Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Pozastaveni otacek pri zrychlovani

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Led_Zeppelin
Registrovaný
Příspěvky: 122
Registrován: stř 08.07.2009 00:00
Bydliště: The Dark Side of the Moon
Klubové ID: 2476

#1 Příspěvek od Led_Zeppelin »

Neco jako tady na tom videu, s tim, ze to je snad u vsech (i u sedmicek, benzin, diesel, ruzne velky motory), akorat dela to "jinde", nekdy u 4 tisic otacek (jako tady na tom videu), nekdy u 4,5 atd., coz je asi logicky, kdyz jsou to ruzny auta s ruznymi motory...

http://www.youtube.com/watch?v=OQ2It9a7zdY
Asi na osme, devate vterine videa... Proste se zvysovani otacek na pul vteriny pozastavi, "zavaha" a pak jede dal...

No kazdopadne, co to je, co to dela?
Docetl jsem se o nejakym torque converteru, ale moc chytrej z toho nejsem...
Diky
Led_Zeppelin
Registrovaný
Příspěvky: 122
Registrován: stř 08.07.2009 00:00
Bydliště: The Dark Side of the Moon
Klubové ID: 2476

#2 Příspěvek od Led_Zeppelin »

Nikoho nic nenapada? :?
magorcondoria
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 19.05.2009 00:00
Bydliště: Aussig(Ústí/L)

#3 Příspěvek od magorcondoria »

Hlučný Vanos u M52 okolo 3tis. ot.Motor bez talířové pruziny na sací vačce.Začala se montovat někdy až od půlky roku 96.Pokud se zrychlovalo na vyšší rychlostní stupěn, do kopce a pomalu stoupaly otáčky,jak to začalo "rachtat" , motor přestával citelně táhout.

Prodleva patrně souvisí s přestavováním vačky.U starších motorů je to jen ,zapnuto nebo vypnuto.Novější motory již mají plynulou změnu časování.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Snejk »

hovno, je to zamek menice... v 90ti
treba u e32 to bylo tak razantni ze ti to pripadlo ze dal kvalt nevic :lol:

je to presne jak si napsal ale ne cely.. je to spojka co zamkne menic.. prida to pak nekolik procent vykonu na kola protoze neprokluzuje menic..
torque converter clutch je spravne to co ti tam strasi :)
magorcondoria
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 19.05.2009 00:00
Bydliště: Aussig(Ústí/L)

#5 Příspěvek od magorcondoria »

Všichni nemají automatickou převodovku. O té "špéře" ani ani hodně majitelú neví ,pokud je převodovka v pořádku tak to zamknutí nepocítíš(pokud o tom nevíš a opravdu to nesleduješ),je to malý pokles otáček motoru,né prodleva.Pokud se rozpojí ve vyšší rychlosti ,tak otáčky motoru vyletí nahoru,protože měnič již není schopen přenášet tak velký výkon.Potřebný k překonávání jízdního odporu ve vyšší rychlosti.
Odpovědět