Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

přestavba E34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
duckling8
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: pát 17.07.2009 00:00

#1 Příspěvek od duckling8 »

Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli lze prohodit z E34 motor 2,0 24V vanos ma 2,0 12V a jestli s tím má někdo zkušenost. Prosím díky
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#2 Příspěvek od DestinyE34 »

Ahoj,je to jen muj nazor a asi off topic,ale chci ti poradit.
Za 1000euro koupis v nemecku krasnou E34 525i 141kw. Pokud chces resit vymenu co nejlevneji,prehod vin. A nechej si sve papiry..nebo to udelej jak chces. Ale proste proc investovat do prestavby,kdyz to bude stejne bastl. Koupis krasne auto a ani se nenadres...ja bych kupoval jedine z Nemecka. Nebo pokud chces,asi za mesic prodavam 525i 141kw kolem 30.tis. Tak se mi muzes ozvat,mej se 8)
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#3 Příspěvek od Kail »

S tím že je to blbost a zbytečná práce souhlasím.Ale že za 1000eček seženeš v Německu "krásnou e34",to je z říše snů.
I v Německu ty auta hnijou,a když je nějaká zachovalá tak stojí 2x tolik než jsi napsal.Pokud se tu budememe bavit o "opravdu krásných" tak není problém vyndat ještě mnohem víc.
Za 1000e to bude i z německa sociál se začínající korozí...
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#4 Příspěvek od beny-maser »

Souhlasím,že přestavba není nejlepší nápad.Určitě bude lepší tohle prodat a koupit jiný s motorem co chceš.Pokud honíš výkon tak co třeba čip?
Jinak BMW jedině v německu! A daleko od hranic! Vždycky když najdu něco pěknýho tak je to u hranic s Francií atd. Jinak těch 1tis€ není zas tak nereálný, ale už je to o štěstí. Když tomu něco málo je tak se to dá.(něco málo neznamená že to někde kvete)
duckling8
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: pát 17.07.2009 00:00

#5 Příspěvek od duckling8 »

no já mám vanose 520 24V a mám motor 520 12V ale chtěl bych tam dát místo vanose toho 12V a toho 12V nechat udělat ostrou vačku snížit hlau atd bude to levnější než na toho vanose. Jakoby aby byl jako nový ten motor
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#6 Příspěvek od beny-maser »

a to se vyplatí?
co získáš tím že dáš do 12 ventila ostrou vačku? a kde ji vezmeš?
s tím snížením hlavy taky nevím,nemá benzínovej bavorák rovnou hlavu a spalovací prostor v pístu?(nemachruju jen se ptám)
podle mě za hodně peňěz a hodně dřiny dosáhneš min muziky.
není jednodušší místo vačky koupit čip a nechat stávající motor,alespoň to nebude bastl a bude to bez práce.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Investovat do ladění 520i je jako trénovat hucula na Velkou Pardubickou :-D
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
duckling8
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: pát 17.07.2009 00:00

#8 Příspěvek od duckling8 »

co jsem slyšel sere se časování vaček u vanose a není moc spolehlivý
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Při včasných výměnách správného oleje v motoru nemusíš mít o životnost VANOSu obavy.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#10 Příspěvek od beny-maser »

duckling8 píše:co jsem slyšel sere se časování vaček u vanose a není moc spolehlivý

si koupíš moderní auto s moderním motorem a pak řešíš jak to překopat na starý železo,protože co kdyby se to náhodou někdy vysralo?
to mě přijde na hlavu postavený. Při takovým uvažování je lepší si koupit škodu 120 protože tam opravíš doma téměř vše a stačí ti na to tři klíče a kladivo + tupej šroubovák.
Souhlasím s Francisem,když tam naleješ pořádný olej co tam patří a budeš ho pravidelně měnit tak to vydrží. Fakt bych nemrhal energií abych udělal z dobrýho auta bastl s koncepčně starým motorem. Přijde mi to jako tunig naruby. :wink:
duckling8
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: pát 17.07.2009 00:00

#11 Příspěvek od duckling8 »

tak ok nechám vanose, a chtěl jsem se zeptat jde k na vanose dát turbo nebo kompresor ? vydří to časování ?
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Levněji tě vyjde záměna M50B20 za M60B40, koupíš zbořku 540i a předěláš jako lego. Nádavkem získáš daleko větší životnost a spolehlivost agregátu.

Odpověď na tvou otázku: Přeplňování naprosto nemá vliv na životnost časování, resp. má asi takový vliv jako popálení třísla na funkci rostlináře :-D
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#13 Příspěvek od pragdejf »

fuuuj ladovat M20 misto M50? no to snad ne. sezen M50B25, k tomu prevodovku, kardan, jinou napravnici, velkej diferak a udelej si z toho aspon trochu auto. mam duvodne podezreni, ze prestavba z M50 na M60 zrovna lego neni, par drzaku je tam jinak a prace se svareckou nepovazuju za "lego" operaci;-) ale M60B40 je supr, jednoznacne pozvednuti E34.
Jurmi
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: ned 04.07.2010 00:00
Bydliště: Nový Bor

#14 Příspěvek od Jurmi »

Je to cesta zpátky,M20 místo M50 je nesmysl.Já jsem 2,5 vanose překopal na nevanose.Tam už se dá laborovat s vačkama a hlavu jsem nechal jen srovnat a dal nižší tísko a jede to dost slušně.Trochu filtr,svody,odlehčenej setrvák jednohmota,zatím bez čipu a paráda.Byla to sranda překopat,ale než se našel dárce orgánů,tak to chvíly trvalo.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

pragdejf píše:... mam duvodne podezreni, ze prestavba z M50 na M60 zrovna lego neni, par drzaku je tam jinak a prace se svareckou nepovazuju za "lego" operaci;-) ...

Přestavba z E34 do E34 lego je, držáky a vše použiješ z "dárce", ze zbořky.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#16 Příspěvek od beny-maser »

a není jednodušší to koupit hotový v SRN
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#17 Příspěvek od pragdejf »

fuj ale tech vopichu pri instalaci M60. vlastne zbude jenom hola kastle, bez naprav a i do ty se bude dloubat. podle me sou vzhledem k jinak umistenymu posilovaci i jiny brzdovy trubky. ale radsi toho necham, to co tady placam je uz dost OT, s francisem se o problemu prestaveb pohadam na bigu a bude;-) jinak pokud mas obavy o zivotnost M50B20TU, tak bud v klidu, vsude je jich jak sracek za par korun. az k sobe vdechnu dvapůli, tak budu mit taky jednu volnou, sem zvedavej, co za ni dostanu.
duckling8
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: pát 17.07.2009 00:00

#18 Příspěvek od duckling8 »

rád bych tam dal 540 ale za prví policajti a ta práce no ale mám tam M50 a jestli tam půjde dát ten kompresor nebo to turbo jestli to časování vydrží ???
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#19 Příspěvek od Kail »

Panebože jaký časování?Co to tu meleš?

Takovejch ňoumů už tu bylo,a těch keců jak budou dávat turba,kompresory,3x větší motory a nakonec vždycky hovno.

Neber to jako útok na tebe,ale sory,opravdu nevypadáš jako člověk co by byl schopnej něco takovýho vůbec začít,natož dotáhnout do konce.Už podle těch otázek tady.

Buď rád že jezdíš.Jestli potřebuješ víc výkonu tak se toho zbav a kup silnější.V každém případě to vyjde levnějc než jakákoliv jiná možnost.

PS: A za tím že za 1000e se nedá koupit "krásná e34" si stojím.Nebude krásná ani podle fotek,natož naživo.Doporučuju se dojet do Německa podívat.
duckling8
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: pát 17.07.2009 00:00

#20 Příspěvek od duckling8 »

tak sorry že se ptám zeptát se jinde abych nedostal zjebáno !! ale jinak ostatním děkuji za pomoc a radu
Odpovědět