Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

motor M54,špatné starty a chyby z diagnostiky

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
danulah
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pon 25.04.2005 00:00
Bydliště: Frenstat

#1 Příspěvek od danulah »

Ahoj,špatně mi startuje auto.Chytne napoprvé,ale otáčky neskočí nad 1000 a jen na 500 tak se trápí a pak se po chvilce dostanou nad 1000 a pak OK.
Na Carsoftu jsou tyto chyby.
Cylinder 1-3; after catalytic converter
Cylinder 4-6; after catalytic converter
228 Mixture Deviation : bank 2
227 Mixture Deviation : bank 1
135 Throttle valve position start test re-adaptation required
Asi nějaký špatný poměr a chyba škrtící klapky?
Jinak auto jede OK,nedavno měněné svíčky protože Carsoft psal Missfire na jednom válci tak jsem dal nové všechny.
Díky za rady.Dan
pepino5xx
Registrovaný
Příspěvky: 2506
Registrován: úte 15.04.2008 00:00
Bydliště: Brno

#2 Příspěvek od pepino5xx »

Lambda a snímač polohy škr. kl.?
danulah
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pon 25.04.2005 00:00
Bydliště: Frenstat

#3 Příspěvek od danulah »

pepino5xx píše:Lambda a snímač polohy škr. kl.?

Lambdy jsou OK obě,sice vyhazují chybu,ale ta je způsobena těmi starty.Ten spínač je kde pls?Nebo může být seklá?
pepino5xx
Registrovaný
Příspěvky: 2506
Registrován: úte 15.04.2008 00:00
Bydliště: Brno

#4 Příspěvek od pepino5xx »

Snímač polohy škrtící klapky, nevím kde je u M54 :)
Koukni do ETKčka ;)
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Snejk »

to co ti to dela je " nouzovy start" EML klapky (elektronicka skrtici) on si po startu prozkousi drahu a najde si nulovou polohu pokud to nezvladne tak chvili takhle drzi auto v tehle otackach a na nic nereaguje a vetsinou i zdechne... zkus reset adaptacnich hodnot a pak se s tim chvili trap (zajimave je ze kdyz po startu okamzite tu chybu smazes tak hned motor naskoci jak ma) a on by se mel tu polohu naucit... pokud s tim ma problem nastalo, tak vymenit EML klapku za jinou... ale jak rikam vetsinou ji tak ctvrt hodiny premlouvam mazanim adaptaci a te chyby a vetsinou si da rict.
danulah
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pon 25.04.2005 00:00
Bydliště: Frenstat

#6 Příspěvek od danulah »

Snejk píše:to co ti to dela je " nouzovy start" EML klapky (elektronicka skrtici) on si po startu prozkousi drahu a najde si nulovou polohu pokud to nezvladne tak chvili takhle drzi auto v tehle otackach a na nic nereaguje a vetsinou i zdechne... zkus reset adaptacnich hodnot a pak se s tim chvili trap (zajimave je ze kdyz po startu okamzite tu chybu smazes tak hned motor naskoci jak ma) a on by se mel tu polohu naucit... pokud s tim ma problem nastalo, tak vymenit EML klapku za jinou... ale jak rikam vetsinou ji tak ctvrt hodiny premlouvam mazanim adaptaci a te chyby a vetsinou si da rict.

Měl jsi pravdu,zatím to jede a očividně to pomohlo,ztratily se i chyby s poměry.Díky
hogi
Registrovaný
Příspěvky: 125
Registrován: stř 14.01.2009 01:00

#7 Příspěvek od hogi »

Ahoj,

prosím nemáte někdo seznam chybových kodu k předmětné diagnostice ? Konkrétně mne zajímá chyba č.65 , mám podezření , že mám špatný snímač klikového hřídele...

díky !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpovědět