
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E34 tds brzdiče z 2.0i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Dělalo se obojí.Nepodařilo se mi přijít na to podle čeho sou chlazený/nechlazený.
Snad všechny automaty maj chlazený,ale viděl jsem chlazený i na manuálech.
Myslím si že zaměnitelný sou všechny brzdiče a kotouče ze všech modelů.Podle mojich info tam můžeš dát klidně brzdiče a kotouče z 540ky nebo m5ky.
Snad všechny automaty maj chlazený,ale viděl jsem chlazený i na manuálech.
Myslím si že zaměnitelný sou všechny brzdiče a kotouče ze všech modelů.Podle mojich info tam můžeš dát klidně brzdiče a kotouče z 540ky nebo m5ky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Ještě je možný že měl Touring chlazený a sedan ne,ale viděl jsem obojí s oběma variantama.
Těžko tvrdit,když je po těch letech většina aut splácanina slepená z víc kusů
.
Ale asi takhle,dávat na TDS brzdy z 520i (na chlazenej kotouč je samozřejmně potřeba i jinej třmen) jen proto abych je měl vnitřně chlazený je vyhazování peněz a škoda času.
Když už bych to řešil tak alespoň za něco co má smysl a hlavně účinek,třeba z tý 540i (má čtyřpístky?Pepino?),740i,750i...Ale to by chtělo posílit i zadek.
Druhá věc je jestli má cenu dávat takový brzdy na TDS.Je naprosto jasný že nemá,je to další vyhození peněz.Origo brzdy brzděj solidně a závodit se s tím autem beztak nedá
.
Já měl nechlazený a kupoval jsem tam vrtaný kotouče.Spíš ale protože jsem je měl za super cenu a pěkně to vypadalo,nějaký zlepšení při brždění normální člověk ani nezaznamená.Snad jen že to narozdíl od těch zkroucených předtím nekopalo do pedálu
Těžko tvrdit,když je po těch letech většina aut splácanina slepená z víc kusů

Ale asi takhle,dávat na TDS brzdy z 520i (na chlazenej kotouč je samozřejmně potřeba i jinej třmen) jen proto abych je měl vnitřně chlazený je vyhazování peněz a škoda času.
Když už bych to řešil tak alespoň za něco co má smysl a hlavně účinek,třeba z tý 540i (má čtyřpístky?Pepino?),740i,750i...Ale to by chtělo posílit i zadek.
Druhá věc je jestli má cenu dávat takový brzdy na TDS.Je naprosto jasný že nemá,je to další vyhození peněz.Origo brzdy brzděj solidně a závodit se s tím autem beztak nedá

Já měl nechlazený a kupoval jsem tam vrtaný kotouče.Spíš ale protože jsem je měl za super cenu a pěkně to vypadalo,nějaký zlepšení při brždění normální člověk ani nezaznamená.Snad jen že to narozdíl od těch zkroucených předtím nekopalo do pedálu

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Za prvé nemá e34 2 tuny ani zdaleka
A nevím co máš na autě ty,ale prostě z fabriky mělo nějaký TDSo vepředu chlazený kotouče a nějaký ne.Jen nevím podle čeho se to určovalo,podle mojich dosavadních poznatků na to nemá vliv ani Tour/sedan,ani manual/automat ani rok výroby.
A ano,na auto s nechlazeným kotoučem nemůžeš dát chlazený - nevejde se do třmenu.
Koupit se dají naprosto běžně oboje kotouče.

A nevím co máš na autě ty,ale prostě z fabriky mělo nějaký TDSo vepředu chlazený kotouče a nějaký ne.Jen nevím podle čeho se to určovalo,podle mojich dosavadních poznatků na to nemá vliv ani Tour/sedan,ani manual/automat ani rok výroby.
A ano,na auto s nechlazeným kotoučem nemůžeš dát chlazený - nevejde se do třmenu.
Koupit se dají naprosto běžně oboje kotouče.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Moje TDSo mělo tažný z výroby a chlazený jsem neměl.oldaf píše:TDSo v automatu mělo chlazený. Každej touring tds měl také chlazený. A pokud mělo tažné z výroby tak mělo také chlazené přední kotouče.
Viděl jsem 2x TDS tour bez chlazených...
To je právě ono že člověk neví co kdo s těma autama dělal.Ale že by někdo předělával chlazený kotouče na nechlazený je asi blbost
