Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Prosím moc o radu 525 D manuál

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
wazer
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00

#1 Příspěvek od wazer »

Zdravím vás, v lednu si chci pořídit BMW 525 D E60 manuál r.v.2004 najeto cca 150.000 km a chtěl bych vědět co mě může těsně po koupi čekat za problémy a na co si dát při koupi tohoto modelu pozor (zkušení budou jiste vědět o nejčastějších závadách) ??? a také bych rád věděl jestly se bát tohoto modelu v automatu při nájezdu okolo 180.000 km ??? Sám jsem toho názoru, že radši pořídím manuál, protože jsem tady na foru ztrávil hodiny a hodiny čtení a dočetl jsem se převážne u automatů že mají hodně závad. Ale je to jen můj názor lajka, proto zde píšu abyste mi to popřípadě vyvrátily. Budu moc rád když mi sdělíte svoje skušenosti s těmito modely. Díky a hodně štastných kilometrů bez nehod.
wazer
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00

#2 Příspěvek od wazer »

Opravdu nikdo nic???....
JaneCk
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: pon 28.04.2008 00:00
Bydliště: Český Těšín

#3 Příspěvek od JaneCk »

Hele, já E60 nemám, ale velmi obecně - automaty v bmw jsou udělané dobře. Když s tím nebudeš nijak blbnout a budeš jezdit normálně, budeš se o něj starat, tak není problém. Pokud budeš počítat s repasí automatu a budeš na ni finančně připraven, tak máš v podstatě novou převodovku, která, pokud bude udělaná dobře, tak vydrží. Na druhou stranu - dle mého laického názoru vyměnit spojku v E60 se vším, co k tomu patří, taky nebude za 20.000. Ale mnohem víc, počítám-li setrvačník apod.
Automatu jsem se bál, mám mnohem starší auto než budeš mít ty a teď už bych manuál ani nechtěl, kromě nějakého sportovnějšího auta samozřejmě.
Určo se ti vyjádří někdo zkušenější... :wink:

____________________
E39 523iA Touring 1998
wazer
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00

#4 Příspěvek od wazer »

No já mám totiž dilema je možnost koupit bud 525 manuál ( první majitel, 160 tisíc najeto, polo kůže, serviska, 120 KW, vyhřívané sedáky atd.) nebo 525 AT ( který má najeto už 180 tisíc, pravděpodobně to není první majitel, 130 KW, podle vzhledu na fotkách opravdu ale opravu krasavec v plné výbavě teda skoro ale má i klimatizované sedáky a takové jaké jsem na žádném kousku neviděl prostě líbí se mi moc) jen po různých rozhovorech s některými mechaniky že automat nebrat z toho mam strach, aby mě hned po koupi nečekaly nějaké problémy s převodovkou, protože co jsem zde četl tak je tu oprawdu mnoho lidí co řeší různé newyřešitelné problémy se řazením u AT a nenasel jsem zde nikoho kdo by nejak resil MAN. Jsem opravdu lajk tak si nechám určitě poradit a budu rád pokud se mílím proto zde píšu abych se dozvěděl víc od majitelů těchto kousků. Díky za odpovědi moc mi to pomůže.
HonzaK
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: úte 28.02.2006 01:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2676

#5 Příspěvek od HonzaK »

U E60/61 bych se automatu rozhodně nebál a naopak ho důsledně u tohoto auta vyžadoval. Pokud to má opravdu 180, tak tě žádná oprava převodovky v blízké době nečeká, ať už se k tomu choval kdokoliv jakkoliv. Prostě tady tyhle 6ti rychlostní automaty od ZF jsou oproti předchozím 5ti kvaltům od GM naprosto spolehlivé a skvělé převodovky.
To dřív by si řešil spojku nebo setrvák nebo oboje u toho manuálu než tuhle převodovku.
Nejhorší co tě může u téhle převodovky potkat je únik oleje kolem konektoru kabelového svazku nebo kolem vany (je plastová a občas praskne v rožku a není to okem moc vidět takže jenom výměna těsnění to nevyřeší).
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od jiriik »

wazer píše:No já mám totiž dilema je možnost koupit bud 525 manuál ( první majitel, 160 tisíc najeto, polo kůže, serviska, 120 KW, vyhřívané sedáky atd.) nebo 525 AT ( který má najeto už 180 tisíc, pravděpodobně to není první majitel, 130 KW, podle vzhledu na fotkách opravdu ale opravu krasavec v plné výbavě teda skoro ale má i klimatizované sedáky a takové jaké jsem na žádném kousku neviděl prostě líbí se mi moc) jen po různých rozhovorech s některými mechaniky že automat nebrat z toho mam strach, aby mě hned po koupi nečekaly nějaké problémy s převodovkou, protože co jsem zde četl tak je tu oprawdu mnoho lidí co řeší různé newyřešitelné problémy se řazením u AT a nenasel jsem zde nikoho kdo by nejak resil MAN. Jsem opravdu lajk tak si nechám určitě poradit a budu rád pokud se mílím proto zde píšu abych se dozvěděl víc od majitelů těchto kousků. Díky za odpovědi moc mi to pomůže.
Ahoj, mám E60 530d v automatu a mám najeto kolem 260 000 a převodovka pořád řadí skvěle...Jak ti tady řikají musíš se o ni dobře starat a slušně zacházet, ale o tom jak zacházet s automatem je tady toho mnoho.Myslím, že ta převodovka fakt snese hodně, když už bys volil automat tak se koukéj na zakladní věci, jak hladce řadí, jestli necuká atd:-)najezdil jsem hodně s manuálem, ale ten automat je skvěléj... a příští auto bych volil zase automat.Tak hodně štěstí při rozhodování a hlavně ať jsi s výberem spokojený 8)
wazer
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00

#7 Příspěvek od wazer »

Takže moc díky už tech pár příspěvků mi moc pomohlo a jsem rád že se postupně přesvědčuju o právém opaku toho co jsem si myslel jen mám nekolik známích ale ti maji 330 AT E46 a hodne jim to zlobí a vždy jen chvílu a pak je to zase dobrý třeba se mu stává že mu to nechce přeřadit z trojky ani nahoru ani dolu tak jsem z toho měl opravdu strach abych tohle nemusel řešit každopádně jen doufám že tam jeste 3 týdny vydrží ten kousek co mám vyhlídlej a slo by tady kdyztak hodin jen takové základní info o tom jak se k takovému automatu chovat? Sice jsem jich nekolik v životě řídil akorát jsem jej nevlastnil takže nemůžu moc rozumovat.
JaneCk
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: pon 28.04.2008 00:00
Bydliště: Český Těšín

#8 Příspěvek od JaneCk »

wazer
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00

#9 Příspěvek od wazer »

Jeste by me zajimalo tak všeobecně co tam odchází u tech vetsich nájezdů a kolik vyjde pripadna investice techto věcí diky.
Odpovědět