Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

dovybavení e 34 tds protiskluzem

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#1 Příspěvek od beny-maser »

Ahoj kluci má někdo zkušenost jestli je u e34 tds (r.v.96) příprava na protiskluz, třeba příprava na tempomat tam byla,abs tam je, tak co bych mohl ještě potřebovat? má s tím někdo vlastní zkušenost?
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#2 Příspěvek od pragdejf »

zajdi si radsi na botoxovy inijekce do pravy nohy, nebo zahod ty boty s olovenejma podrazkama;-) sice to "jenom" bere informaci o otaceni kol z cidel abs a podle toho ti to ustrihne naftu, ale asi nejsnazsi bude se kouknout k fofrklacku, jestli je tam vytazenej konektor pro tlacitko. a jestli ne, tak si o tom myslim svoje...
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Dej tam samosvor a kup si lehčí boty.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#4 Příspěvek od beny-maser »

samosvor mám,ale kámoš měl e32 a jezdil s tím v zimě po horách stejně jako v létě(s proti skluzem)
nechci dělat přestavbu auta, myslel jsem jestli tam není příprava ve stylu přípravy na tempomat(sundat dva plasty, natáhnout kablík, zastrčit do štekru,zacvaknout pačku a nasadit plasty zpět) kde má být řídící jednotka?
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

No, a co kvalitní zimní obutí? To je účinnější než ASC.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#6 Příspěvek od beny-maser »

mám pirelli winter 225/60 R15 originál rozměr z tabulek vzorek 7mm,

asi takhle klucy jízdní vlastnosti tu řešit nechci, jsou super i na sněhu a ledu a mě to baví s tím jezdit i v zimě, ale tímhle autem jezdí i moje mladá a té vadí že to nemá protiskuz a potom vymejší nejrůznější variacea pí... na to aby se někam dostala.
A winterwagen kupovat nechci!!!
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Aha. Nechť si tedy pořídí na řízení v zimě do auta přezouvací boty. Vysoký podpatek ani pohorky nejsou na zimu pro řidičku správnou obuví.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#8 Příspěvek od pragdejf »

hezky je to, ze informace o tom, ze s tim bude jezdit taky ridicka, o kterou se dotycnej boji z nej vypadne az u patyho prispevku. ale jak rikam, uklid bodrel, kerej vozis pred radickou, vyndej manzetu radicky, pak vyndej i to drevo/kozenku a hledej nakej nezapojenej konektor. tipuju ze tds z 1996 bude mit komplet kabelovej svazek, pokud teda neni v uplny socce.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#9 Příspěvek od beny-maser »

nevím jak informace, že s tím jezdí i řidička tak moc úzce souvisí s tématem které je v předmětu,
ale mám další dotaz k čemu je ten konektor pod prkýnkem u řadící páky?

je to e34 s klima automatik takže by to socka bejt nemusela,ale není to top mám el. stahovací pouze přední okna
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#10 Příspěvek od Tompo »

teoreticky by to mohl být konektor pro ASC
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#11 Příspěvek od beny-maser »

to jo, mě jde o to, že tlačítko asc je o dost víš, hned pod panelem ovládání ventilace, takže jestli není nutný sundat celý ten tapec co je nad středovým tunelem a ne jen prozkoumat prostor pod prkýnkem řadičky,nehledě na to že natáhnou ten kablík už je to nejmenší.
kde má být řídící jednotka? to mi někdo poradí? jestli tam nemám na ní žehličku tak se není o čem bavit. Volnej štekrů tu mám tři p.....
Zajímá mě to přesně, ne teoreticky.
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#12 Příspěvek od Tompo »

beru zpět...

pro asc je jiny svazek, jina jednotka, jina kostka, jine rozvody trubicek
pripravene to tezko bude, dodelat je to unreal

informace od člověka, který tyhle auta řeže tak často, jako chleba k snídani...
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Snejk »

no pokud vyloženě netrvá na ASC+T tak se to brzd nijak netyka... e32/34 meli vetsinou jen obycejne ASC. a jelikoz diesel nema skrtici klapku tak to omezeni vykonu motoru bude jen softwarova zalezitost DDE, takze bych se nedivil ze staci jen to tlacitko... ale to tu jen teoretizuju... samozrejme dodelat i +T je naprostej nesmysl... jednotku kostku i vedeni i svazek vsechno jinak.. nesmysl radsi vymenit auto...
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#14 Příspěvek od pragdejf »

zdar snejku, tak me napada, neni +T spis jenom lacina nahrazka svoru? jinak s tim asc mas pravdu, u tds by tlacitko mohlo stacit.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#15 Příspěvek od beny-maser »

o ASC mi právě jde, tempomat je u tds díky tomu, že to má elektronickej plyn, řešenej taky naprosto jednoduše,hadice,ani další kopresor na brzdy montovat nechci. Ale ve služebním vw a octávce máme ASR a ještě se mi nestalo, že bych někam nevyjel a to taky nebude bržněný.Jinak že by ASC bylo levnou náhražkou svoru se mi moc nezdá, protože samosvor má snad každý tds v touringu a ASC jen ty v plný palbě(většinou). Co má e32? taky jenom ASC?
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#16 Příspěvek od Tompo »

A v té spleti konektorů máš takovýhle protikus?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E31- ... 3a608ad0ae
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#17 Příspěvek od DestinyE34 »

Sháněl jsem informace o dodělání ASC+T,jelikož se mi nedaří sehnat samosvor. A tady na fóru mi řekli,že na to bych musel dodělat i čerpadlo a natáhnout hadice k zadní nápravě,protože jinak má E34 jen 3 okruhové ABS,potom taky nějaký velký svazek drátů,co vede pod volantem a místo ABS jednotky musí být ABS+ASC+T,nebo tak nějak,viděl jsem ji na ebay.
Trošku OT:nepomohlo by vzít tvoji přítelkyni vyblbnout někde na parkoviště,na autko si tak lépe zvykne. Moje dělala na 3jku kolečka v průměru 50m a všichni nechápavě zírali :driver: pak už jezdí v pohodě...
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#18 Příspěvek od beny-maser »

po ASC+T ani netoužím, to už jsem si na fóru našel, že to nemá ani cenu zkoušet. Má tam být pro ASC další řídící jednotka nebo ne?
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Snejk »

ale asc nic nedela jinak nez to, ze "sunda nohu z plynu".... pokud mas samosvor tak uz je asc jen pro trochu lenost... ale kdyz zapadnes tak to musis stejne vypnout protoze se to jinak ani nehne z mista...das podlahu a stojis... jo trochu to pomuze ale to das i nohou... asc+t je orpravdu sůlaba nahrazka svoru...
bohuzel moda je a to zaclo uz v e32 mit bud asc nebo svor... ale tohle obyc asc slo i se svorem, vsechny asc+t uz svor nemeli... av e38 39 uz ani svory nejsou... proste opruz... protoze kdyz asc selze tak ten svor te dokazal vyhrabat... jak se zakopes s asc+t tak konec... tak das podlahu a stojis.. a nic... uz pak jen se zkusit vyhoupat ... ale jinak to dost dobre funguje. ale samotne asc... nema zadnou vahu... ne o moc vic jak tvoje noha...
a jestli tvuj kamos s asc svorem a e32 vyjede vic tak to neni kuli asc ale tim ze to je e32 jako takova...
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#20 Příspěvek od beny-maser »

aha, ok konečně pořádná odpověď,kašlu na to a jdu si užívat zimy :D
Odpovědět