potřeboval bych poradit ohledně diferenciálu...
je normální že je vůle na diferenciálu tam kde jsem ji zakreslil?
je to tam i od oleje....a dyž jsem odšrouboval šroub a strčil tam malíček tak jsem měl olej jen na špičce prstu.....to asi taky není dobře co?
taky bych to připisoval tomu hučení....něco vzadu hučí....a více když se zatáčí doprava.....kdž jsem otáčel poloosou, tak to tam trochu jakoby drhlo....špatný ložiska?
pokud ano....co s tím, kde opravit? kde koupit díly? udělám to sám?
Díky za rady
když ti hučí při zatáčení většinou to bývá ložisko, tam kde to máš zakreslený by vůle být neměla nebo spoň ani jeden z mých dvou difeců jí tam nemá, co s tím, repase je blbost difeců je sposta asi ideálně vyměnit kus za kus, a rovnou udělat obě zadní ložiska na kolech a kouknout na kardan, tak bych to udělal já, možná je i jiná možnost, pokud se ti chce zkus to třeba rozebrat a uvidíš jestli je to nějaké těsnění, jen nezapomeň že do difecu je speciální olej
pokud jde o tu vůli viz obrázek, tak pokud to je kousek tak to nebude na závadu. Je to jenom unašeč poloosy, který je tam zajištěn pérkem. Pokud s tím jde hýbat více (v směru jak jsou šipky) tak může být že to pérko nedrží. Každopádně to není na repas difecu. Tobě ale sákne gufero poloosy, takže jestli ho budeš měnit, tak budeš mít příležitost skontrolovat i zajištění unašeče.
no jakmile budu mít možnost zvednout auto tak oddělám diferák a kouknu na to...pokud to bude jen ta pružinka a to gufero tak by to nemuselo být drahý ne?
Jinak díky moc za rady
jo jasný jsem se přepsal...
takže pokud to bude jen to pérko....a to gufero když to sákne, tak koupim celou tu 18tku 2x a přendám to sám? je to složitý? nebo to zvládnu?
tak jestli to zvládneš netuším. Nic složitého to není, ale nevim jak si schopný. Nejdřív si ale zjisti jestli nemáš v háji některé ložisko kola, jak si psal o těch hučeních. Ať to uděláš při jednom.
no tak už sem si na autě udělal vše kolem motoru, podvozku, atd...takže bych to měl zvládnout.
jo a s těma zadníma ložiskama....lepší asi vyndat poloosy že...a pak zkoušet vůle....
dík
lozisko kola muze hucet a nemit vuli a vetsinou to tak i byva. Pokud vytahnes poloosu tak mit vuli muze protoze je tou poloosou stahle. Loziska kola vyzkousej na zvedaku. Vypni ASC/DSC rozjed to tak na kilo, vyrad a poslouchej (teda ve 2 lidech). Lozisko kola jde vymenit i bez demontaze poloosy, ale rozhodne to pujde lepe kdyz tam nebude. Takze proto jsem ti psal at si je zkontrolujes napred, bude se to delat lepe pri jednom s vytazenyma poloosama.
A nepis mi prosim pokazde SZ jako upozorneni na prispevek. Dik
ale jo jde. Jenom takhle jak jsem psal o tom zvedaku tak poznas i ty loziska co huci mene, nebo od vetsi rychlosti. Kdyz to zkousis jenom zatocenim kola rukou, tak diky odporu diferaku a solichani brzd o kotouc a hlavne male rychlosti otaceni nemusis odhalit zavadu.
Taky v prvnim prispevku mas fotku auta na zvedaku, tak jsem tak nejak predpokladal ze to nebude problem
zkus to teda nejdrive ze jenom odtlacis desticky a zatocis. Vyndavat poloosu jenom kvuli zjisteni loziska je dost vopruz, zvlast na leve strane kvuli vyfuku
Edit:
Jo tu fotku jsem myslel. Ja vedel ze nekde bylo u tvojeho prispevku fotka na zvedaku
no tak sem to měl zvedlý....oddělanej brzdič, kotouč...
zatočil jsem s poloosou a rachot šel z diferáku.....
co může být v pr....?
tohle asi nebudou mít nasvědomí ty gufera....to bude asi nějaký ozubený kolo vyšlochtaný ne?
dají se ty vnitřky někde sehnat?
díky
Mam taky E39 a tendle problem řešim taky,taky se mi zdá že mi hučí něco v diferáku.Taky když mam auto v tahu,sešlápnu spojku a chci zařadit rychlost,tak tam zezadu i něco cvakne.Co by to mohlo být?