Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

"problem" pri startovani E34 525i m50?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
sheep
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: sob 28.08.2010 00:00
Bydliště: České Budějovice

#1 Příspěvek od sheep »

dobry den, mam dotaz ohledne startovani moji e34 rv90 je to m50 motor bez vanos, jde o to ze pres noc kdyz stoji, nebo i pres den nekde dyl, tak prijdu k autu a musim drzet klicek v zapalovani treba 3-5 vterin, mezitim jenom skyta... pak naskoci (a obcas jeste nez naskoci skoro chcipne, a pak se rozjede), nedela to vubec kdyz je motor zahratej (co jsem nasel tady na foru tak byl problem uplne opacnej ze nechtel chytat za tepla) nevi nekdo cim by to mohlo byt?
sheep
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: sob 28.08.2010 00:00
Bydliště: České Budějovice

#2 Příspěvek od sheep »

nikdo se s tim nesetkal? notak, stve me ze nevim jestli s tim neco je... :onfire:
davcer
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: pon 12.05.2003 00:00

#3 Příspěvek od davcer »

ze by o5 podavaci cerpadlo? muj tip...pri zapnuti klice do prvni polohy by melo cvaknout, estli ne je death..
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2068
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od capri »

mohl by to bejt volnoběžnej ventyl
sheep
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: sob 28.08.2010 00:00
Bydliště: České Budějovice

#5 Příspěvek od sheep »

davcer píše:ze by o5 podavaci cerpadlo? muj tip...pri zapnuti klice do prvni polohy by melo cvaknout, estli ne je death..
nevim jak presne to cvaknuti ma vypadat, ale cvakne to, kdyz sem to dal do prvni polohy..
sheep
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: sob 28.08.2010 00:00
Bydliště: České Budějovice

#6 Příspěvek od sheep »

capri píše:mohl by to bejt volnoběžnej ventyl
jde to nejak poznat?
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2068
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od capri »

Pohledej tady na fóru volnoběžnej ventil se tu řešil v celku často
sheep
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: sob 28.08.2010 00:00
Bydliště: České Budějovice

#8 Příspěvek od sheep »

pres zimu nejezdino, tedka bych s tim uz rad ale neco udelal :) takze kdyz je motor studenej-chytne hned, kdyz je motor zahratej po dojeti-chytne hned, kdyz je motor vlaznej, ze teplota staci spadnout po dojeti treba 30minut, chyta 3-5vterin, obcas to samy dela i kdyz auto pres noc stoji ale pres den sviti slunce na nej, tak se to taky obcas stane...
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#9 Příspěvek od Filozof »

sheep píše:pres zimu nejezdino, tedka bych s tim uz rad ale neco udelal :) takze kdyz je motor studenej-chytne hned, kdyz je motor zahratej po dojeti-chytne hned, kdyz je motor vlaznej, ze teplota staci spadnout po dojeti treba 30minut, chyta 3-5vterin, obcas to samy dela i kdyz auto pres noc stoji ale pres den sviti slunce na nej, tak se to taky obcas stane...
já měl stejnej problem. Teplej motor chytl v pohodě ale pokud stálo auto delší dobu startovalo 5s . čerpadlo odcházelo tak se vyměnilo a ted to startuje i po týdnu v -20ti na drc :-)

Pokud ti to pomuže. Já měl čerpadlo co dávalo malej tlak asi zesláblo či co .
jumbo
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: čtv 01.12.2005 01:00
Bydliště: skoro Brno

#10 Příspěvek od jumbo »

Zjisti si kolik ma tlačit čerpadlo,sundej podavací hadici a přež budík změř kolik ti tlačí. Může to být hromada věcí,bohužel,mě to dělal regulátor tlaku na liště.
sheep
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: sob 28.08.2010 00:00
Bydliště: České Budějovice

#11 Příspěvek od sheep »

dik, zkusim a dam vedet
Odpovědět