Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
přestavba E34
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 278
- Registrován: úte 06.10.2009 00:00
Ahoj,je to jen muj nazor a asi off topic,ale chci ti poradit.
Za 1000euro koupis v nemecku krasnou E34 525i 141kw. Pokud chces resit vymenu co nejlevneji,prehod vin. A nechej si sve papiry..nebo to udelej jak chces. Ale proste proc investovat do prestavby,kdyz to bude stejne bastl. Koupis krasne auto a ani se nenadres...ja bych kupoval jedine z Nemecka. Nebo pokud chces,asi za mesic prodavam 525i 141kw kolem 30.tis. Tak se mi muzes ozvat,mej se
Za 1000euro koupis v nemecku krasnou E34 525i 141kw. Pokud chces resit vymenu co nejlevneji,prehod vin. A nechej si sve papiry..nebo to udelej jak chces. Ale proste proc investovat do prestavby,kdyz to bude stejne bastl. Koupis krasne auto a ani se nenadres...ja bych kupoval jedine z Nemecka. Nebo pokud chces,asi za mesic prodavam 525i 141kw kolem 30.tis. Tak se mi muzes ozvat,mej se

S tím že je to blbost a zbytečná práce souhlasím.Ale že za 1000eček seženeš v Německu "krásnou e34",to je z říše snů.
I v Německu ty auta hnijou,a když je nějaká zachovalá tak stojí 2x tolik než jsi napsal.Pokud se tu budememe bavit o "opravdu krásných" tak není problém vyndat ještě mnohem víc.
Za 1000e to bude i z německa sociál se začínající korozí...
I v Německu ty auta hnijou,a když je nějaká zachovalá tak stojí 2x tolik než jsi napsal.Pokud se tu budememe bavit o "opravdu krásných" tak není problém vyndat ještě mnohem víc.
Za 1000e to bude i z německa sociál se začínající korozí...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Souhlasím,že přestavba není nejlepší nápad.Určitě bude lepší tohle prodat a koupit jiný s motorem co chceš.Pokud honíš výkon tak co třeba čip?
Jinak BMW jedině v německu! A daleko od hranic! Vždycky když najdu něco pěknýho tak je to u hranic s Francií atd. Jinak těch 1tis€ není zas tak nereálný, ale už je to o štěstí. Když tomu něco málo je tak se to dá.(něco málo neznamená že to někde kvete)
Jinak BMW jedině v německu! A daleko od hranic! Vždycky když najdu něco pěknýho tak je to u hranic s Francií atd. Jinak těch 1tis€ není zas tak nereálný, ale už je to o štěstí. Když tomu něco málo je tak se to dá.(něco málo neznamená že to někde kvete)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
a to se vyplatí?
co získáš tím že dáš do 12 ventila ostrou vačku? a kde ji vezmeš?
s tím snížením hlavy taky nevím,nemá benzínovej bavorák rovnou hlavu a spalovací prostor v pístu?(nemachruju jen se ptám)
podle mě za hodně peňěz a hodně dřiny dosáhneš min muziky.
není jednodušší místo vačky koupit čip a nechat stávající motor,alespoň to nebude bastl a bude to bez práce.
co získáš tím že dáš do 12 ventila ostrou vačku? a kde ji vezmeš?
s tím snížením hlavy taky nevím,nemá benzínovej bavorák rovnou hlavu a spalovací prostor v pístu?(nemachruju jen se ptám)
podle mě za hodně peňěz a hodně dřiny dosáhneš min muziky.
není jednodušší místo vačky koupit čip a nechat stávající motor,alespoň to nebude bastl a bude to bez práce.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Investovat do ladění 520i je jako trénovat hucula na Velkou Pardubickou 

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Při včasných výměnách správného oleje v motoru nemusíš mít o životnost VANOSu obavy.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
duckling8 píše:co jsem slyšel sere se časování vaček u vanose a není moc spolehlivý
si koupíš moderní auto s moderním motorem a pak řešíš jak to překopat na starý železo,protože co kdyby se to náhodou někdy vysralo?
to mě přijde na hlavu postavený. Při takovým uvažování je lepší si koupit škodu 120 protože tam opravíš doma téměř vše a stačí ti na to tři klíče a kladivo + tupej šroubovák.
Souhlasím s Francisem,když tam naleješ pořádný olej co tam patří a budeš ho pravidelně měnit tak to vydrží. Fakt bych nemrhal energií abych udělal z dobrýho auta bastl s koncepčně starým motorem. Přijde mi to jako tunig naruby.

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Levněji tě vyjde záměna M50B20 za M60B40, koupíš zbořku 540i a předěláš jako lego. Nádavkem získáš daleko větší životnost a spolehlivost agregátu.
Odpověď na tvou otázku: Přeplňování naprosto nemá vliv na životnost časování, resp. má asi takový vliv jako popálení třísla na funkci rostlináře
Odpověď na tvou otázku: Přeplňování naprosto nemá vliv na životnost časování, resp. má asi takový vliv jako popálení třísla na funkci rostlináře

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
fuuuj ladovat M20 misto M50? no to snad ne. sezen M50B25, k tomu prevodovku, kardan, jinou napravnici, velkej diferak a udelej si z toho aspon trochu auto. mam duvodne podezreni, ze prestavba z M50 na M60 zrovna lego neni, par drzaku je tam jinak a prace se svareckou nepovazuju za "lego" operaci;-) ale M60B40 je supr, jednoznacne pozvednuti E34.
Je to cesta zpátky,M20 místo M50 je nesmysl.Já jsem 2,5 vanose překopal na nevanose.Tam už se dá laborovat s vačkama a hlavu jsem nechal jen srovnat a dal nižší tísko a jede to dost slušně.Trochu filtr,svody,odlehčenej setrvák jednohmota,zatím bez čipu a paráda.Byla to sranda překopat,ale než se našel dárce orgánů,tak to chvíly trvalo.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
pragdejf píše:... mam duvodne podezreni, ze prestavba z M50 na M60 zrovna lego neni, par drzaku je tam jinak a prace se svareckou nepovazuju za "lego" operaci;-) ...
Přestavba z E34 do E34 lego je, držáky a vše použiješ z "dárce", ze zbořky.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
fuj ale tech vopichu pri instalaci M60. vlastne zbude jenom hola kastle, bez naprav a i do ty se bude dloubat. podle me sou vzhledem k jinak umistenymu posilovaci i jiny brzdovy trubky. ale radsi toho necham, to co tady placam je uz dost OT, s francisem se o problemu prestaveb pohadam na bigu a bude;-) jinak pokud mas obavy o zivotnost M50B20TU, tak bud v klidu, vsude je jich jak sracek za par korun. az k sobe vdechnu dvapůli, tak budu mit taky jednu volnou, sem zvedavej, co za ni dostanu.
Panebože jaký časování?Co to tu meleš?
Takovejch ňoumů už tu bylo,a těch keců jak budou dávat turba,kompresory,3x větší motory a nakonec vždycky hovno.
Neber to jako útok na tebe,ale sory,opravdu nevypadáš jako člověk co by byl schopnej něco takovýho vůbec začít,natož dotáhnout do konce.Už podle těch otázek tady.
Buď rád že jezdíš.Jestli potřebuješ víc výkonu tak se toho zbav a kup silnější.V každém případě to vyjde levnějc než jakákoliv jiná možnost.
PS: A za tím že za 1000e se nedá koupit "krásná e34" si stojím.Nebude krásná ani podle fotek,natož naživo.Doporučuju se dojet do Německa podívat.
Takovejch ňoumů už tu bylo,a těch keců jak budou dávat turba,kompresory,3x větší motory a nakonec vždycky hovno.
Neber to jako útok na tebe,ale sory,opravdu nevypadáš jako člověk co by byl schopnej něco takovýho vůbec začít,natož dotáhnout do konce.Už podle těch otázek tady.
Buď rád že jezdíš.Jestli potřebuješ víc výkonu tak se toho zbav a kup silnější.V každém případě to vyjde levnějc než jakákoliv jiná možnost.
PS: A za tím že za 1000e se nedá koupit "krásná e34" si stojím.Nebude krásná ani podle fotek,natož naživo.Doporučuju se dojet do Německa podívat.