dobry den, mam dotaz ohledne startovani moji e34 rv90 je to m50 motor bez vanos, jde o to ze pres noc kdyz stoji, nebo i pres den nekde dyl, tak prijdu k autu a musim drzet klicek v zapalovani treba 3-5 vterin, mezitim jenom skyta... pak naskoci (a obcas jeste nez naskoci skoro chcipne, a pak se rozjede), nedela to vubec kdyz je motor zahratej (co jsem nasel tady na foru tak byl problem uplne opacnej ze nechtel chytat za tepla) nevi nekdo cim by to mohlo byt?
pres zimu nejezdino, tedka bych s tim uz rad ale neco udelal takze kdyz je motor studenej-chytne hned, kdyz je motor zahratej po dojeti-chytne hned, kdyz je motor vlaznej, ze teplota staci spadnout po dojeti treba 30minut, chyta 3-5vterin, obcas to samy dela i kdyz auto pres noc stoji ale pres den sviti slunce na nej, tak se to taky obcas stane...
sheep píše:pres zimu nejezdino, tedka bych s tim uz rad ale neco udelal takze kdyz je motor studenej-chytne hned, kdyz je motor zahratej po dojeti-chytne hned, kdyz je motor vlaznej, ze teplota staci spadnout po dojeti treba 30minut, chyta 3-5vterin, obcas to samy dela i kdyz auto pres noc stoji ale pres den sviti slunce na nej, tak se to taky obcas stane...
já měl stejnej problem. Teplej motor chytl v pohodě ale pokud stálo auto delší dobu startovalo 5s . čerpadlo odcházelo tak se vyměnilo a ted to startuje i po týdnu v -20ti na drc
Pokud ti to pomuže. Já měl čerpadlo co dávalo malej tlak asi zesláblo či co .
Zjisti si kolik ma tlačit čerpadlo,sundej podavací hadici a přež budík změř kolik ti tlačí. Může to být hromada věcí,bohužel,mě to dělal regulátor tlaku na liště.