Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Prosím moc o radu 525 D manuál
Zdravím vás, v lednu si chci pořídit BMW 525 D E60 manuál r.v.2004 najeto cca 150.000 km a chtěl bych vědět co mě může těsně po koupi čekat za problémy a na co si dát při koupi tohoto modelu pozor (zkušení budou jiste vědět o nejčastějších závadách) ??? a také bych rád věděl jestly se bát tohoto modelu v automatu při nájezdu okolo 180.000 km ??? Sám jsem toho názoru, že radši pořídím manuál, protože jsem tady na foru ztrávil hodiny a hodiny čtení a dočetl jsem se převážne u automatů že mají hodně závad. Ale je to jen můj názor lajka, proto zde píšu abyste mi to popřípadě vyvrátily. Budu moc rád když mi sdělíte svoje skušenosti s těmito modely. Díky a hodně štastných kilometrů bez nehod.
Hele, já E60 nemám, ale velmi obecně - automaty v bmw jsou udělané dobře. Když s tím nebudeš nijak blbnout a budeš jezdit normálně, budeš se o něj starat, tak není problém. Pokud budeš počítat s repasí automatu a budeš na ni finančně připraven, tak máš v podstatě novou převodovku, která, pokud bude udělaná dobře, tak vydrží. Na druhou stranu - dle mého laického názoru vyměnit spojku v E60 se vším, co k tomu patří, taky nebude za 20.000. Ale mnohem víc, počítám-li setrvačník apod.
Automatu jsem se bál, mám mnohem starší auto než budeš mít ty a teď už bych manuál ani nechtěl, kromě nějakého sportovnějšího auta samozřejmě.
Určo se ti vyjádří někdo zkušenější...
____________________
E39 523iA Touring 1998
Automatu jsem se bál, mám mnohem starší auto než budeš mít ty a teď už bych manuál ani nechtěl, kromě nějakého sportovnějšího auta samozřejmě.
Určo se ti vyjádří někdo zkušenější...

____________________
E39 523iA Touring 1998
No já mám totiž dilema je možnost koupit bud 525 manuál ( první majitel, 160 tisíc najeto, polo kůže, serviska, 120 KW, vyhřívané sedáky atd.) nebo 525 AT ( který má najeto už 180 tisíc, pravděpodobně to není první majitel, 130 KW, podle vzhledu na fotkách opravdu ale opravu krasavec v plné výbavě teda skoro ale má i klimatizované sedáky a takové jaké jsem na žádném kousku neviděl prostě líbí se mi moc) jen po různých rozhovorech s některými mechaniky že automat nebrat z toho mam strach, aby mě hned po koupi nečekaly nějaké problémy s převodovkou, protože co jsem zde četl tak je tu oprawdu mnoho lidí co řeší různé newyřešitelné problémy se řazením u AT a nenasel jsem zde nikoho kdo by nejak resil MAN. Jsem opravdu lajk tak si nechám určitě poradit a budu rád pokud se mílím proto zde píšu abych se dozvěděl víc od majitelů těchto kousků. Díky za odpovědi moc mi to pomůže.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 143
- Registrován: úte 28.02.2006 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2676
U E60/61 bych se automatu rozhodně nebál a naopak ho důsledně u tohoto auta vyžadoval. Pokud to má opravdu 180, tak tě žádná oprava převodovky v blízké době nečeká, ať už se k tomu choval kdokoliv jakkoliv. Prostě tady tyhle 6ti rychlostní automaty od ZF jsou oproti předchozím 5ti kvaltům od GM naprosto spolehlivé a skvělé převodovky.
To dřív by si řešil spojku nebo setrvák nebo oboje u toho manuálu než tuhle převodovku.
Nejhorší co tě může u téhle převodovky potkat je únik oleje kolem konektoru kabelového svazku nebo kolem vany (je plastová a občas praskne v rožku a není to okem moc vidět takže jenom výměna těsnění to nevyřeší).
To dřív by si řešil spojku nebo setrvák nebo oboje u toho manuálu než tuhle převodovku.
Nejhorší co tě může u téhle převodovky potkat je únik oleje kolem konektoru kabelového svazku nebo kolem vany (je plastová a občas praskne v rožku a není to okem moc vidět takže jenom výměna těsnění to nevyřeší).
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 655
- Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, mám E60 530d v automatu a mám najeto kolem 260 000 a převodovka pořád řadí skvěle...Jak ti tady řikají musíš se o ni dobře starat a slušně zacházet, ale o tom jak zacházet s automatem je tady toho mnoho.Myslím, že ta převodovka fakt snese hodně, když už bys volil automat tak se koukéj na zakladní věci, jak hladce řadí, jestli necuká atd:-)najezdil jsem hodně s manuálem, ale ten automat je skvěléj... a příští auto bych volil zase automat.Tak hodně štěstí při rozhodování a hlavně ať jsi s výberem spokojenýwazer píše:No já mám totiž dilema je možnost koupit bud 525 manuál ( první majitel, 160 tisíc najeto, polo kůže, serviska, 120 KW, vyhřívané sedáky atd.) nebo 525 AT ( který má najeto už 180 tisíc, pravděpodobně to není první majitel, 130 KW, podle vzhledu na fotkách opravdu ale opravu krasavec v plné výbavě teda skoro ale má i klimatizované sedáky a takové jaké jsem na žádném kousku neviděl prostě líbí se mi moc) jen po různých rozhovorech s některými mechaniky že automat nebrat z toho mam strach, aby mě hned po koupi nečekaly nějaké problémy s převodovkou, protože co jsem zde četl tak je tu oprawdu mnoho lidí co řeší různé newyřešitelné problémy se řazením u AT a nenasel jsem zde nikoho kdo by nejak resil MAN. Jsem opravdu lajk tak si nechám určitě poradit a budu rád pokud se mílím proto zde píšu abych se dozvěděl víc od majitelů těchto kousků. Díky za odpovědi moc mi to pomůže.

Takže moc díky už tech pár příspěvků mi moc pomohlo a jsem rád že se postupně přesvědčuju o právém opaku toho co jsem si myslel jen mám nekolik známích ale ti maji 330 AT E46 a hodne jim to zlobí a vždy jen chvílu a pak je to zase dobrý třeba se mu stává že mu to nechce přeřadit z trojky ani nahoru ani dolu tak jsem z toho měl opravdu strach abych tohle nemusel řešit každopádně jen doufám že tam jeste 3 týdny vydrží ten kousek co mám vyhlídlej a slo by tady kdyztak hodin jen takové základní info o tom jak se k takovému automatu chovat? Sice jsem jich nekolik v životě řídil akorát jsem jej nevlastnil takže nemůžu moc rozumovat.