Ahoj,špatně mi startuje auto.Chytne napoprvé,ale otáčky neskočí nad 1000 a jen na 500 tak se trápí a pak se po chvilce dostanou nad 1000 a pak OK.
Na Carsoftu jsou tyto chyby.
Cylinder 1-3; after catalytic converter
Cylinder 4-6; after catalytic converter
228 Mixture Deviation : bank 2
227 Mixture Deviation : bank 1
135 Throttle valve position start test re-adaptation required
Asi nějaký špatný poměr a chyba škrtící klapky?
Jinak auto jede OK,nedavno měněné svíčky protože Carsoft psal Missfire na jednom válci tak jsem dal nové všechny.
Díky za rady.Dan
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
motor M54,špatné starty a chyby z diagnostiky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
to co ti to dela je " nouzovy start" EML klapky (elektronicka skrtici) on si po startu prozkousi drahu a najde si nulovou polohu pokud to nezvladne tak chvili takhle drzi auto v tehle otackach a na nic nereaguje a vetsinou i zdechne... zkus reset adaptacnich hodnot a pak se s tim chvili trap (zajimave je ze kdyz po startu okamzite tu chybu smazes tak hned motor naskoci jak ma) a on by se mel tu polohu naucit... pokud s tim ma problem nastalo, tak vymenit EML klapku za jinou... ale jak rikam vetsinou ji tak ctvrt hodiny premlouvam mazanim adaptaci a te chyby a vetsinou si da rict.
Měl jsi pravdu,zatím to jede a očividně to pomohlo,ztratily se i chyby s poměry.DíkySnejk píše:to co ti to dela je " nouzovy start" EML klapky (elektronicka skrtici) on si po startu prozkousi drahu a najde si nulovou polohu pokud to nezvladne tak chvili takhle drzi auto v tehle otackach a na nic nereaguje a vetsinou i zdechne... zkus reset adaptacnich hodnot a pak se s tim chvili trap (zajimave je ze kdyz po startu okamzite tu chybu smazes tak hned motor naskoci jak ma) a on by se mel tu polohu naucit... pokud s tim ma problem nastalo, tak vymenit EML klapku za jinou... ale jak rikam vetsinou ji tak ctvrt hodiny premlouvam mazanim adaptaci a te chyby a vetsinou si da rict.