Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

M-54 K.O. e39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
blankito
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: čtv 01.05.2008 00:00

#1 Příspěvek od blankito »

3.ventile k.o. voda do valcov. hlava este neviem.
cesta do prahy. teplota normal. chod motora normal. zrazu biely dym z vyfuku. :(
3500km na novom LPG zariadeni.
DOVODY :?:
diki...
blankito
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: čtv 01.05.2008 00:00

#2 Příspěvek od blankito »

:?:
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#3 Příspěvek od beny-maser »

těsnění pod hlavou KO.
blankito
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: čtv 01.05.2008 00:00

#4 Příspěvek od blankito »

to som myslel aj ja ale preco tie ventile :?:
ze boli pridrete a vytlacene semeringi na nich...
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#5 Příspěvek od beny-maser »

jestli šla voda do válce ve větším množství tak proč ne
Uživatelský avatar
voTon
Registrovaný
Příspěvky: 514
Registrován: ned 08.08.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 1605
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od voTon »

spatnym tesnenim nebo prasklou hlavou by nesla voda do valce za chodu, kdyz motor bezzi je velkej tlak ve valcich a pokud tam je skulina tak jdou naupak plyny z valce do vody,obracene to jde taky ale po odstaveni motoru. leda by byla praskla hlava za ventilem.
Odpovědět