Ahoj,špatně mi startuje auto.Chytne napoprvé,ale otáčky neskočí nad 1000 a jen na 500 tak se trápí a pak se po chvilce dostanou nad 1000 a pak OK.
Na Carsoftu jsou tyto chyby.
Cylinder 1-3; after catalytic converter
Cylinder 4-6; after catalytic converter
228 Mixture Deviation : bank 2
227 Mixture Deviation : bank 1
135 Throttle valve position start test re-adaptation required
Asi nějaký špatný poměr a chyba škrtící klapky?
Jinak auto jede OK,nedavno měněné svíčky protože Carsoft psal Missfire na jednom válci tak jsem dal nové všechny.
Díky za rady.Dan
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
motor M54,špatné starty a chyby z diagnostiky
to co ti to dela je " nouzovy start" EML klapky (elektronicka skrtici) on si po startu prozkousi drahu a najde si nulovou polohu pokud to nezvladne tak chvili takhle drzi auto v tehle otackach a na nic nereaguje a vetsinou i zdechne... zkus reset adaptacnich hodnot a pak se s tim chvili trap (zajimave je ze kdyz po startu okamzite tu chybu smazes tak hned motor naskoci jak ma) a on by se mel tu polohu naucit... pokud s tim ma problem nastalo, tak vymenit EML klapku za jinou... ale jak rikam vetsinou ji tak ctvrt hodiny premlouvam mazanim adaptaci a te chyby a vetsinou si da rict.
Snejk píše:to co ti to dela je " nouzovy start" EML klapky (elektronicka skrtici) on si po startu prozkousi drahu a najde si nulovou polohu pokud to nezvladne tak chvili takhle drzi auto v tehle otackach a na nic nereaguje a vetsinou i zdechne... zkus reset adaptacnich hodnot a pak se s tim chvili trap (zajimave je ze kdyz po startu okamzite tu chybu smazes tak hned motor naskoci jak ma) a on by se mel tu polohu naucit... pokud s tim ma problem nastalo, tak vymenit EML klapku za jinou... ale jak rikam vetsinou ji tak ctvrt hodiny premlouvam mazanim adaptaci a te chyby a vetsinou si da rict.
Měl jsi pravdu,zatím to jede a očividně to pomohlo,ztratily se i chyby s poměry.Díky