Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
POMOC!!! vyndání altíku 540i
Zdravim všechny bmw kutili
Mám problém asi jeden z mála problémů kterej může nastat. Nedobíjí alternátor a chci se zeptat jak ho mám vyndat. Ne že bych byl nešikovnej a nepřišel na to sám ale venku je zinma tak se s tim nechci rozčilovat a jít aspoň trochu na jistotu. kdyby teda byl někdo tak hodnej a jednoduše popsal vyndání altíku byl bych vděčnej
je to BMW e39 motor 4,4 rok 96. a kdyby ještě někdo věděl o nějaký stránce kde prodávaj uhlíky a ten modul co se v tim sere bylo by to super
děkuju za každou užitečnou radu nebo odkaz

Nechci tě strašit,ale dělal jsem to na mojí X5 4,4 rv 2000. Jestli ho máš vodou chlazený ,tak si připrav 17.000 na repas od BOSCH-e ,protože ti ho nikdo neopraví a navíc jak je vodou chlazený, tak jsem při tom vyměnil vodní pumpu ( musela se sundat) , všechny kladky a řemeny a byl jsem v tom za slušný ranec.Co jsem se díval to ETK, tak tam dávali oba typy 
Ježiši, co to zase řešíte za hovadiny, alternátor je na třech šroubech M8 a normálně ho vytáhneš, nevidím v tom žádný problém. Polopaticky : sundáš drážkový řemen, povolíš a dáš si na stranu napínák toho drážkového řemene,demnotuj náfuk chlazení alternátoru, pak povolíš ty tři šrouby, ODPOJ AKUMULÁTOR, vycvakneš konektor od elektriky z alternátoru a ten vyndáš. Musíš si sním trochu zakroutit kolem hadic od olejového filtru.
Doufám, že se tady za chvíli nebude řešit výměna píchlého kola.
Doufám, že se tady za chvíli nebude řešit výměna píchlého kola.
-
milo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
- Kontaktovat uživatele:
jinak dily koupis u http://www.starterservis.cz
zde se projevuje vysoce pokročilá arogance. děkuju za radu pane šéf!!!Frosty píše:Ježiši, co to zase řešíte za hovadiny, alternátor je na třech šroubech M8 a normálně ho vytáhneš, nevidím v tom žádný problém. Polopaticky : sundáš drážkový řemen, povolíš a dáš si na stranu napínák toho drážkového řemene,demnotuj náfuk chlazení alternátoru, pak povolíš ty tři šrouby, ODPOJ AKUMULÁTOR, vycvakneš konektor od elektriky z alternátoru a ten vyndáš. Musíš si sním trochu zakroutit kolem hadic od olejového filtru.![]()
Doufám, že se tady za chvíli nebude řešit výměna píchlého kola.
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Návod na demontáž altíku je tady http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/00/13/25 . Ale s tím LPG Ti bohužel neporadím. 
altík mám venku už od soboty:-) nakonec šel spodem, nebylo to tak hrozný jak mě všichni strašili. to kdybych věděl tak se ani neptám. stejně jsem se ptal akorát proto abych šel víc najistotu a nepřemejšlel co to ještě kde drží jestli mě chápete. holt jsem sis tim musel zase poradit sám ale nakonec v pohodě, zítra vezu altík k opravářoj tak to dá snad do kupy a nebudu mit žádný starosti
děkuju všem za rady

