Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Servo

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
dylinar
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: stř 23.03.2011 01:00

#1 Příspěvek od dylinar »

Ahojte mám 530d rok 2000 a newim kde mam pod kapotou najit servo a nadobu na doplneni nebo tak neco..děkujuuu :(
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 2669

#2 Příspěvek od Sweden »

Here:
Přílohy
odlučovač 007.jpg
odlučovač 007.jpg (154.61 KiB) Zobrazeno 353 x
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Dettektorr
Registrovaný
Příspěvky: 461
Registrován: pát 12.11.2010 01:00
Bydliště: Kladno

#3 Příspěvek od Dettektorr »

hoši sem lama. Dneska mi zničehonic ztuhlo servo. Při jízdě se mi to zdá v pohodě ale při stání je to citelně tužší takže točit volantem dlaní na místě nejde. Každopádně když vypnu klíček tak volant ještě o poznání víc ztuhne a otočit volantem téměř nejde. Z toho usuzuji, že servo běží, ale jen tak na půl výkonu. Koukal jsem pod víčko, ale nevím co je ryska pro kapalinu jestli ten čuráček co je ze spoda na víčku anebo ta podlouhlá mezera v hrdle. Tuším že ve výpisu výbavy jsem měl servotronic. Prosím jak moc dolít kapalinu a kde to měřit. Snad to tím vyřeším. Děkuju všem za eventuelní pomoc. Zdar.ůl výkonu. Koukal jsem pod víčko, ale nevím co je ryska pro kapalinu jestli ten čuráček co je ze spoda na víčku anebo ta podlouhlá mezera v hrdle. Tuším že ve výpisu výbavy jsem měl servotronic. Prosím jak moc dolít kapalinu a kde to měřit. Snad to tím vyřeším. Děkuju všem za eventuelní pomoc. Zdar.
Dettektorr
Registrovaný
Příspěvky: 461
Registrován: pát 12.11.2010 01:00
Bydliště: Kladno

#4 Příspěvek od Dettektorr »

jinak model mám 530d r.v. 01. Píšu z mobilu tak mi to dělá divy v textu.
Dettektorr
Registrovaný
Příspěvky: 461
Registrován: pát 12.11.2010 01:00
Bydliště: Kladno

#5 Příspěvek od Dettektorr »

tak včera večer se záhada serva vyřešila sama. Omylem jsem u krámu na 15 minut zaparkoval s kolama vytočenýma úplně vpravo a po příchodu zpět servo začlo fungovat. Netuší někdo proč? Mohlo se třeba odvzdušnit? Díky.
Piotr
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: sob 22.08.2009 00:00

#6 Příspěvek od Piotr »

taky jsem nedávno řešil servo u své E39 530D, začalo při zatáčení celkem znatelně hučet a bylo to cítit i ve volantu, měl jsem kapalinu pod rysku, tak jsem pro jistotu kouknul jestli kdesi cosi neteče, dolil a je to zatím OK i když mám občas pocit že je servo obecně celkem tuhé. Jinak ryska je právě ten "čůráček" ze spoda na víčku, jsou tam 2 úrovně ve smyslu hodnoty min - max a co se pamatuju kontroluje se to jen přiložením víčka zpět (v odšroubovaném stavu). Pro odvzdušnění by mělo stačit párkrát protočit plný rejd tam a zpět a hotovo
Odpovědět