Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
dovybavení e 34 tds protiskluzem
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
zajdi si radsi na botoxovy inijekce do pravy nohy, nebo zahod ty boty s olovenejma podrazkama;-) sice to "jenom" bere informaci o otaceni kol z cidel abs a podle toho ti to ustrihne naftu, ale asi nejsnazsi bude se kouknout k fofrklacku, jestli je tam vytazenej konektor pro tlacitko. a jestli ne, tak si o tom myslim svoje...
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Dej tam samosvor a kup si lehčí boty.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
samosvor mám,ale kámoš měl e32 a jezdil s tím v zimě po horách stejně jako v létě(s proti skluzem)
nechci dělat přestavbu auta, myslel jsem jestli tam není příprava ve stylu přípravy na tempomat(sundat dva plasty, natáhnout kablík, zastrčit do štekru,zacvaknout pačku a nasadit plasty zpět) kde má být řídící jednotka?
nechci dělat přestavbu auta, myslel jsem jestli tam není příprava ve stylu přípravy na tempomat(sundat dva plasty, natáhnout kablík, zastrčit do štekru,zacvaknout pačku a nasadit plasty zpět) kde má být řídící jednotka?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
No, a co kvalitní zimní obutí? To je účinnější než ASC.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
mám pirelli winter 225/60 R15 originál rozměr z tabulek vzorek 7mm,
asi takhle klucy jízdní vlastnosti tu řešit nechci, jsou super i na sněhu a ledu a mě to baví s tím jezdit i v zimě, ale tímhle autem jezdí i moje mladá a té vadí že to nemá protiskuz a potom vymejší nejrůznější variacea pí... na to aby se někam dostala.
A winterwagen kupovat nechci!!!
asi takhle klucy jízdní vlastnosti tu řešit nechci, jsou super i na sněhu a ledu a mě to baví s tím jezdit i v zimě, ale tímhle autem jezdí i moje mladá a té vadí že to nemá protiskuz a potom vymejší nejrůznější variacea pí... na to aby se někam dostala.
A winterwagen kupovat nechci!!!
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Aha. Nechť si tedy pořídí na řízení v zimě do auta přezouvací boty. Vysoký podpatek ani pohorky nejsou na zimu pro řidičku správnou obuví.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
hezky je to, ze informace o tom, ze s tim bude jezdit taky ridicka, o kterou se dotycnej boji z nej vypadne az u patyho prispevku. ale jak rikam, uklid bodrel, kerej vozis pred radickou, vyndej manzetu radicky, pak vyndej i to drevo/kozenku a hledej nakej nezapojenej konektor. tipuju ze tds z 1996 bude mit komplet kabelovej svazek, pokud teda neni v uplny socce.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
to jo, mě jde o to, že tlačítko asc je o dost víš, hned pod panelem ovládání ventilace, takže jestli není nutný sundat celý ten tapec co je nad středovým tunelem a ne jen prozkoumat prostor pod prkýnkem řadičky,nehledě na to že natáhnou ten kablík už je to nejmenší.
kde má být řídící jednotka? to mi někdo poradí? jestli tam nemám na ní žehličku tak se není o čem bavit. Volnej štekrů tu mám tři p.....
Zajímá mě to přesně, ne teoreticky.
kde má být řídící jednotka? to mi někdo poradí? jestli tam nemám na ní žehličku tak se není o čem bavit. Volnej štekrů tu mám tři p.....
Zajímá mě to přesně, ne teoreticky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
no pokud vyloženě netrvá na ASC+T tak se to brzd nijak netyka... e32/34 meli vetsinou jen obycejne ASC. a jelikoz diesel nema skrtici klapku tak to omezeni vykonu motoru bude jen softwarova zalezitost DDE, takze bych se nedivil ze staci jen to tlacitko... ale to tu jen teoretizuju... samozrejme dodelat i +T je naprostej nesmysl... jednotku kostku i vedeni i svazek vsechno jinak.. nesmysl radsi vymenit auto...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
o ASC mi právě jde, tempomat je u tds díky tomu, že to má elektronickej plyn, řešenej taky naprosto jednoduše,hadice,ani další kopresor na brzdy montovat nechci. Ale ve služebním vw a octávce máme ASR a ještě se mi nestalo, že bych někam nevyjel a to taky nebude bržněný.Jinak že by ASC bylo levnou náhražkou svoru se mi moc nezdá, protože samosvor má snad každý tds v touringu a ASC jen ty v plný palbě(většinou). Co má e32? taky jenom ASC?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1316
- Registrován: sob 19.11.2005 01:00
- Bydliště: Krkonoše
- Klubové ID: 1762
A v té spleti konektorů máš takovýhle protikus?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E31- ... 3a608ad0ae
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E31- ... 3a608ad0ae
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 278
- Registrován: úte 06.10.2009 00:00
Sháněl jsem informace o dodělání ASC+T,jelikož se mi nedaří sehnat samosvor. A tady na fóru mi řekli,že na to bych musel dodělat i čerpadlo a natáhnout hadice k zadní nápravě,protože jinak má E34 jen 3 okruhové ABS,potom taky nějaký velký svazek drátů,co vede pod volantem a místo ABS jednotky musí být ABS+ASC+T,nebo tak nějak,viděl jsem ji na ebay.
Trošku OT:nepomohlo by vzít tvoji přítelkyni vyblbnout někde na parkoviště,na autko si tak lépe zvykne. Moje dělala na 3jku kolečka v průměru 50m a všichni nechápavě zírali
pak už jezdí v pohodě...
Trošku OT:nepomohlo by vzít tvoji přítelkyni vyblbnout někde na parkoviště,na autko si tak lépe zvykne. Moje dělala na 3jku kolečka v průměru 50m a všichni nechápavě zírali

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
ale asc nic nedela jinak nez to, ze "sunda nohu z plynu".... pokud mas samosvor tak uz je asc jen pro trochu lenost... ale kdyz zapadnes tak to musis stejne vypnout protoze se to jinak ani nehne z mista...das podlahu a stojis... jo trochu to pomuze ale to das i nohou... asc+t je orpravdu sůlaba nahrazka svoru...
bohuzel moda je a to zaclo uz v e32 mit bud asc nebo svor... ale tohle obyc asc slo i se svorem, vsechny asc+t uz svor nemeli... av e38 39 uz ani svory nejsou... proste opruz... protoze kdyz asc selze tak ten svor te dokazal vyhrabat... jak se zakopes s asc+t tak konec... tak das podlahu a stojis.. a nic... uz pak jen se zkusit vyhoupat ... ale jinak to dost dobre funguje. ale samotne asc... nema zadnou vahu... ne o moc vic jak tvoje noha...
a jestli tvuj kamos s asc svorem a e32 vyjede vic tak to neni kuli asc ale tim ze to je e32 jako takova...
bohuzel moda je a to zaclo uz v e32 mit bud asc nebo svor... ale tohle obyc asc slo i se svorem, vsechny asc+t uz svor nemeli... av e38 39 uz ani svory nejsou... proste opruz... protoze kdyz asc selze tak ten svor te dokazal vyhrabat... jak se zakopes s asc+t tak konec... tak das podlahu a stojis.. a nic... uz pak jen se zkusit vyhoupat ... ale jinak to dost dobre funguje. ale samotne asc... nema zadnou vahu... ne o moc vic jak tvoje noha...
a jestli tvuj kamos s asc svorem a e32 vyjede vic tak to neni kuli asc ale tim ze to je e32 jako takova...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov