy ozívají zvuky jakoby byla bez oleje a z nadobky na filtr mi mizí olej...ví někdo?díky
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#2 Příspěvek od libovka »

Jak víš že z nádobky na filtr mizí olej?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#3 Příspěvek od beny-maser »

kámoš něco podobného řešil na e32 a pomohlo výměna držáku olejového filtru,dole pod vložkou jsou dva ventylky, tak těma to bylo.Po startu mu svítilo mazání ještě cca 5-7sec.
Po výměně toho držáku i s ventylkama to bylo hned ok.
Možná to jde jednoduše opravit, ale měl motor na ND tak jsme to neřešili.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Snejk »

libovka píše:Jak víš že z nádobky na filtr mizí olej?


možna tam ma proskleny okynko :lol: ...

taky by me to zajimalo jak na to dosel...protoze otevrenim vicka automaticky odskoci filtr a vsechen olej vytece do vany...
btw u motoru za studena se ozyvaji z hlavy zvuky jak kdyz v ni neni olej protoze tam zadny neni... co by tam taky delal kdyz stece do vany...

u e32 koonkretne byly problemy s tema ventilama a docela trvalo nez to natlacilo tech 0,5l od filtru proto mazani svitilo po startu i 10s a objevovalo se chenk engine oil press... ale u jinejch motoru jsem si tohohle nikdy nevsimnul a i jsem koukal tak u jinejch uz ty klasicky dva ventily jako v e32 nejsou... je tam nejakej uplne jinej...

po nastartovani ti sviti maznicka dlouho nebo ne? pokud ne... neres... motor maze.. jen uz neni mozna ve sve kondici jako novej a proste za studena rachtaj vsechny vule nez se to natlaci...
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#5 Příspěvek od libovka »

beny-maser píše:kámoš něco podobného řešil na e32 a pomohlo výměna držáku olejového filtru,dole pod vložkou jsou dva ventylky, tak těma to bylo.Po startu mu svítilo mazání ještě cca 5-7sec.
Po výměně toho držáku i s ventylkama to bylo hned ok.
Možná to jde jednoduše opravit, ale měl motor na ND tak jsme to neřešili.


Taky napiš u jakého to řešil motoru.Třeba u 8válce bych to chápal jelikož je filtr mimo motor a je tam dlouhá cesta než se olej natlačí.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#6 Příspěvek od beny-maser »

libovka píše:
beny-maser píše:kámoš něco podobného řešil na e32 a pomohlo výměna držáku olejového filtru,dole pod vložkou jsou dva ventylky, tak těma to bylo.Po startu mu svítilo mazání ještě cca 5-7sec.
Po výměně toho držáku i s ventylkama to bylo hned ok.
Možná to jde jednoduše opravit, ale měl motor na ND tak jsme to neřešili.


Taky napiš u jakého to řešil motoru.Třeba u 8válce bych to chápal jelikož je filtr mimo motor a je tam dlouhá cesta než se olej natlačí.

byl to R6 objem 3,0 nebo 3,5
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#7 Příspěvek od libovka »

Tak to bych to viděl spíš na problém ve filtru protože motory M30 měli plechovej.Pokud si koupil nějakej neznačkovej kterej v sobě neměl zpětnej ventil tak olej stekl do vany a pak to dlouho trvalo než se olej nasál.Takový problém měli i motory M20 a M10.Dělají to třeba filtry od UFI.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#8 Příspěvek od beny-maser »

M 30 má vložku a pod ní byly vidět ty ventyly.
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#9 Příspěvek od libovka »

beny-maser píše:M 30 má vložku a pod ní byly vidět ty ventyly.


A no jo,dyt jsem blbej. :oops: Máš svatou pravdu. :wink:
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#10 Příspěvek od Smet »

no jednoduše samozřejmě vím že po vyndaní toho středu olej zmizí proto jsem si sehnal ještě jedno víčko ten střed z něj odoperoval a dal ho tam samotný...a pak si udělal rysku kde je hladina a spočítal si za kolik minut mi olej zmizí....jinak z hlavy olej nezmizi je tam kulička s perkem která tvoří zpětnou klapku,to jak říkate s těma klapkama nerepasují to někde? protože cele to stojí v BMW 7500,- a staré nevím.....
linzi
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: pon 04.07.2011 00:00

#11 Příspěvek od linzi »

nikdo neví :(
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#12 Příspěvek od Smet »

:idea:
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#13 Příspěvek od Smet »

:(
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#14 Příspěvek od Smet »

:cry: :cry:
Odpovědět