Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 530d na volnoběh po nějaké době začně kouřit

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Coulan
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: stř 29.12.2010 01:00
Klubové ID: 2636

#1 Příspěvek od Coulan »

Zdravím.Měl někdo podobný problém??

Když jen tak sedím v autě a mám nastartováno od 5 min a víc tak pak chvilinku jak se rozjedu tak to dost kouří ale jen fakt chvíli pak přestane a už pak nezakouří vůbec.
dejvidek
Registrovaný
Příspěvky: 302
Registrován: čtv 12.03.2009 01:00
Bydliště: Písek

#2 Příspěvek od dejvidek »

pravděpodobně ti odchází turbo, zkontroluj vůli v hřídelce, jak je tam vůle tak to nabere olej kterej se pak spálí když se rozjedeš a hulí to jak protržený. bejvá to tak po delšim stání s běžícím motorem
masilkov
Registrovaný
Příspěvky: 138
Registrován: pon 16.07.2007 00:00

#3 Příspěvek od masilkov »

Ne ne ne,turbo to není. Kup si filtr do ventilového víka. Je to klasika. Necháš to chvilku běhat na volnoběh. Pak se rozjedeš a hulí to. Po chvilce to přestane. Filtr jde koupit jenom v BMW. Stojí myslím 600 nebo tak nějak
Coulan
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: stř 29.12.2010 01:00
Klubové ID: 2636

#4 Příspěvek od Coulan »

Dnes jsem se díval na turbo a vypadá že ho nedávno někdo měnil.Vypadá že je jak nové.Auto mám z D 3 týdny.

Díky moc za rady
micko525
Registrovaný
Příspěvky: 242
Registrován: ned 04.03.2007 01:00

#5 Příspěvek od micko525 »

Je to nejspíš ten filtr,jmenuje se to filtr odlučovače oleje z turba,taky mi to e39 dělala,a já kvůli tomu dával nové turbo a stejně to dělalo,pak sem koupil za 600kč filtr a byl klid,pěkně mě to nasralo.Má se měnit každou třetí výměnu oleje.
masilkov
Registrovaný
Příspěvky: 138
Registrován: pon 16.07.2007 00:00

#6 Příspěvek od masilkov »

Přesně tak,hezky měnit:)
Jindriseek1
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pon 30.01.2012 01:00
Bydliště: Haná

#7 Příspěvek od Jindriseek1 »

Trochu bych oživil tohle téma. Včera jsem jen tak při nastartovaným motoru (530d 142kw) otevřel víčko od nalívání oleje a docela jsem se vylekal jelikož se z něho docela hulilo a bylo to cítit jako spálenej olej. Přesně jako stará krutě vyšlehlá stodvacítka :lol: . Ale z výfuku to nijak znatelně nehulí. Co to sakra je??? Že by taky ten odlučovač? Já jsem to nikdy neměnil,měl jsem 4 roky 135kw a nehulilo to tak z toho hrdla.
Uživatelský avatar
cmelak
Registrovaný
Příspěvky: 1539
Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Praha - Čeština do BMW
Klubové ID: 2687

#8 Příspěvek od cmelak »

Jestli si to neměnil 4 roky tak to koukej hned vyměnit a pak dej vědět..
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
patas24
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: sob 15.12.2012 01:00

#9 Příspěvek od patas24 »

Ja mam problem ze kdyz auto jdu nastartovat na druhy den myslim tim kdyz je studeny motor prvni start to zahuli cca 5s a pak je klid cely rezim jizdy uz nic pak jak je zahraty uz nehuli pri startu,pri nicem
Donkey
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: pon 07.12.2009 01:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Donkey »

kdyz uz ma vrtulka turba vůli vertikalni {z vrchu dolu} tak cca +-0.5mm kolik mam casu na to dat ho repasovat?A nebo kolik je schopne to turbo KM?Zjistil jsem to po tom co jsem si daval nove vlnovce.
530d 142 kw
díky :)
mates_
Registrovaný
Příspěvky: 292
Registrován: úte 12.08.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od mates_ »

0,5mm je podle mě ok... jak se to prohřeje a rozpálí při jízdě tak se tepelnou roztažností vůle vymezí... měl jsem kdysi na repas turbo na 200sx a taky tam byla takováto "vůlička" a toto mi bylo řečeno.. spíš špatná vůle je "dopředu-dozadu" to by se nemělo hnout..
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#12 Příspěvek od beny-maser »

přesně tak,dopředu dozadu se to hejbat nesmí,ale nahoru dolů je to celkem normální já to mám na tds už 100tis km a furt stejný, olej to nežere.
Odpovědět