
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 po protahnuti nejde nastartovat
Ahoj, vyvstava mi problem s nastartovanim auta po delsi dobe provozu. 530d r.v. 2001 km 211 000. Stava se to pri delsi trase, proste nejde natocit....ujedu 200km, a jak je to horky nechce to startnout. jakmile vychladne a jezdim po meste tak neni problem....udelany filtry a oleje cca pred 900km a nebyl problem, dnes jsem to protahl a zacina se to objevovat...Nejake zkusenosti?? 

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2455
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Souhlasím s Kubatt, vypadá to na čidlo na vačce. Stávalo se mi to vícekrát, že teplý motor nešel natočit, ale už po malém schladnutí 15-30 minut to zase šlo. Dokonce jsem jednou přijel na pumpu, dotankoval a už to nenatočil, i pumpař se přišel podívat, co jsem tankoval + odjezd na špagátě + ostuda.
Přečti si můj příspěvek tady : http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
Potřebuješ Hallgeber, (Pulse generator, camshaft ), B6219, BMW číslo 13627794646, vypadá to takto :
na autě to najdeš tady, musíš sundat horní plastový kryt :

Kupoval jsem to u BMW v Německu, platil jsem 69,50 Euro + jejich DPH, výměna sám za 15 minut, smazání závady diagnostikou není nutné, ale pro ověření se to doporučuje. Konektor může mít zvláštní hlavu šroubku, jako TORX s hrotem uprostřed, takže jsem do té hvězdičky "narval" slabší šroubovák a šlo to.
Ale pokud s tím půjdeš na diagnostiku, tak Ti to bude ukazovat der Fehler 1E25 "Überwachung Drehzahlgeber". To ukazuje na snímač otáček klikové hřídele. Jenže to ukazuje na nesoulad hodnot mezi údaji od snímače vačky a kliky. Tak aby Ti v BMW nenabídli, že napřed vymění to čidlo na klice za 27 Euro + práce a teprv potom půjdou na tu vačku.
Přečti si můj příspěvek tady : http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
Potřebuješ Hallgeber, (Pulse generator, camshaft ), B6219, BMW číslo 13627794646, vypadá to takto :

na autě to najdeš tady, musíš sundat horní plastový kryt :

Kupoval jsem to u BMW v Německu, platil jsem 69,50 Euro + jejich DPH, výměna sám za 15 minut, smazání závady diagnostikou není nutné, ale pro ověření se to doporučuje. Konektor může mít zvláštní hlavu šroubku, jako TORX s hrotem uprostřed, takže jsem do té hvězdičky "narval" slabší šroubovák a šlo to.
Ale pokud s tím půjdeš na diagnostiku, tak Ti to bude ukazovat der Fehler 1E25 "Überwachung Drehzahlgeber". To ukazuje na snímač otáček klikové hřídele. Jenže to ukazuje na nesoulad hodnot mezi údaji od snímače vačky a kliky. Tak aby Ti v BMW nenabídli, že napřed vymění to čidlo na klice za 27 Euro + práce a teprv potom půjdou na tu vačku.
Mal som podobný problem na mojej E39 525D a priblizne aj tolo KM, za studena naštartoval a za tepla neštartoval.Chyba bola v strekovaci stracal sa nanom tlak paliva cez prepad.Da sa to jednoduch zistit ktory strekovac prepusta.Podpajas prepadove hadicky zo strekovacom a niekto zacne startovat na vsetkych strekoch musi byt rovnaky tlak roby to len taku bublinku ak niekde tecie viac tak je zlý umna to tak fungovalo.daj si tam nejaku handru nech nemas vsade naftu. Dal som ho zrepasovat bola v nom prasknuta podlozka stalo to 40€,ale vymontoval som ho sam.