Zdravim všechny bmw kutili Mám problém asi jeden z mála problémů kterej může nastat. Nedobíjí alternátor a chci se zeptat jak ho mám vyndat. Ne že bych byl nešikovnej a nepřišel na to sám ale venku je zinma tak se s tim nechci rozčilovat a jít aspoň trochu na jistotu. kdyby teda byl někdo tak hodnej a jednoduše popsal vyndání altíku byl bych vděčnej je to BMW e39 motor 4,4 rok 96. a kdyby ještě někdo věděl o nějaký stránce kde prodávaj uhlíky a ten modul co se v tim sere bylo by to super děkuju za každou užitečnou radu nebo odkaz
Nechci tě strašit,ale dělal jsem to na mojí X5 4,4 rv 2000. Jestli ho máš vodou chlazený ,tak si připrav 17.000 na repas od BOSCH-e ,protože ti ho nikdo neopraví a navíc jak je vodou chlazený, tak jsem při tom vyměnil vodní pumpu ( musela se sundat) , všechny kladky a řemeny a byl jsem v tom za slušný ranec.Co jsem se díval to ETK, tak tam dávali oba typy
v roce 96 by ještě neměl být vodou chlazenej, dával se tuším až k Vanos motorům. Jinak si myslím, že to půjde jedině spodem, ale vlastní zkušenost s tím naštěstí nemám.
Ježiši, co to zase řešíte za hovadiny, alternátor je na třech šroubech M8 a normálně ho vytáhneš, nevidím v tom žádný problém. Polopaticky : sundáš drážkový řemen, povolíš a dáš si na stranu napínák toho drážkového řemene,demnotuj náfuk chlazení alternátoru, pak povolíš ty tři šrouby, ODPOJ AKUMULÁTOR, vycvakneš konektor od elektriky z alternátoru a ten vyndáš. Musíš si sním trochu zakroutit kolem hadic od olejového filtru.
Doufám, že se tady za chvíli nebude řešit výměna píchlého kola.
Frosty píše:Ježiši, co to zase řešíte za hovadiny, alternátor je na třech šroubech M8 a normálně ho vytáhneš, nevidím v tom žádný problém. Polopaticky : sundáš drážkový řemen, povolíš a dáš si na stranu napínák toho drážkového řemene,demnotuj náfuk chlazení alternátoru, pak povolíš ty tři šrouby, ODPOJ AKUMULÁTOR, vycvakneš konektor od elektriky z alternátoru a ten vyndáš. Musíš si sním trochu zakroutit kolem hadic od olejového filtru.
Doufám, že se tady za chvíli nebude řešit výměna píchlého kola.
zde se projevuje vysoce pokročilá arogance. děkuju za radu pane šéf!!!
jjo krožky jdou take vymenit jak u bosch tak aj u valea take uhliky proste vše akorat pokud maž chlazeny vodou tak s tema krožkame uš přesne nevim delal sem to pouze u mercedesu
altík mám venku už od soboty:-) nakonec šel spodem, nebylo to tak hrozný jak mě všichni strašili. to kdybych věděl tak se ani neptám. stejně jsem se ptal akorát proto abych šel víc najistotu a nepřemejšlel co to ještě kde drží jestli mě chápete. holt jsem sis tim musel zase poradit sám ale nakonec v pohodě, zítra vezu altík k opravářoj tak to dá snad do kupy a nebudu mit žádný starosti děkuju všem za rady