Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E34 tds brzdiče z 2.0i

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#1 Příspěvek od HIDEN »

Ahoj mám takové dilema musím ted v blízké době dělat přední brzdy ale říkám si že když už tak chlazený (přední) a to TDS nemá :cry: Tak se ptám je možné tam dat brzdiče z dvoulitra?Není v tom někde háček?
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#2 Příspěvek od radokrno »

TDS má chlazený přední.. :!:
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#3 Příspěvek od radokrno »

ted nevim jestli se bavíme o tom samém. :D
asi ne tak pardon.
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#4 Příspěvek od HIDEN »

Mám druhou E34 tds a jsou tam jednoduchý kotouče (na předku)
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#5 Příspěvek od radokrno »

no tak jestli o kotoučích tak tam chlazený mám..co máš za rok
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#6 Příspěvek od radokrno »

HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#7 Příspěvek od HIDEN »

95 tak nechápu
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#8 Příspěvek od radokrno »

já 96 kombi motor M51 a je jedno jestli sedan či kombajn
dej si to tam do toho decodéru vin,a ono ti to ukáže co by jsi tam měl mít.v tom odkazu
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#9 Příspěvek od radokrno »

a dyt si dáš nějakej vyhedávač podle kritérií ,jak ti to může vyhodit nechlazený...třeba autokelly atd,,to neni možný přeci,zkoušel jsi to?
nechlazený tam asi taky může být ,ale většinou nabídka je na chlazený.?
nevim ,někdo ti o tom bude muset říct víc .Ale pokud to půjde tak chlazený.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#10 Příspěvek od Kail »

Dělalo se obojí.Nepodařilo se mi přijít na to podle čeho sou chlazený/nechlazený.
Snad všechny automaty maj chlazený,ale viděl jsem chlazený i na manuálech.

Myslím si že zaměnitelný sou všechny brzdiče a kotouče ze všech modelů.Podle mojich info tam můžeš dát klidně brzdiče a kotouče z 540ky nebo m5ky.
pepino5xx
Registrovaný
Příspěvky: 2506
Registrován: úte 15.04.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1859

#11 Příspěvek od pepino5xx »

Jojo, na všechny E34 pasujou všechny brzdy. Ale komplet, třmen, kotouč i desky.
Pozor u M5 brzd 315mm, už to chce 16" kola.
Ale zase jako jediné mají chlazení náboje kola vepředu :)
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#12 Příspěvek od radokrno »

já mám manuál chlazenej...a řekl bych že původní :?:
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#13 Příspěvek od Kail »

Ještě je možný že měl Touring chlazený a sedan ne,ale viděl jsem obojí s oběma variantama.
Těžko tvrdit,když je po těch letech většina aut splácanina slepená z víc kusů :) .

Ale asi takhle,dávat na TDS brzdy z 520i (na chlazenej kotouč je samozřejmně potřeba i jinej třmen) jen proto abych je měl vnitřně chlazený je vyhazování peněz a škoda času.
Když už bych to řešil tak alespoň za něco co má smysl a hlavně účinek,třeba z tý 540i (má čtyřpístky?Pepino?),740i,750i...Ale to by chtělo posílit i zadek.
Druhá věc je jestli má cenu dávat takový brzdy na TDS.Je naprosto jasný že nemá,je to další vyhození peněz.Origo brzdy brzděj solidně a závodit se s tím autem beztak nedá :ja_nic: .

Já měl nechlazený a kupoval jsem tam vrtaný kotouče.Spíš ale protože jsem je měl za super cenu a pěkně to vypadalo,nějaký zlepšení při brždění normální člověk ani nezaznamená.Snad jen že to narozdíl od těch zkroucených předtím nekopalo do pedálu :)
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#14 Příspěvek od radokrno »

chceš říct ,že na mém tds mám neorigo kotouče,nebo že se dávaly dva druhy třmenů na stejný motor a kastly?nevim jak si to tedy vysvětlit,ale zajímá mě kde se sháněj nechlazený na tds.a že by se dávali na 2 tunový auto nechlazený na předek se mi nezdá...
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#15 Příspěvek od Kail »

Za prvé nemá e34 2 tuny ani zdaleka :wink:
A nevím co máš na autě ty,ale prostě z fabriky mělo nějaký TDSo vepředu chlazený kotouče a nějaký ne.Jen nevím podle čeho se to určovalo,podle mojich dosavadních poznatků na to nemá vliv ani Tour/sedan,ani manual/automat ani rok výroby.

A ano,na auto s nechlazeným kotoučem nemůžeš dát chlazený - nevejde se do třmenu.

Koupit se dají naprosto běžně oboje kotouče.
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#16 Příspěvek od radokrno »

ok jen jsem sě chtěl ujistit v tom ,že by tampřeci jenom možná měly být nechlazený,ale to se vylučuje tím ,že mám chlazený tudíž třmeny pro chlazený.dik,,,já jsem se v nabídkách nesetkal s nechlazenýma na předek ,nebo jsem je řehlížel,juknu se znova.
pepino5xx
Registrovaný
Příspěvky: 2506
Registrován: úte 15.04.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1859

#17 Příspěvek od pepino5xx »

Kail: 4 pístky jsou jen ze 750i ty lepší, né všechny je mají.
A moje má 2t dost často, taky proto mám eMkový 315mm.
To máš 1850 auto, 65 já, 50 bordela v autě a hned máš 1965kg :)
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#18 Příspěvek od oldaf »

TDSo v automatu mělo chlazený. Každej touring tds měl také chlazený. A pokud mělo tažné z výroby tak mělo také chlazené přední kotouče.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#19 Příspěvek od Kail »

pepino5xx píše:A moje má 2t dost často, taky proto mám eMkový 315mm.
To máš 1850 auto, 65 já, 50 bordela v autě a hned máš 1965kg :)
Jenže TDSo v sedanu nemá ani 1500kg,Tour může mít k 1600kg :wink:

Bordel v autě nepočítám,to bych potřeboval na Landa "C"čko :lol: .Teď už teda ne :? ...
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#20 Příspěvek od Kail »

oldaf píše:TDSo v automatu mělo chlazený. Každej touring tds měl také chlazený. A pokud mělo tažné z výroby tak mělo také chlazené přední kotouče.
Moje TDSo mělo tažný z výroby a chlazený jsem neměl.
Viděl jsem 2x TDS tour bez chlazených...

To je právě ono že člověk neví co kdo s těma autama dělal.Ale že by někdo předělával chlazený kotouče na nechlazený je asi blbost :) .Stejně je to přece fuk...
Odpovědět