Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

POMOC!!! vyndání altíku 540i

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
pepa540
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 27.01.2011 01:00

#1 Příspěvek od pepa540 »

Zdravim všechny bmw kutili ;-) Mám problém asi jeden z mála problémů kterej může nastat. Nedobíjí alternátor a chci se zeptat jak ho mám vyndat. Ne že bych byl nešikovnej a nepřišel na to sám ale venku je zinma tak se s tim nechci rozčilovat a jít aspoň trochu na jistotu. kdyby teda byl někdo tak hodnej a jednoduše popsal vyndání altíku byl bych vděčnej ;-) je to BMW e39 motor 4,4 rok 96. a kdyby ještě někdo věděl o nějaký stránce kde prodávaj uhlíky a ten modul co se v tim sere bylo by to super ;-) děkuju za každou užitečnou radu nebo odkaz :!: :wink:
pepa540
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 27.01.2011 01:00

#2 Příspěvek od pepa540 »

Tak poradí někdo nebo to je bmw tajemství? :o já bez toho auta umřuuuuu :lol:
signum
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: pon 19.09.2005 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od signum »

Nechci tě strašit,ale dělal jsem to na mojí X5 4,4 rv 2000. Jestli ho máš vodou chlazený ,tak si připrav 17.000 na repas od BOSCH-e ,protože ti ho nikdo neopraví a navíc jak je vodou chlazený, tak jsem při tom vyměnil vodní pumpu ( musela se sundat) , všechny kladky a řemeny a byl jsem v tom za slušný ranec.Co jsem se díval to ETK, tak tam dávali oba typy :D
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Klubové ID: 754
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Player1 »

v roce 96 by ještě neměl být vodou chlazenej, dával se tuším až k Vanos motorům. Jinak si myslím, že to půjde jedině spodem, ale vlastní zkušenost s tím naštěstí nemám.
pepa540
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 27.01.2011 01:00

#5 Příspěvek od pepa540 »

tak já mám nahoře ještě jednotku lpg takže sem právě přemejšlel kudy pujde ven, je to jako ježek v kleci :-(
pepa540
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 27.01.2011 01:00

#6 Příspěvek od pepa540 »

jinak voda k tomu nevede je tam jen taková plastová mrcha asi na vzduch jestli to dobře chápu. jéj to už to vidim jak se budu zítra vstekat u toho :-D :-(
Frosty
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: úte 16.12.2008 01:00

#7 Příspěvek od Frosty »

Ježiši, co to zase řešíte za hovadiny, alternátor je na třech šroubech M8 a normálně ho vytáhneš, nevidím v tom žádný problém. Polopaticky : sundáš drážkový řemen, povolíš a dáš si na stranu napínák toho drážkového řemene,demnotuj náfuk chlazení alternátoru, pak povolíš ty tři šrouby, ODPOJ AKUMULÁTOR, vycvakneš konektor od elektriky z alternátoru a ten vyndáš. Musíš si sním trochu zakroutit kolem hadic od olejového filtru. :P
Doufám, že se tady za chvíli nebude řešit výměna píchlého kola. :P
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od milo »

jinak dily koupis u http://www.starterservis.cz
pepa540
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 27.01.2011 01:00

#9 Příspěvek od pepa540 »

Frosty píše:Ježiši, co to zase řešíte za hovadiny, alternátor je na třech šroubech M8 a normálně ho vytáhneš, nevidím v tom žádný problém. Polopaticky : sundáš drážkový řemen, povolíš a dáš si na stranu napínák toho drážkového řemene,demnotuj náfuk chlazení alternátoru, pak povolíš ty tři šrouby, ODPOJ AKUMULÁTOR, vycvakneš konektor od elektriky z alternátoru a ten vyndáš. Musíš si sním trochu zakroutit kolem hadic od olejového filtru. :P
Doufám, že se tady za chvíli nebude řešit výměna píchlého kola. :P
zde se projevuje vysoce pokročilá arogance. děkuju za radu pane šéf!!! :wink: :lol:
antone39
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: stř 15.09.2010 00:00
Bydliště: Brno

#10 Příspěvek od antone39 »

no na 540 nevim ale zda by jsi ho potřeboval opravit tak ti ho udelam sem ale z brna
pepa540
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 27.01.2011 01:00

#11 Příspěvek od pepa540 »

antone39 píše:no na 540 nevim ale zda by jsi ho potřeboval opravit tak ti ho udelam sem ale z brna
spíš by mě zajímalo jestli se daj měnit ty snímaci kroužky nebo jestli to je celý na vyhození :o :lol:
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2455
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#12 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Návod na demontáž altíku je tady http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/00/13/25 . Ale s tím LPG Ti bohužel neporadím. :D
antone39
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: stř 15.09.2010 00:00
Bydliště: Brno

#13 Příspěvek od antone39 »

jjo krožky jdou take vymenit jak u bosch tak aj u valea take uhliky proste vše akorat pokud maž chlazeny vodou tak s tema krožkame uš přesne nevim delal sem to pouze u mercedesu
pepa540
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 27.01.2011 01:00

#14 Příspěvek od pepa540 »

altík mám venku už od soboty:-) nakonec šel spodem, nebylo to tak hrozný jak mě všichni strašili. to kdybych věděl tak se ani neptám. stejně jsem se ptal akorát proto abych šel víc najistotu a nepřemejšlel co to ještě kde drží jestli mě chápete. holt jsem sis tim musel zase poradit sám ale nakonec v pohodě, zítra vezu altík k opravářoj tak to dá snad do kupy a nebudu mit žádný starosti :lol: děkuju všem za rady :wink: :!:
Odpovědět