
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Servo
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 461
- Registrován: pát 12.11.2010 01:00
- Bydliště: Kladno
hoši sem lama. Dneska mi zničehonic ztuhlo servo. Při jízdě se mi to zdá v pohodě ale při stání je to citelně tužší takže točit volantem dlaní na místě nejde. Každopádně když vypnu klíček tak volant ještě o poznání víc ztuhne a otočit volantem téměř nejde. Z toho usuzuji, že servo běží, ale jen tak na půl výkonu. Koukal jsem pod víčko, ale nevím co je ryska pro kapalinu jestli ten čuráček co je ze spoda na víčku anebo ta podlouhlá mezera v hrdle. Tuším že ve výpisu výbavy jsem měl servotronic. Prosím jak moc dolít kapalinu a kde to měřit. Snad to tím vyřeším. Děkuju všem za eventuelní pomoc. Zdar.ůl výkonu. Koukal jsem pod víčko, ale nevím co je ryska pro kapalinu jestli ten čuráček co je ze spoda na víčku anebo ta podlouhlá mezera v hrdle. Tuším že ve výpisu výbavy jsem měl servotronic. Prosím jak moc dolít kapalinu a kde to měřit. Snad to tím vyřeším. Děkuju všem za eventuelní pomoc. Zdar.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 461
- Registrován: pát 12.11.2010 01:00
- Bydliště: Kladno
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 461
- Registrován: pát 12.11.2010 01:00
- Bydliště: Kladno
taky jsem nedávno řešil servo u své E39 530D, začalo při zatáčení celkem znatelně hučet a bylo to cítit i ve volantu, měl jsem kapalinu pod rysku, tak jsem pro jistotu kouknul jestli kdesi cosi neteče, dolil a je to zatím OK i když mám občas pocit že je servo obecně celkem tuhé. Jinak ryska je právě ten "čůráček" ze spoda na víčku, jsou tam 2 úrovně ve smyslu hodnoty min - max a co se pamatuju kontroluje se to jen přiložením víčka zpět (v odšroubovaném stavu). Pro odvzdušnění by mělo stačit párkrát protočit plný rejd tam a zpět a hotovo