Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 po protahnuti nejde nastartovat

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#1 Příspěvek od MUF_IV »

Ahoj, vyvstava mi problem s nastartovanim auta po delsi dobe provozu. 530d r.v. 2001 km 211 000. Stava se to pri delsi trase, proste nejde natocit....ujedu 200km, a jak je to horky nechce to startnout. jakmile vychladne a jezdim po meste tak neni problem....udelany filtry a oleje cca pred 900km a nebyl problem, dnes jsem to protahl a zacina se to objevovat...Nejake zkusenosti?? :cry:
Kubatt
Registrovaný
Příspěvky: 86
Registrován: čtv 23.08.2007 00:00

#2 Příspěvek od Kubatt »

nedělá to i nějakou neplechu při jízdě? já měl něco podobného. kdykoliv se to víc zahřálo a pak nechalo chvilku stát (cca 15 min) tak už to nenastartovalo až třeba do druhého dne. příčina byla špatné čidlo na vačce
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#3 Příspěvek od MUF_IV »

Jojo, to mi uz rikal jeden clovicek co se v tom orientuje, tak to asi bude ono, ale pri jizde nic nepocituju, mozna ale opravdu jen minimalni poskub nekdy....skoro neznatelny...kolik te to cidlo stalo?
Kubatt
Registrovaný
Příspěvky: 86
Registrován: čtv 23.08.2007 00:00

#4 Příspěvek od Kubatt »

právě že mně přišlo, že při jízdě se taky nic neprojevovalo. no já to měl dražší, protože mi k tomu dělal i palivový filtr a ten konektor k němu. myslím že to čidlo bylo 2400 kč
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#5 Příspěvek od MUF_IV »

Zkusim zavolat do BMW kolik to vyjde, dle tech priznaku to bude stejna nemoc.. :) Delal jsi i vymaz chyb z jednotky?
Kubatt
Registrovaný
Příspěvky: 86
Registrován: čtv 23.08.2007 00:00

#6 Příspěvek od Kubatt »

dělal mi to všechno jeden šikula, měl to i na diagnostice, takže s tím asi něco dělal. od kud jsi? kdybys byl poblíž z moravy, dal bych ti na něj kontakt
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2455
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#7 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Souhlasím s Kubatt, vypadá to na čidlo na vačce. Stávalo se mi to vícekrát, že teplý motor nešel natočit, ale už po malém schladnutí 15-30 minut to zase šlo. Dokonce jsem jednou přijel na pumpu, dotankoval a už to nenatočil, i pumpař se přišel podívat, co jsem tankoval + odjezd na špagátě + ostuda.

Přečti si můj příspěvek tady : http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=

Potřebuješ Hallgeber, (Pulse generator, camshaft ), B6219, BMW číslo 13627794646, vypadá to takto :
Obrázek
na autě to najdeš tady, musíš sundat horní plastový kryt :

Obrázek

Kupoval jsem to u BMW v Německu, platil jsem 69,50 Euro + jejich DPH, výměna sám za 15 minut, smazání závady diagnostikou není nutné, ale pro ověření se to doporučuje. Konektor může mít zvláštní hlavu šroubku, jako TORX s hrotem uprostřed, takže jsem do té hvězdičky "narval" slabší šroubovák a šlo to.

Ale pokud s tím půjdeš na diagnostiku, tak Ti to bude ukazovat der Fehler 1E25 "Überwachung Drehzahlgeber". To ukazuje na snímač otáček klikové hřídele. Jenže to ukazuje na nesoulad hodnot mezi údaji od snímače vačky a kliky. Tak aby Ti v BMW nenabídli, že napřed vymění to čidlo na klice za 27 Euro + práce a teprv potom půjdou na tu vačku.
tamo
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: sob 11.09.2010 00:00

#8 Příspěvek od tamo »

Mal som podobný problem na mojej E39 525D a priblizne aj tolo KM, za studena naštartoval a za tepla neštartoval.Chyba bola v strekovaci stracal sa nanom tlak paliva cez prepad.Da sa to jednoduch zistit ktory strekovac prepusta.Podpajas prepadove hadicky zo strekovacom a niekto zacne startovat na vsetkych strekoch musi byt rovnaky tlak roby to len taku bublinku ak niekde tecie viac tak je zlý umna to tak fungovalo.daj si tam nejaku handru nech nemas vsade naftu. Dal som ho zrepasovat bola v nom prasknuta podlozka stalo to 40€,ale vymontoval som ho sam.
Odpovědět